Heb je mijn kapsalon op pagina 2 gezien?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Dastan is er niet dus;
Praten over eten
Jawel, maar dat vind ik niet zo erg. Ik word binnenkort 21, dus ik ben nog niet zo heul oud.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nice, maar moet je dan weer bij eerstejaars beginnen?
Safe search uitzettenquote:
Wat zullen die eerstejaars dan raar opkijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar dat vind ik niet zo erg. Ik word binnenkort 21, dus ik ben nog niet zo heul oud.
Schenken alleen geen Grolschquote:
Denk niet dat ze de enige is die 20+ isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat zullen die eerstejaars dan raar opkijken
Naast dat zoekveld.quote:
Is dat zo raar dan, iemand van 21? In mijn eerste jaar zat ik bij mensen van 28.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat zullen die eerstejaars dan raar opkijken
lol komt zoiets zo vaak voor?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is dat zo raar dan, iemand van 21? In mijn eerste jaar zat ik bij mensen van 28.
99% kans op Heineken, anders Amstel denk ik. Helaas geen Hertog Janquote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je mijn kapsalon op pagina 2 gezien?
Oefff das minder. Maar omdat jij het bent kom ik wel ff langsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
99% kans op Heineken, anders Amstel denk ik. Helaas geen Hertog Jan.
Ja hoor, op HBO en uni is leeftijd niet zo heel boeiend zeg maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef strontboer het volgende:
[..]
lol komt zoiets zo vaak voor?
Hmm mss volgend jaar dikke milf bij mij in de klas
Zal wel gepersonaliseerd zijn die zoekresultatenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Safe search staat al uit. Ik denk dat ik de kapsalon al heb gevonden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oefff das minder. Maar omdat jij het bent kom ik wel ff langs
Ooh oke, nice. Moet je ook op kamers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hoor, op HBO en uni is leeftijd niet zo heel boeiend zeg maar.
beterrrrquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, ik kan d'r best mee leven. Koud van de tap!
Nee, mijn vriend woont naast Culemborg en dat is een kwartiertje van Utrecht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:18 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh oke, nice. Moet je ook op kamers?
haha lucky bastardquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend woont naast Culemborg en dat is een kwartiertje van Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |