das tof jaquote:
Picknicken in bed !!!11!!1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OE OE JE MAG OOK BLIJVEN SLAPEN
ik heb namelijk wel een bed dus dan kan ik iig iets aanbieden
ik bedoel mijn bed aanbiedne dan he, niet denken dat ik je bespring ofzo ..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OE OE JE MAG OOK BLIJVEN SLAPEN
ik heb namelijk wel een bed dus dan kan ik iig iets aanbieden
Potjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus! en gelijk guitar hero in bed want je had nog een potje beloofd
Pffffwehehehequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en je tetten![]()
![]()
![]()
![]()
heb er al zo lang niet meer aangezeten!
Ja, ik ben er weer!!!quote:
Count me in!!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
of vrijdagavond komen en dan etne en nen en enenenenn
en dan zaterdagochtend shoppen na uitgebereid casa du mels ontbijt
welke week hebben we t nu over?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
SQ, in die week, de vrijdagavond naar Smelza en dan za shoppen??
Euh nou ik heb de negende al iets...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
SQ, in die week, de vrijdagavond naar Smelza en dan za shoppen??
16e dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Euh nou ik heb de negende al iets...
Maar: zuipen en slapen bij Mels!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ga gerust zonder mij, ik kan toch pas shoppen na 1 augustus!
oh sorry, ik denk dat je het niet begrijpt ... wij gaan shoppen en jij komt mee zodat wij aan je tetten kunnen zitten...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ga gerust zonder mij, ik kan toch pas shoppen na 1 augustus!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry, ik denk dat je het niet begrijpt ... wij gaan shoppen en jij komt mee zodat wij aan je tetten kunnen zitten...
Ik zet mijn foon alvast uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh god... Lin heeft gedronken en heeft zin om te kletsen en mensen lastig te vallen per telefoon....
*must resist*
Drunken dialingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh god... Lin heeft gedronken en heeft zin om te kletsen en mensen lastig te vallen per telefoon....
*must resist*
Dat dusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry, ik denk dat je het niet begrijpt ... wij gaan shoppen en jij komt mee zodat wij aan je tetten kunnen zitten...
oh das altijd lachen, en dan heerlijk brallen tegen iemand die er geen reet van snapttquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef Lindytje het volgende:
*must resist*
Ja!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh das altijd lachen, en dan heerlijk brallen tegen iemand die er geen reet van snaptt
heerlijk!! BFF en ik hebben het laatst nog een uur zitten doen...quote:
Doe dat maarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik maak alvast een mac wishlist mmmkay
neeee?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:43 schreef Mss het volgende:
Ik sta hier nu al ruim een halfuur op een uitgestorven station te wachten tot ik word opgehaald, maar ik sta nog altijd te wachten. Intussen zijn er wel al 3 auto's gestopt waarvan de bestuurder wel vond dat ik bij hem in mocht stappen
Heb je je rode lipstick op?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:43 schreef Mss het volgende:
Ik sta hier nu al ruim een halfuur op een uitgestorven station te wachten tot ik word opgehaald, maar ik sta nog altijd te wachten. Intussen zijn er wel al 3 auto's gestopt waarvan de bestuurder wel vond dat ik bij hem in mocht stappen
RAM T IN JE AGENDA CHICK!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:44 schreef Lindytje het volgende:
Mels: 16 juli doen dan, en dan zuupen en de volgende dag met een brakke kop naar MAC? Dan schrijf ik je in mijn agenda
Waar sta je te wachten dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:43 schreef Mss het volgende:
..........quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet aanwezig
goedkope roomkaas van de aldi it is
diiiiiiitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
Danish chef en nuks anderz in mijn bugsle!!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had blauwe cakequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Lekker!
Ik had vandaag een pistoletje met zalm en roomkaas.
eerlijk oversteken voor m&m's?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en wat heb ik daar aan?
kom brengen
zalmquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Lekker!
Ik had vandaag een pistoletje met zalm en roomkaas.
QFTquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
whatever u please my dear ..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohwait, vrijdag of zaterdag?
dus: 15 of 16?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik jou weer zie is elke cake blauw...
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie weet sta ik morgen wel ineens voor je deurquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whoaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb 3 mars ijsjes op en popcorn
I WANT MOAR!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben niet vanzelf 100 kilo geworden he...
Morgen ben ik in amsterdam.......quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wie weet sta ik morgen wel ineens voor je deur
trut!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Morgen ben ik in amsterdam.......!!!!!!!!!!!¤
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
laptop stat tever weg
[ afbeelding ]
Jonge, dat kan ik toch niet ruikenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Morgen ben ik in amsterdam.......!!!!!!!!!!!¤
Noooo, derz kitteh in deh way!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
laptop stat tever weg
[ afbeelding ]
You haz a brilquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
laptop stat tever weg
[ afbeelding ]
Nee daar staan we van te kijken omg!!ŋĄĄ'Ĩquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga geen foto maken heur dan gaat iederee nweer zeiken dat ik een louis vuitton agenda heb
Bwhhehehehehequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga geen foto maken heur dan gaat iederee nweer zeiken dat ik een louis vuitton agenda heb
da's topch niks nieuws omgqwtfroflbbqquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar ik koop ook altijd de lv papiertjes voor de binnenkant enzeuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee daar staan we van te kijken omg!!ŋĄĄ'Ĩ
Dat is een logisch gevolgquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG waarom sta ik nit ook op de zaterdag
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee daar staan we van te kijken omg!!ŋĄĄ'Ĩ
fu beidequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's topch niks nieuws omgqwtfroflbbq
LV hoerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar ik koop ook altijd de lv papiertjes voor de binnenkant enzeu
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar ik koop ook altijd de lv papiertjes voor de binnenkant enzeu
nee, een keigrote laptopquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je dan ook een ipad dat je zo ksorm typt? :'h
in een hema agenda horen hema blaadjes .. in een lv agenda lv blaadjesquote:
ZEG!!!! Niks tegen mijn Hema-agenda!!!!! (want die heb ik van papa gekregenquote:
truequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in een hema agenda horen hema blaadjes .. in een lv agenda lv blaadjes
is precies t zelfde hoor!
mijn ex zegt net je ziet er uit als een heks op die fotoquote:
JOUW LAATSTE DAG IS GEWEESETquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
Hai lin!
Ik pak ook de laptop ff, bb is toch in bad want die moet morgen om 8 uur op het werk zijn. MOEHAHAHAHA!
Daarom is het je EX! Ik vind je er leuk op staanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn ex zegt net je ziet er uit als een heks op die fotoFUUUUUUUU
de kleuren zij gewoon raar boehoehoe
Jouw ex is zelf een heks. Met z'N glijmiddelfeestjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Crappy-pic-timequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
Hai lin!
Ik pak ook de laptop ff, bb is toch in bad want die moet morgen om 8 uur op het werk zijn. MOEHAHAHAHA!
maar daarom is het ook je ex, tocxh?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stom grapjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohja en ex maakte grapje ma toch moest ik om jullie lollen
*BUUUUURP*
Bacoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Qft. Eerst ff roken en nieuw bier vatten, brb
heb jij ook water?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohja en ex maakte grapje ma toch moest ik om jullie lollen
*BUUUUURP*
meestal welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
kak, loopt ik van de wc terug, schop ik de bak met kattenbrokken door de keuken
Hopelijk heeft het morgen zichzelf opgeruimd
quote:
Vast welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
kak, loopt ik van de wc terug, schop ik de bak met kattenbrokken door de keuken
Hopelijk heeft het morgen zichzelf opgeruimd
ik ga morgen gewoon een doekje over m'n beeldscherm halenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:11 schreef Lindytje het volgende:
Sien heeft zich van me gedistantieerd, ik lol teveel
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga morgen gewoon een doekje over m'n beeldscherm halen
als ik mijn katten ongeveer het kapsel knip als de teckel trap je er dan ook in?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:12 schreef Lindytje het volgende:
Sjanie, als ik bij jou kom logeren, is de teckel er dan ook???![]()
![]()
De tering....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:12 schreef Mirjam het volgende:
aaah, kutzooi
bedenk me ineens dat ik zo m'n bed nog moet opmaken
picsaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef Mss het volgende:
Hihi ik zei alleen dat ik iets aanhad waarin je mijn epic boobs goed zag.
Ik kan nu geen foto maken,ik zit bij iemand in de auto. Het zou raar zijn als ik nu mijn boobies op de foto ging zetten!
wat is er nou belangrijker dat hij het raar vind of dat wij jou tetten zien?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef Mss het volgende:
Ik kan nu geen foto maken,ik zit bij iemand in de auto. Het zou raar zijn als ik nu mijn boobies op de foto ging zetten!
LOL!!!!!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik mijn katten ongeveer het kapsel knip als de teckel trap je er dan ook in?
ist een taxi? krijg je vast kortingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef Mss het volgende:
Gewoon doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef Mss het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh fuck ik hoopte dat je nee zou zeggen ....
*pakt schaar* hieeeeeeeer poespoes ..
ik heb net een truukje uitgehaald en tetten kunnen gepost worden.quote:
kan hij dat niet doen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:12 schreef Mirjam het volgende:
aaah, kutzooi
bedenk me ineens dat ik zo m'n bed nog moet opmaken
hebben jullie 2 bedden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij is weg
en zijn bed ga ik niet opmaken, dat heb ik vanmiddag al gezegd
ah!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
2 matrassen en dekbedden, ja.
ik zou niet anders wilen![]()
![]()
dan glij je toch in die gleuf! (ik zei gleufquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
2 matrassen en dekbedden, ja.
ik zou niet anders wilen![]()
![]()
ik rol mezelf altijd helemaal in dce deken, hoe groot die ook is, dus da's niet zo leuk voor mijn slaappartnerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah!
ik heb wel 2 matrassen maar 1 mega deken
glijden in een gleuf .. dat klopt toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
dan glij je toch in die gleuf! (ik zei gleuf)
welnee, ik lig altijd braaf op mijn eigen helft, heerlijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
glijden in een gleuf .. dat klopt toch?
Ik lolde alweeerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ROT OP MIJN HD GAAT OVERLIJDEN EN IK MOET DIE FOTO
wijntje loqi?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
vind je t logisch met zulke memmenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
mijn webcam loopt vast door mijn boobies
je moet je webcam er ook niet mee slaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:22 schreef Stormqueen het volgende:
mijn webcam loopt vast door mijn boobies
Ik slaap op de bank. Is slaappartner alleen maar blij mee, want ik ben strontverkouden, dus snurk iedereen wakkerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik rol mezelf altijd helemaal in dce deken, hoe groot die ook is, dus da's niet zo leuk voor mijn slaappartner![]()
dit dus! arme webcamquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je moet je webcam er ook niet mee slaan
HO WACHT ... JIJ SNURKT? dat had je er niet bijgezegdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik slaap op de bank. Is slaappartner alleen maar blij mee, want ik ben strontverkouden, dus snurk iedereen wakker
jongeh dan is er toch weer een nieuwe!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:22 schreef Mss het volgende:
Jullie moeten niet zo snel gaan anders is het topic vol voordat ik thuis ben en pics kan maken!
15 juli bij Mels!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:22 schreef Diconnected het volgende:
wanneer boobie-zitten-zuipen-mac-meet?
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HO WACHT ... JIJ SNURKT? dat had je er niet bijgezegd
komt ook door je tieten, bij jou komt alles door je tieten!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik snurk niet, maar ik droom vrij, eh, 'levendig'
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lindy slaapt dan bij de katt... eh .. teckels ..
fu? dan moet je denken .. EN IK ZIT THUIS EN HEB WEEKEND BWEBBEBEBEBEBE!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:25 schreef Mirjam het volgende:
fu.
brandmelding op het terrein van m'n nieuwe werk.
JAAA, meer TETTEN!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:26 schreef Mss het volgende:
Anders kom ik naar de volgende meet en mogen jullie ze live bewonderen!
Ik heb rare teckels, ze luisteren niet naar Jill maar wel als je mika en milo roept, en soms mauwen ze maar mijn teckels zijn ook wat aan de drank enzeu .. je kent t wel ..quote:
weljaaa iedereen welkom in casa du mels!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:26 schreef Lindytje het volgende:
Ik nodig iedereen gewoon uit bij Mels de 15e
ik ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:28 schreef Lindytje het volgende:
Wat was er nou met tettenfoto's en truckjes Mir? Ik snap niet ;')
is de bedoeling ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:28 schreef Lindytje het volgende:
Wat was er nou met tettenfoto's en truckjes Mir? Ik snap niet ;')
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
komt ook door je tieten, bij jou komt alles door je tieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |