Een joch van ong. 10 op de tv vanmiddag...quote:
oh crap, de apocalyps is begonnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een joch van ong. 10 op de tv vanmiddag...
'Ik ben een omgekeerd suprise-ei.. wit van buiten, maar een neger van binnen'
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lig ondersteboven op de bank te stikken in mijn lachquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
gouden tanden, een bandana en een vernikkelde semi-automaatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Ik ben nog altijd benieuwd wat er dan in die suprise capsule zit
rare mensen zijn raarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaaaa... vandaag toch weer een giller meegemaakt...
Mijn moeder kreeg post.. dus.. kijken wat erin zit..
Zit er een afdruk in van een profiel van mn zus, ergens op een site...
Beste <naam moeder>,
Dit is je dochter!
Schaam je je niet voor haar? Dat ze zich zo verkoopt via internet?
Foto van mn zus.. had diegene bijgeschreven: ja, ze gooit zichzelf wel in de verkoop he zo? met die sexy foto..
gewoon een normale foto
en dan stond er zo'n knopje, bekijk hier andere foto's... was bijgeschreven.. Ja, wat voor foto's zouden dit wel niet zijn..? Lingerie? Naakt?
Nou, even gecheckt.. foto's van m'n neefjes
en nog een hele tekst:
Jaa, je dochter is een slechte moeder.. ik woon bij haar in de straat (HEEEUHJJ!!!) en hoor haar de hele dag door schreeuwen tegen haar kinderen.. dit is niet goed voor je kleinkinderen.. ze worden geestelijk, en misschien ook wel lichamelijk (![]()
![]()
) mishandelt.. Haal je kleinkinderen daar weg.
What tha fuck. Dat is echt raaaaaaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Beste <naam moeder>,
Dit is je dochter!
Foto van mn zus.. had diegene bijgeschreven: ja, ze gooit zichzelf wel in de verkoop he zo? met die sexy foto..
gewoon een normale foto
en dan stond er zo'n knopje, bekijk hier andere foto's... was bijgeschreven.. Ja, wat voor foto's zouden dit wel niet zijn..? Lingerie? Naakt?
en nog een hele tekst:
Jaa, je dochter is een slechte moeder.. ik woon bij haar in de straat (HEEEUHJJ!!!) en hoor haar de hele dag door schreeuwen tegen haar kinderen.. dit is niet goed voor je kleinkinderen.. ze worden geestelijk, en misschien ook wel lichamelijk (![]()
![]()
la gente esta muy loca, wtfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
What tha fuck. Dat is echt raaaaaaar.
Duivels gebroed!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn moeder heeft duivelse krachten.
* Laysaslaat kruisje en prevelt wees gegroet mariaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn moeder heeft duivelse krachten.
Nee.. een oude vriend van hun samen.. hebben ze ooit bij in gewoond.. handschrift was goed te herkennenquote:
Stuur die binnenstebuiten neger met zijn vernikkelde automaat op hem afquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. een oude vriend van hun samen.. hebben ze ooit bij in gewoond.. handschrift was goed te herkennen
nu zie ik echt een wigger voor me die een glimmend zilverkleurige frisdrankautomaat meezeultquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Stuur die binnenstebuiten neger met zijn vernikkelde automaat op hem af
WTFquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Beste <naam moeder>,
Dit is je dochter!
gewoon een normale foto
en nog een hele tekst:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |