Dus er verandert niks, alleen iets anders onder je vingertjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op die ik altijd al had, op de achtertafel dus![]()
De nieuwe moet nog ff wat progjes erop hebben, maar eiks is ie al gebruiksklaar
En hij is groterderder en hij heeft een goed werkende accu, dus ik kan er gewoon mee op de bank gaan zitten zonder eerst het hele stekkercircus te verhuizenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus er verandert niks, alleen iets anders onder je vingertjes.
Maar jij gaat niet op de bank zitten want op de bank laptoppen is niks.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En hij is groterderder en hij heeft een goed werkende accu, dus ik kan er gewoon mee op de bank gaan zitten zonder eerst het hele stekkercircus te verhuizen
Mwoah, ik heb gisteravond al ff gesjellig met m'n nieuwe op de bank gezeten terwijl de kerels een oorlogsfilm zaten te kijken, was toch wel rielekstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet op de bank zitten want op de bank laptoppen is niks.![]()
En yay! Nieuwer is toch beterder.![]()
Je leert het nog wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb gisteravond al ff gesjellig met m'n nieuwe op de bank gezeten terwijl de kerels een oorlogsfilm zaten te kijken, was toch wel rielekst
GTST.quote:
Dat ookquote:
Zeer beknopt ende accuraat neergezet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat ook
Het is ronduit belachelijk dat er in Nederland zo weinig ondertiteld wordt. Maar mijn werkgeheugen is te vol voor een uitgebreid betoog, dus ik hou het bij:
![]()
![]()
![]()
![]()
Is er niet een teletekst pagina voor Nederlandse ondertiteling?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:28 schreef Muis006 het volgende:
Het is ronduit belachelijk dat er in Nederland zo weinig ondertiteld wordt.
Ja, op Nederland 1, 2 en 3. Op de commerciele zenders worden hooguit 2 programma's (kaliber Shownieuwsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er niet een teletekst pagina voor Nederlandse ondertiteling?
Zo niet dan moet die terugkomen. Ik vind zelf dat wel/niet ondertiteld optioneel moeten zijn.
Ik vind persoonlijk ondertitels erg irritant.
Films kijk ik ook het liefst op de BBC of op de computer zodat ik het ze niet ondertiteld zijn.
Ik ben een hele luie kijker, als ik een ondertitel bij een buitenlandse film kan krijg dan graag. Anders moet ik zelf gaan vertalen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er niet een teletekst pagina voor Nederlandse ondertiteling?
Zo niet dan moet die terugkomen. Ik vind zelf dat wel/niet ondertiteld optioneel moeten zijn.
Ik vind persoonlijk ondertitels erg irritant.
Films kijk ik ook het liefst op de BBC of op de computer zodat ik het ze niet ondertiteld zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |