Als ja dáár te dom voor bentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef Whutzur het volgende:
ik ben hier te dom voor.*mompelt iets met VMBO*
Ik kan er gewoon in hoor met Chrome.. waarom kan je er niet in?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef Ikbenserieus het volgende:
Eerst werkte het ineens met Chrome, nu kan ik er weer niet in.
Chrome
sorry hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Als ja dáár te dom voor bent
Eenmalig, uitvoeren of zo (shockwave)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:50 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon in hoor met Chrome.. waarom kan je er niet in?
Omdat ik iets niet in orde heb met de Shockwave, staat er bovenin: ''eenmalig uitvoeren'' of ''n installeren'' heb het net geïnstalleerd(blijft gewoon terugkomen, dus pakt hem niet)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:50 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon in hoor met Chrome.. waarom kan je er niet in?
Toen ik op 'eenmalig uitvoeren' drukte deed ie het inderdaad niet, maar toen ik klikte op 'Altijd uitvoeren op deze site' (oid) deed ie het wel, misschien zit dat bij jou ook zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:51 schreef OverRated het volgende:
Madskilz is goed![]()
[..]
Eenmalig, uitvoeren of zo (shockwave)
Ja, weet ik, Was ff weg, niet toen ik dat posttequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:02 schreef NrTH het volgende:
jij staat ook op away, wat jij zegt pakt hij niet.
Ja, als je zo niks te doen hebt in de vakantie is t echt leuk XDquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:39 schreef OverRated het volgende:
Was leuk, nu genoeg gespeelt. Morgen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |