Die ligt nu een centimeter of 20 bij me vandaan luidkeels te ronken op de bankquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
No way in hell dat dat schatje Bonk gaat heten
Maar moet je lezen, klinkt écht heel netjes.
En dat van mij, die normaal altijd riep dat ze geen hondje uit het buitenland wilde
http://www.sos-strays.nl/nederlands/nl-adoptieprocedure.html
't Is wel lang geleden sinds je een pup had ehquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ligt nu een centimeter of 20 bij me vandaan luidkeels te ronken op de bank
Meer dan 15 jaar...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is wel lang geleden sinds je een pup had eh
Aw, dat scheve koppiequote:
Doet ze nog steedsquote:
Waar is haar kleur de laatste jaren gebleven?quote:
OMG, is dat Bink?quote:
Hahahahaquote:
Die kleur was na één jaar al wegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is haar kleur de laatste jaren gebleven?
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Bwahahah zo heette mijn mannetjeskonijn. Princess Consuela Bananahamic.quote:
Marry mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bwahahah zo heette mijn mannetjeskonijn. Princess Consuela Bananahamic.
En dan nog 1 erbij die crapbag heetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zieligquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Friendsquote:
Tuuk, niet dan?quote:
Ja ik denk ik zeg maar niets, doet het filmpje welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik maak nooit spelfouten hč. Doe ik dat eens, word ik gelijk 10 keer gequote
Net een beertje!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
En ik had Bobje van Maes soms ook wel eens een paar dagen in huis![]()
[ afbeelding ]
Nu ik dit terugzie weet ik ineens waar die gast uit matige comedies me aan deed denken, dat is hijquote:
Oh wat was ze ondeugend toenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Die vin dik meer op Bink lijken dan Binkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
No way in hell dat dat schatje Bonk gaat heten
Maar moet je lezen, klinkt écht heel netjes.
En dat van mij, die normaal altijd riep dat ze geen hondje uit het buitenland wilde
http://www.sos-strays.nl/nederlands/nl-adoptieprocedure.html
Toen ze bij jou had gelogeerd hoefde ze nooit meer in de benchquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
En hier vond Bobje het nodig om met de Ikea tas met kerstversiering aan de haal te gaanDat vergeet ik nooit, toen was Maes met haar MrMaes een weekendje Londen geloof ik voor de Kerst. En ik zag ineens die tas voorbij komen over de vloer
[ afbeelding ]
En had ze geleerd trap te lopen en op de bank te springen zelfquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Toen ze bij jou had gelogeerd hoefde ze nooit meer in de benchBink had haar geleerd dat je best zonder bench kon slapen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff sociaal doen.
Ik ga je stalken morgen Greys![]()
Ja, wat denk je? Greys?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar is haar kleur de laatste jaren gebleven?
Nobody puts Baby in a cornerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef oh-oh het volgende:
Baby is ook een leuke naam![]()
Ik ben mn bad vol aan het gooien
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef Greys het volgende:
Bink en Bob jaaaaaaaaaaren geleden samen in Landal
[ afbeelding ]
Die zag ik net nog in ESFquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
Ze is echt onherkenbaar op dr puppypics![]()
Waaaaaar is APK eigenlijk?
Oh ja dat is nu hequote:
Vandaarquote:U heeft interesse in één van onze honden die op de adoptiepagina staat. Bij de CV van iedere hond staat er in de hoek rechtsboven een telefoonnummer en emailadres van de contactpersoon die verantwoordelijk is voor de plaatsing. Neem aub contact op met deze medewerkster. Per telefoon, maar liever nog per mail. Deze medewerkster is zo goed als dagelijks in contact met het opvanggezin waar de hond verblijft en is dus op de hoogte van zijn gedrag en evolutie. Zij zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Indien u een email stuurt , zou het prettig zijn als u vast iets meer kunt vertellen over uw gezinssiutatie, werktijden, andere huisdieren,woonomgeving enz.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:53 schreef Harajuku. het volgende:
Maar nu ben ik benieuwd naar wat je hebt gemailt
Dat ik Bink al 15 jaar heb, dat daar na lang wikken en wegen en heel doordacht enzo (quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:53 schreef Harajuku. het volgende:
Maar nu ben ik benieuwd naar wat je hebt gemailt
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Hallo mevrouw sos-strays,
Ik ben Boor en mijn lieve hondenmaatje Bink is een beetje ziek. Daarom zoekt mijn baasje alvast een vriendje erbij, want ik kan toch echt niet zonder een hondenmattie. En Bink zal dat ook erg leuk vinden. Ik vind Lissie echt wel keigaaf joh, die wil vast wel met mij spelen. Mag ik misschien in juli komen spelen met Lissie? Nou, ik hoor het wel, laterz..
Nu 'al'?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus nu al aan het mailen voor een nieuwes?
Nou zoiets, bijna letterlijk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
Hallo mevrouw sos-strays,
Ik ben Boor en mijn lieve hondenmaatje Bink is een beetje ziek. Daarom zoekt mijn baasje alvast een vriendje erbij, want ik kan toch echt niet zonder een hondenmattie. En Bink zal dat ook erg leuk vinden. Ik vind Lissie echt wel keigaaf joh, die wil vast wel met mij spelen. Mag ik misschien in juli komen spelen met Lissie? Nou, ik hoor het wel, laterz..
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef Loveless85 het volgende:
Serieus nu al aan het mailen voor een nieuwes?
NIET MET BERTHAquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:59 schreef Harajuku. het volgende:
GREEEEEEEEEEEEEEYS, KOM JE MET BERTHA HIER MET CHARLIE SPELEN??!?!!?
Dan gaan we naar de spartelvijverquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
NIET MET BERTHA
Wel met Bella als het doorgaat
Ow ja dat vond ik hier ook wel fijn met Diaz.. ik zag dat verschil wel met pups die alleen zijn en Diaz die een paar volwassen honden om zich heen heeft. Hij had het ettergedrag zo afgeleerdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
Sowieso zou ik het heel erg fijn vinden, als me dat gegeven is, als het nieuwe hondje nog even met Bink samen kan zijn. Denk dat het ook heel goed voor de pup zou zijn, als stabiele sociale Bink haar nog e.e.a. zou kunnen leren
Ja okee op die fiets, da wis ik niet. Ik weet niet wat ik zou doen hoor, maar goed, ik zou het ook weer moeilijk vinden er zo weer een ander beessie in te fietsen als er eentje wegvalt. Maar het is ook weer sneu om Boor eerst weer alleen te laten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu 'al'?
Ik heb er de laatste jaren sowieso natuurlijk al vrij vaak aan gedacht er een hondje bij te nemen. En als Bink straks wegvalt () kan Boor sowieso niet lang zonder hondengezelschap, die kwijnt dan helemaal weg.
Heb de laatste dagen heel veel sites bekeken en hondjes en deze sprong er vanavond uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik tochquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:01 schreef Greys het volgende:
Ll, het is niet dat ik Bink 'nu vast even wil vervangen' ofzo hoor
Die is sowieso nooit en te nimmer vervangbaar.
Ik zou het juist wel leuk vinden dat de eerste hond de nieuwe ook nog leert kennen. Ik denk ook dat wanneer je wacht tot de ene overlijdt, het juist meer als vervangen gaat voelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bedoelde het ook niet zo lullig als het er misschien uit kwam![]()
Maar dat zou ik dan weer moeilijk vinden, wanneer neem je een nieuw beestje enzo, doe je dat nu al, of geef je degene die 'overblijft' juist even tijd te wennen aan dat er iemand niet meer is, etc. etc.
En juist dit soort opmerkingen maken dat ik me meteen heel klote naar Bink toe voelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okee op die fiets, da wis ik niet. Ik weet niet wat ik zou doen hoor, maar goed, ik zou het ook weer moeilijk vinden er zo weer een ander beessie in te fietsen als er eentje wegvalt. Maar het is ook weer sneu om Boor eerst weer alleen te laten.
moeilijk, moeilijk
Heet je kat Jazzquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:07 schreef Harajuku. het volgende:
Hier was het anders, wij hebben altijd maar één hond gehad. Iets voor Max zijn einde kwam de kat erbij, en die vonden elkaar wel een beetje leuk maar niets speciaals. Als Jazz echt close was met het andere dier - of dat zou willen - dan zou ik ook een nieuwe erbij gezocht hebben.
Ja, ik zag jou laatst ineens over een Jazz praten en dacht al wtf, trut!quote:
Ben je mal, het is iedereen tegen Llquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En juist dit soort opmerkingen maken dat ik me meteen heel klote naar Bink toe voel
Weet dat je het zo niet bedoelt hoorMaar toch. Je moet ook gewoon zeggen wat je vindt
Ik denk persoonlijk dat de overgang voor Boor juist makkelijker is als er 'nog een beestje overblijft' naast hem als Bink er niet meer is. Klinkt praktisch en plastisch, zal het ook wel zijn.
Maar ik zet nu gauw de computer uit, anders ga ik straks weer enorme bedenkingen krijgen en dat moet niet.![]()
Je moet doen wat JIJ goed vindt. Ik zou me dit dus afvragen, maar het zijn jouw beestjes, ik kan niet in Boor's hoofd kijken. Echt hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En juist dit soort opmerkingen maken dat ik me meteen heel klote naar Bink toe voel
Weet dat je het zo niet bedoelt hoorMaar toch. Je moet ook gewoon zeggen wat je vindt
Ik denk persoonlijk dat de overgang voor Boor juist makkelijker is als er 'nog een beestje overblijft' naast hem als Bink er niet meer is. Klinkt praktisch en plastisch, zal het ook wel zijn.
Maar ik zet nu gauw de computer uit, anders ga ik straks weer enorme bedenkingen krijgen en dat moet niet.![]()
Hey wat was dat ook alweer met dat lynch mob'squote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je mal, het is iedereen tegen LlFollow the heeeeerd
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zag jou laatst ineens over een Jazz praten en dacht al wtf, trut!
De mijne is gewoon een bitch. En die zegt tegen jou BIIIIITCCCHHHHquote:
Ikdenk dat ie koud is nuquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik denk dat mn bad wel afgekoeld is nu
Hoort bij 't ras,quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:25 schreef Harajuku. het volgende:
En alsof dat niet erg genoeg was, bij die naakthond zag ik ook ineens Charlie voorbij komen
dat zeggen ze allemaal, heb je het bonnetje nog?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Tss..Jazz had ik allang voordat ik op dit forum kwam![]()
't Was nog niet duidelijk dat ik er één probeer te krijgen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
komt er dit jaar weer een actie?
de laatste actie is van voor mijn tijd
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:46 schreef DeZwabber het volgende:
also, this
flubrrburbbrurbrubrubullrbubrubrlllrlrlrlrlulbublbub
[ afbeelding ]
niet geheel neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Was nog niet duidelijk dat ik er één probeer te krijgen?
Yep! Niet iedereen gaat mee brengen, obviously, maar we zijn altijd met minstens 15 mensen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:49 schreef DeZwabber het volgende:
in principe wel ja, tis gewoon geld en spullen inzamelen en daar afgeven toch?
Gedoe?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
nu schiet me trouwens ineens te binnen, hoe is het eigenlijk afgelopen met dat gedoe rond dierenthuis?
Oh, dat wee tik eigenlijk niet. Ze gingen naar Almere is all I know. Even Google vragenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:58 schreef DeZwabber het volgende:
nee, ik bedoel dat gezeur met die buren en die rechtzaak
Doe maarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Lissie-dag![]()
Zal ik Greys wakker bellen en vragen of ze al mail terug heeft?
Naar Spanjequote:
Eerst was deze dienst 3 uur, maar ik kreeg een paar weken geleden opeens een mailtje dat het 4 uurs diensten zijn geworden. Dus alle diensten waar ik voor stond ingepland moet ik opeens een uur langer, ook fijn. Maar goed daar had ik me bij neergelegd, behalve dit weekend omdat ik het veel te druk heb met tentamens en dus niet langer kon werken, maar dan wordt wel verwacht dat ik net zoveel doe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Dat lijkt me niet fijn inderdaad, Oognip. Waarom heb je minder tijd?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:11 schreef Rewimo het volgende:
Tentamens gaan voor maar ik snap dat je ervan baalt omdat je net zoveel moet doen als anders. En tijd voor de mensen heb je dan al helemaal niet
Draag jij zakkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vanmorgen mn kledingkast uitgemest , twee grote zakken eruit gehaald
Ha senes, hoe is het met de katten?quote:
Het gaat goed met de poezenbeestenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ha senes, hoe is het met de katten?
Tsss, niemand vraagt naar onze logeerhond, en dat met al die hondenliefhebbers hier
Die is er nog nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:23 schreef senesta het volgende:
Het gaat goed met de poezenbeesten
Hoe is het met je logeerhond?
Een extra iemand inroosteren voor een uurtje kan natuurlijk ook niet, maar het zou wel prettig zijn als collega's dan ten minste 1 taak overnemen zodat ik niet alleen maar hoef te vliegen en geen tijd heb voor de clienten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ze hebben die diensten niet voor niks verlengd met een uur dan toch? Dat is dan toch positief? En als iemand dan om wat voor reden ook een uur korter komt dan kunnen ze toch moeilijk voor dat ene uur een extra iemand inroosteren?
Ik heb vanmorgen mn kledingkast uitgemest , twee grote zakken eruit gehaald
2 weken zegt ze toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:24 schreef Oognip het volgende:
O'ja Rewimo, leuk een logeerhond!
Hoe lang komt ie?
2 wekenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:24 schreef Oognip het volgende:
O'ja Rewimo, leuk een logeerhond!
Hoe lang komt ie?
Nee, tuin is niet afgesloten, dus we moeten even kijken hoe we dat doen. Lange lijn denk ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Een beagle![]()
Dat zijn jagers, is jullie tuin afgesloten of kannie weg daar?
Maar dan verleg je het probleem toch naar hun?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een extra iemand inroosteren voor een uurtje kan natuurlijk ook niet, maar het zou wel prettig zijn als collega's dan ten minste 1 taak overnemen zodat ik niet alleen maar hoef te vliegen en geen tijd heb voor de clienten.
Beagles gaan doorgaans hun neus echt achterna, dus met al dat wild bij jullie kan dat nog leuk worden!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 weken
[..]
Nee, tuin is niet afgesloten, dus we moeten even kijken hoe we dat doen. Lange lijn denk ikHeb geen idee hoe goed ze naar ons luistert.
Maar dan hebben zij weer minder tijd. Dat werkt ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef Oognip het volgende:
Een extra iemand inroosteren voor een uurtje kan natuurlijk ook niet, maar het zou wel prettig zijn als collega's dan ten minste 1 taak overnemen zodat ik niet alleen maar hoef te vliegen en geen tijd heb voor de clienten.
Deze is niet zo fanatiek hoor. Hopelijk blijft dat zo. Vorig jaar was ze hier ook maar toen waren haar baasjes erbijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Beagles gaan doorgaans hun neus echt achterna, dus met al dat wild bij jullie kan dat nog leuk worden!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Deze is niet zo fanatiek hoor. Hopelijk blijft dat zo. Vorig jaar was ze hier ook maar toen waren haar baasjes erbij
Ja mag bij Sjon komen liggen zegt iequote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis hier koud, nat en triest....ik denk dat ik ook ff een dekbedje pak voordat ik de badkamer ga soppen
Gezellig bij Sjonquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja mag bij Sjon komen liggen zegt ie![]()
Ik moet zo honden scheren, honden wassen, huis poetsen etc.
Morgen heb ik de hele dag het kind
Je moet bij een powernap opletten dat je net in REMslaap blijft, want dan is je slaap oppervlakkiger. Maar het wil nog weleens per persoon verschillen hoelang het duurt voor je in een diepe slaap komt, dus je kan het het beste uitproberenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef oh-oh het volgende:
Powernapjes zijn het effectiefst als ze 3 kwartier duren schijnbaar
Och dat zal best gaan, we hebben geen hekel aan honden of zoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Ok!
Ben benieuwd of jullie het leuk vinden aangezien jullie geen hondenmensen zijn
Eten geven, bak verschonen, aandacht geven, is toch niet zo moeilijk?quote:
Cat from hellquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, ik heb drie weken op een sphynx gepast, in zn eigen huis.
Beest scheet elke nacht het aanrecht onder, piste in de gootsteen, besprong me krijsend vanaf de koelkast als ik met mn rug naar hem toe stond, zat de hele dag evil naar me te loeren, glipte altijd als ik naar bed wilde weg zodat ik nog uren op hem kon gaan zitten wachten en liep de hele dag alle 8 de honden op te naaien
Als ik meer tijd had, kon ik meer voor de cliënten doen. Wat de cliënten nu aan mij vragen, moet ik aan collega's doorgeven die de cliënten dan gaan helpen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar dan hebben zij weer minder tijd. Dat werkt ook niet natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga het nie wieder uitproberen![]()
Ik wilde toen zelf eigenlijk wel een sphynx, dus ik ben blij dat ik toen drie weken getest heb en er achter ben gekomen dat ik gewoon echt een hekel heb aan katten
Maar dat komt nu toch ook omdat je maar 3 uur had? Als je 4 uur had was het probleem er niet (of minder) lijkt me.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef Oognip het volgende:
Als ik meer tijd had, kon ik meer voor de cliënten doen. Wat de cliënten nu aan mij vragen, moet ik aan collega's doorgeven die de cliënten dan gaan helpen.
Naja psies, logisch gevolg toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar dat komt nu toch ook omdat je maar 3 uur had? Als je 4 uur had was het probleem er niet (of minder) lijkt me.
Je moet een kat (of welk dier dan ook) niet beoordelen op het uiterlijk, maar ik dacht dat je daar inmiddels wel achter zou zijn door Sjonquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat ik sphynxen wel leuk zou vinden.
Andere katten ben ik sowieso stikallergisch voor en daar vind ik dus niks aan
Nee maar sphynxen zijn sowieso de honden onder de katten, ik was ook al es bij een cattery gaan kijken. Sphynxen komen gelijk naar mensen toe om aandacht te vragen en zo , heel anders dan doorsnee katten. Ik ben blij dat ik de kans heb gekregen om daar op te passen, een kat is gewoon niet mijn dier, zelfs een sphynx nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je moet een kat (of welk dier dan ook) niet beoordelen op het uiterlijk, maar ik dacht dat je daar inmiddels wel achter zou zijn door Sjon
Collega's nemen geen taken over. Ik ben voor de keuken, dat houdt in: eten geven, afruimen, vaatwasser inpakken, menulijsten delen en inleveren, bestellijst invullen, 2 drinkrondes en alles opruimen. Dat moet allemaal voor 12 uur normaal gesproken, maar omdat ik maar tot 11 werk, moet het allemaal voor 11. Dus het is niet zo dat collega's taken van me overnemen omdat ik minder werk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja psies, logisch gevolg toch?
En het komt er nu toch ook gewoon op neer dat de collega's taken overnamen?
O, dat heb ik vroeger ook gedaan in een verpleeghuis. Maar dat was wel de hele dag, dus alle maaltijden inclusief in de centrale keuken dienbladen vullen en zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef Oognip het volgende:
Collega's nemen geen taken over. Ik ben voor de keuken, dat houdt in: eten geven, afruimen, vaatwasser inpakken, menulijsten delen en inleveren, bestellijst invullen, 2 drinkrondes en alles opruimen. Dat moet allemaal voor 12 uur normaal gesproken, maar omdat ik maar tot 11 werk, moet het allemaal voor 11. Dus het is niet zo dat collega's taken van me overnemen omdat ik minder werk.
Maar jullie hebben gelijk, eigenlijk moet ik niet zeuren want de keukendienst is gewoon deze werkzaamheden en als ik minder lang kan werken dan moet ik de gevolgen ook maar accpeteren
Laat je invloed eens gelden danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb al een mailtje, er zijn nog meerdere mensen die interesse hebben in Lissie, dus Greys zal dan op de wachtlijst komenZe vonden haar in ieder geval wel geschikt
Ach dat zou echt jammer zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb al een mailtje, er zijn nog meerdere mensen die interesse hebben in Lissie, dus Greys zal dan op de wachtlijst komenZe vonden haar in ieder geval wel geschikt
Echt hequote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben met Diaz ff aan het oefenen dat hij netjes moet blijven staan
Gaat al best goed hoor, gewoon met de clicker en als hij wil zitten mn voet eronder zodat hij weer gaat staanquote:
quote:
Doe 's namen en adressen, dan overtuig ik ze er wel van dat een goudvis een beter idee voor hen isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Normaal zijn ze maandag dicht, al verdenk ik ze ervan dan de hele dag ongestoord te willen sleutelen. Dinsdagochtend kan ook nog, dinsdagmiddag komen de buien alweer, waar blijven die 10 weken zon die me beloofd waren?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Aw Baaf das balen, maar dan kun je maandag wel gaan toch?
Dit is hem toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, ik heb drie weken op een sphynx gepast, in zn eigen huis.
Beest scheet elke nacht het aanrecht onder, piste in de gootsteen, besprong me krijsend vanaf de koelkast als ik met mn rug naar hem toe stond, zat de hele dag evil naar me te loeren, glipte altijd als ik naar bed wilde weg zodat ik nog uren op hem kon gaan zitten wachten en liep de hele dag alle 8 de honden op te naaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit is hem toch?Ja die is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
![]()
@ Multi, geen idee, morgen wordt het toch nog niet zo heel heet?
Shirtje of insmeren en dr uit de zon meppen als ze rood wordt denk ik
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Even eentje huren om er weer in te komen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[..]
Doe 's namen en adressen, dan overtuig ik ze er wel van dat een goudvis een beter idee voor hen is![]()
NB. Fiets ophalen gaat niet gebeuren vandaag, veel te nat en totaal geen zin het risico te lopen met m'n mooie nieuwe fiets onderuit te gaan. Vijf jaar niet rijden en dan op een onbekende fiets de nattigheid ingaan lijkt me geen strak plan
De Cheshire Cat uit American McGee's Alice. Een van de weinige games die ik nog wel eens wil spelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Als ik een sphynx had dat liet ik dat plaatje vandaag nog tattoueren
Jammer voor jullie, maar fijn voor Lissie, toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
Al een tijdje ook. Die mensen hebben al een afspraak op 16 juli om te kijken.
En volgens de gegevens van beide kanten past ze goed bij die mensen dus dat zal wel doorgaan.
Dat helemaalquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jammer voor jullie, maar fijn voor Lissie, toch?
Da's toch weer andersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Even eentje huren om er weer in te komen?
Don't be gentle, it''s a rental.
Nou moequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:42 schreef Greys het volgende:
Lissie is al zo goed als gereserveerd door anderen![]()
Zo uitgebreid bericht, nog even aan de foon.
Ik had het over een motor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:
Kleine kans, als ik ergens weinig mee heb is het wel op het strand liggenquote:Oeh, over 2 weken liggen we mss wel op t strand samen
Ik ben ook niet snel bang voor katten, maar voor deze ben ik echt bangquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze is er een met gebruiksaanwijzing. Mijn vriendin heeft er ook zo een die heeft een keer bij ons gelogeerd. Nu ben ik niet echt snel bang voor katten maar bij haar had ik ook een keer zoiets van help
Ik heb gisteren schimmel op de voegen in de badkamer ontdekt brr en nu stink ik nog naar bleek
En het is hier slaap,slaap,slaap en slaap wat een leven hebben ze hier.
Dan kun je nog beter Jip eten geven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Oognip het volgende:
Wat jammer voor je GreysMaar wel super fijn dat Lissie waarschijnlijk een baasje heeft.
Ik ben net weer bij de kat van Mama_mia geweest. Eerst kreeg ik een paar kopjes en mocht ik haar aaien en vervolgens word ik weer gemept. Ik snap er niks van en durf er niet meer alleen heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |