Kohinoor of India?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, dat is/wordt een concurrent van ons
HAHA.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Durum oké, maar wat is boh? Enige voedsel dat ik te zien krijg op Google is kapsalon als ik daarop zoek
Nee, ook een concurrent. Momenteel zijn we nog aan het verbouwen. Wordt een compleet nieuw restaurantquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
HAHA.Boh is gewoon een stopwoordje.
Mayur Kitchen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, ook een concurrent. Momenteel zijn we nog aan het verbouwen. Wordt een compleet nieuw restaurant. Vandaag nog wezen kijken
.
Ik krijg dit plaatje als ik 'dorum boh' in Google typ.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Durum oké, maar wat is boh? Enige voedsel dat ik te zien krijg op Google is kapsalon als ik daarop zoek
Ja, dat lust ik dan nog wel. Liter ketchup eroverheen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]. Had ik kunnen weten, maar da's ook lekker ja
!
quote:
Nooooquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat lust ik dan nog wel. Liter ketchup eroverheen.
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:11 schreef strontboer het volgende:
Heroinjunk hebbe gij ook examen gedaan?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik krijg dit plaatje als ik 'dorum boh' in Google typ.![]()
[ afbeelding ]
HAVO. En ik heb SPH gedaan P gehaald, behoor nu naar het 3e jaar te gaan maar ik vind HBO kut, dus volgend jaar Algemene Sociale Wetenschappen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:12 schreef strontboer het volgende:
[..]
![]()
VMBO, HAVO of VWO?
En wat doe je nu?
Top. Kom maar biertje bij ons op 't terras drinken zodra we open zijnquote:
En dat is universiteit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
HAVO. En ik heb SPH gedaan P gehaald, behoor nu naar het 3e jaar te gaan maar ik vind HBO kut, dus volgend jaar Algemene Sociale Wetenschappen.
Goed plan, doe ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Top. Kom maar biertje bij ons op 't terras drinken zodra we open zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |