das tof jaquote:
Picknicken in bed !!!11!!1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OE OE JE MAG OOK BLIJVEN SLAPEN
ik heb namelijk wel een bed dus dan kan ik iig iets aanbieden
ik bedoel mijn bed aanbiedne dan he, niet denken dat ik je bespring ofzo ..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OE OE JE MAG OOK BLIJVEN SLAPEN
ik heb namelijk wel een bed dus dan kan ik iig iets aanbieden
Potjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus! en gelijk guitar hero in bed want je had nog een potje beloofd
Pffffwehehehequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en je tetten![]()
![]()
![]()
![]()
heb er al zo lang niet meer aangezeten!
Ja, ik ben er weer!!!quote:
Count me in!!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef Sharana_LV het volgende:
of vrijdagavond komen en dan etne en nen en enenenenn
en dan zaterdagochtend shoppen na uitgebereid casa du mels ontbijt
welke week hebben we t nu over?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
SQ, in die week, de vrijdagavond naar Smelza en dan za shoppen??
Euh nou ik heb de negende al iets...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:36 schreef Lindytje het volgende:
SQ, in die week, de vrijdagavond naar Smelza en dan za shoppen??
16e dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Euh nou ik heb de negende al iets...
Maar: zuipen en slapen bij Mels!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ga gerust zonder mij, ik kan toch pas shoppen na 1 augustus!
oh sorry, ik denk dat je het niet begrijpt ... wij gaan shoppen en jij komt mee zodat wij aan je tetten kunnen zitten...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ga gerust zonder mij, ik kan toch pas shoppen na 1 augustus!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry, ik denk dat je het niet begrijpt ... wij gaan shoppen en jij komt mee zodat wij aan je tetten kunnen zitten...
Ik zet mijn foon alvast uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh god... Lin heeft gedronken en heeft zin om te kletsen en mensen lastig te vallen per telefoon....
*must resist*
Drunken dialingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh god... Lin heeft gedronken en heeft zin om te kletsen en mensen lastig te vallen per telefoon....
*must resist*
Dat dusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry, ik denk dat je het niet begrijpt ... wij gaan shoppen en jij komt mee zodat wij aan je tetten kunnen zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |