tetten en toeters!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:29 schreef Diconnected het volgende:
vier ik wel mn verjaardag bij melz danben de 14e jarig!
With ze booze end ze tetten!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:29 schreef Diconnected het volgende:
Ja, doe dat!! Gezelligquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:29 schreef Diconnected het volgende:
Jouw vriendinnen zijn toch stom, en wij zijn leukquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:29 schreef Diconnected het volgende:
gewoon op slot gegaan wegens 301 posts?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:30 schreef princess-a het volgende:
Huuuh wat is er met het vorige deel gebeurd?![]()
Tetten en Google Adwords.. denk ik? Mir?
I see nowquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon op slot gegaan wegens 301 posts?
Ugh hahahahquote:
En daarna baco over de tetten?quote:
duh tuurlijk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:31 schreef Diconnected het volgende:
wtf die kerel
Maar mag dat melz? Kom ik die ochtend alvast oreonoms maken
Dat doe ik altijd in de kroeg als m'n handen vol zijnquote:
Awesumquote:
wij zetten de drankjes alvast klaarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Awesumkrijg maandag rooster voor die week dus hopelijk hoef ik niet tot laat te werken die dag
ditoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd in de kroeg als m'n handen vol zijn![]()
NOOOOOquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:39 schreef Lindytje het volgende:
I iz going to make a nap...
Nighty lovely's!!![]()
![]()
NNquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:39 schreef Lindytje het volgende:
I iz going to make a nap...
Nighty lovely's!!![]()
![]()
Telefoon gaat tegenwoordig ook in de bhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd in de kroeg als m'n handen vol zijn![]()
Als ie niet in m'n tas zit iddquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Telefoon gaat tegenwoordig ook in de bh
telefoon, aansteker, wisselgeld, sigarets..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Telefoon gaat tegenwoordig ook in de bh
Wel!!!!'quote:
Ook. Maar Desire HD is gewoon groot. I like em big.quote:
DO WANTquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:41 schreef Sharana_LV het volgende:
broederliefde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jama die van mij zijn debielenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
DO WANT![]()
Ik wil zo graag een poezelbeestmaar vrienlief wil niet
Sweet!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:41 schreef Sharana_LV het volgende:
broederliefde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Past wel onder mn tet!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook. Maar Desire HD is gewoon groot. I like em big.
+1quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
DO WANT![]()
Ik wil zo graag een poezelbeestmaar vrienlief wil niet
Zien er aaibaar uitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jama die van mij zijn debielen
mar wel liev
quote:
samequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne zijn gewoon te klein voor m'n telefoon.
awwwwwquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:41 schreef Sharana_LV het volgende:
broederliefde
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jamaar jij heb ook lekkere tieten!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:45 schreef Sharana_LV het volgende:
nou snap ik waarom al die tieten van jullie zo groot lijken als jullie er zoveel rotzooi in stoppen!
Armand nog wat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef altootje86 het volgende:
hoe heette die gast nou die don't stop me now uitbeeldde? heb best wat topics teruggelezen en heb niet zoveel zin te zoeken![]()
deed me denken aan een ander filmpje van zoiets, maar dan met 'torn'. maar andere gast volgens mij...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jamaar jij heb ook lekkere tieten!
Maar wel in huisjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg ik moet zo ook maar slapen, morgen weer klussennnnn
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef altootje86 het volgende:
hoe heette die gast nou die don't stop me now uitbeeldde? heb best wat topics teruggelezen en heb niet zoveel zin te zoeken![]()
deed me denken aan een ander filmpje van zoiets, maar dan met 'torn'. maar andere gast volgens mij...
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vandaag pak melk in mijn koelkast gezet, was helemaal blijbinnenkort lekker vullen
Fijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb na de 8e m'n weekenden weer terug.
Mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:15 schreef princess-a het volgende:
He Lin wat naar dat je niet kon slapen
En goedemorgen ladiesna 5 jaar vandaag mn laatste werkdag bij DA. zo ontzettend jammer
Nagel je red het zo ook wel
ja ik zag het gister al, echt briljantquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.scrangie.com/2(...)angie+%28Scrangie%29
Snoepmachine gevuld met nagellak
Geweldigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.scrangie.com/2(...)angie+%28Scrangie%29
Snoepmachine gevuld met nagellak
oh joyquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh!
Straks op de foto. Moeders die graag een portret willen.
I haz a new jobquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mooi.
Waarom laatste werkdag dan?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
een auto waarbij ik kan wegrijden en hellingtrekken zonder dat de motor afslaat
kijk es in de OP schatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:19 schreef miss--moana het volgende:
Ik zie ineens dat er alweer aardig wat nieuwe lakjes bij zijn gekomen, kijk ik op TD is er geen OPI meeris het dan nu eindelijk zover dat td geen Opi meer verkoopt...
Fotooooo!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben een auto gekocht, onzen eerste
Kan er alleen 1 uit 2003 vinden.. en Amsterdam? Waarom zo ver weg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
heb ik niet!
't is een zwarte volvo V40 uit 2004 van furness in amsterdam, zal nog wel op de website staan
Ahh okayquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
oh, dan is ie al van de site
en amsterdam omdat auto's van deze kwaliteit voor deze prijs vrij schaars zijn
Kappershandel VOFquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:23 schreef miss--moana het volgende:
Ik zat trouwens vanmiddag even de SHJN topics door te kijken en zag de Teeez lakjes, weet iemand van jullie waar je die in omgeving Almere kan kopen??
Die store locator site doet het bij mij niet dus ik kan de winkels niet zoeken..
junkie!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ gaat het land door rijden!
Slechts 2 lakken kopen is geen falen toch?
Had bijna koh gekocht, maar ze hadden die die ik wilde niet
Oeww super! Bij jouw werkt hij dus welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kappershandel VOF
Look at me Beauty Center
Top Hair kappers
Icos Beauty Supply
Volgens de store locater.
Ik kan een glas bier op mijn tieten zetten zonder dat het eraf valtquote:
Wat zijn louboutins?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb geshopt vandaag![]()
Heb nep Louboutins gescoord (foto? ze zijn echt gaaf), een heel leuk jasje van Seven Sisters en wat shirtjes in de uitverkoop.
En natuurlijk nagellak
Nu ff teruglezen....
jaaaaa pics!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb geshopt vandaag![]()
Heb nep Louboutins gescoord (foto? ze zijn echt gaaf), een heel leuk jasje van Seven Sisters en wat shirtjes in de uitverkoop.
En natuurlijk nagellak
Nu ff teruglezen....
Leuk dat ze er zo'n feestje van maaktenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:31 schreef princess-a het volgende:
Ik ben schandalig verwend vandaagmooie sjaal, scrub en bodybutter van Blond Amsterdam en een kadobon van 50euro te besteden bij mn favoriete interieurwinkeltje van mn baas en bazin
leren portemonnee en kadobon van onze eigen DA van mn collegas
mooie agenda en een geluksmunt van de vrouw die de winkel naast de onze runt
Geslaagde laatste werkdag
Mja, m'n man is 1m93 en fors van maat, hij kreeg echt enorme rugklachten van de lage rijhouding na verloop van tijd... Dan liever een bejaardenautoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
@zoeper, ik vind dat lage juist wel fijn, beter gevoel met de weg en het kijkt lekkerder. Vind hoge instap altijd zo'n hoog bejaardengehalte hebbenhet is in elk geval de fijnste auto waar ik ooit in heb gereden
weetnite iemand zei het gister daarom werd er ook gevraagd of je niet aan het .. OH MIJN GOD MIJN KAT LAAT NET EEN SCHEETquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:59 schreef Mirjam het volgende:
euhm, heb ik nou goed begrepen dat er twijfel is gerezen over of het nog aan is met mijn viend?
en zo ja; wáárom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
en dat komt natuurlijk weer door:Cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
fijn! En ging je met een goed gevoel weg?
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leuk dat ze er zo'n feestje van maakten
en dat komt natuurlijk weer door:AaaaaahhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SQ tof dat jullie nu een auto hebben!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
en dat komt natuurlijk weer door:Hihi dikzakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
ik ben er nogquote:
Aaah ik leef met je mee!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil niet stom stageverslag schrijven! Bah, ben echt klaar met school maar moet nog twee verslagen schrijven.
Hier is het rustig, iedereen zit zeker lekker buiten in de zon?
Verstandigquote:Op zondag 26 juni 2011 20:24 schreef Lindytje het volgende:
Peoples, ik neem even afscheid van jullie tot vrijdag, want ik moet écht leren voor mijn hertentamens. Zou fijn zijn als ik gewoon die 12 studiepunten even af kan tikken
Dus: even niet hier hengen, maar leren!!!
Fijne week babes!
Succes met leren meid!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:24 schreef Lindytje het volgende:
Peoples, ik neem even afscheid van jullie tot vrijdag, want ik moet écht leren voor mijn hertentamens. Zou fijn zijn als ik gewoon die 12 studiepunten even af kan tikken
Fijne week babes!
Zie je morgen wel weer he?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:24 schreef Lindytje het volgende:
Fijne week babes!
whatsup Dico? Wilde het op FB al vragen maar das mss niet geschiktquote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb binnenkort echt knallende ruzie hier in huis. Ik ga maar alvast kijken voor een woonruimte.
liek, why?quote:Op zondag 26 juni 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb binnenkort echt knallende ruzie hier in huis. Ik ga maar alvast kijken voor een woonruimte.
Veeeeel plezierquote:Op maandag 27 juni 2011 05:08 schreef Mss het volgende:
Chickies! Ik ga zo op vakantie! Tot over 2 weken!
Veel plezier!quote:Op maandag 27 juni 2011 05:08 schreef Mss het volgende:
Fijne vakantie !!quote:Op maandag 27 juni 2011 05:08 schreef Mss het volgende:
och, ik heb deze vakantie drie dagen in de schuur staan in het vooruitzicht. Enkelbaksteens + 33 graden = failquote:Op maandag 27 juni 2011 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
Fuuuuu voor alle vakantiegangers.
I hate you all
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och, ik heb deze vakantie drie dagen in de schuur staan in het vooruitzicht. Enkelbaksteens + 33 graden = fail
Yess!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
nee, maar ga dinsdag op vakantie en moet maandag nog werken.
Is dat dan op je nieuwe job?
omdat 1 juli.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom begin je op vrijdag?
Maar jeeej nieuwe baan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:36 schreef Mss het volgende:
Ik zou al een uur onderweg moeten zijn, maar we moesten net weer uitstappen omdat het vliegtuig kapot is
Logischquote:
Dan zou ik ook liever uitstappenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:36 schreef Mss het volgende:
Ik zou al een uur onderweg moeten zijn, maar we moesten net weer uitstappen omdat het vliegtuig kapot is
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://link.marktplaats.nl/461205492
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
O ja ! Ik heb eines ienie-mienie-tiny-toetsie kadootchen hier naast me liggen in de envelop. Deze mag je dus deze week verwachtenVoor je nieuwe job
Gewoon.. omdat het kan
het is vast iets nerdigsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
begin dan in Eindhoven!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Logisch
[..]
Dan zou ik ook liever uitstappen.
Onze vliegreis is al een faal voordat hij begonnen is
We vliegen vanaf Rotterdam en hebben een tussenlanding in... Eindhoven![]()
![]()
Zie je morgen of overmorgenquote:
We hadden geboekt voor Schiphol, maar die vliegtuigmaatschappij vertrouwden ze niet meerquote:Op maandag 27 juni 2011 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
begin dan in Eindhoven!
Als wij op vakantie gaan vertrekken we op Eindhoven en landen we in Amsterdam.
EindhovenMet koffertje in de bus, 20 minuten rijden en meteen instappen
omfg, NEEDquote:Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou mijn schoenen nog laten zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook geen dooien hierquote:Op maandag 27 juni 2011 10:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Veel plezier Mss!
Ik mag volgende week dinsdag!![]()
@ijsdraakje ik ben net geweest. Geen doden gemaakt
![]()
Het is maandag![]()
Nog 6 dagen werken en dan....
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben benieuwd
Welnu, tijd voor actie, morituri te salutant
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook geen dooien hier(De platte meeuw was al plat.
)[..]
[ afbeelding ]
Tof autootje trouwens!
zal wel lekker ruiken dan met 30 gradenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was naar zee, veel meeuwen. Ook platte.
Geen idee, ik ben er niet met m'n neus boven gaan hangen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zal wel lekker ruiken dan met 30 graden
Valt mee, maar ik zit nu ook aan de niet zonnige kant van het huis.quote:
Getver, mental image.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
met 30 graden beginnen die platte meeuwen van eigens weer te lopen
thermostaat zegt 21,5 dus hier gaat het best lekker.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
de goedkoopste glasslijper bestellen en afrekenen en dan de duurste in de doos vinden
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
de goedkoopste glasslijper bestellen en afrekenen en dan de duurste in de doos vinden
Lijkt mij dat je gewoon maandag moet beginnen, als het zaterdag 1 juli was geweest had je immers ook niet hoeven werken.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:46 schreef princess-a het volgende:
Nu lees ik de opmerking: 'want 1 juli' van SQ en denk ik sjiiitwat denken jullie dames: mijn contract gaat in op 1 juli en ik werk van maandag tot en met donderdag.. Moet ik dan vrijdag werken want 1 juli? Of ben ik dan vrij want vrijdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Aiquote:Op maandag 27 juni 2011 15:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ga zo met de bus naar Breda, om de Fyra te pakken naar Amsterdam en in Amsterdam met de tram te gaan. Hopelijk heeft de Fyra in ieder geval airco
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
amygrace, niet klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trein met airco is fijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
goeiequote:Op maandag 27 juni 2011 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je gewoon maandag moet beginnen, als het zaterdag 1 juli was geweest had je immers ook niet hoeven werken.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
amygrace, niet klikkenbalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu heb ik spijt van mijn ijskoffie, want met melk en slagroom.
* IJsdraakje is zeehond
Wat fijn een balkon!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
boh kut van het raampje sq, maar mooi dat het weer opgelost is
verder warm weer op mijn eigen balkonnetje voor het eerst is
wel vandaag weer geschilderd, ben het zoooo zat
Maar straks is het wel helemaal mooi en afquote:Op maandag 27 juni 2011 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
boh kut van het raampje sq, maar mooi dat het weer opgelost is
verder warm weer op mijn eigen balkonnetje voor het eerst is
wel vandaag weer geschilderd, ben het zoooo zat
Op hun site staat een storelocator http://www.teeez.eu/#storesquote:Op maandag 27 juni 2011 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohai
iemand die weet waar Teeez verkocht wordt in den bosch/eindhoven?
Hehequote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja grapje, zag nederland er niet bij staan, is t holland
Moet ik er wel bij zeggen dat ik 100 dingen tegelijk aan het doen ben enzoquote:
Same here, 27.5quote:
Ja, bij een vriend van me ist 31 binnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
binnen?
ik vind het wel te warm om te slapen
wtf, zetten jullie de hele dag alles open ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, bij een vriend van me ist 31 binnen
Gelukkig hoef ik niet te werken morgen dus kan uitslapen
Nou hier staan de verwarmingsbuizen in de gehele flat aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf, zetten jullie de hele dag alles open ofzo
ramen en zwarte gordijnen dichtgehad. Maar zit ook 3 hoog en warmte schijnt omhoog te gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtf, zetten jullie de hele dag alles open ofzo
En ik zit op 8 hoog!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
ramen en zwarte gordijnen dichtgehad. Maar zit ook 3 hoog en warmte schijnt omhoog te gaan
heb je surinamers als onderburen? Die stoken altijd als het geen 30 graden is binnenquote:
Nee, irakezen ofzo. En turken boven. Jeuj.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je surinamers als onderburen? Die stoken altijd als het geen 30 graden is binnen
zeker dat ik die paarse wilquote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met dit weer veel suc6
http://alizarineclaws.blo(...)tation-and-bold.html
Betere swatches van de nieuwe DSjes. Paarse blijft mooi de andere wat minder...
Sterktequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeker dat ik die paarse wil
het is hier echt waaaarm! ik ga zo weer op weg naar het huis om te schilderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |