okeee, bedankt, nu zal ik het nooit meer vergeten. Ik dacht bij MED meer aan Medisch,quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FB = FeedBack, MED = Mededelingen, BUG = Bugs/Development
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dus maar goed dat ik wat uitgebreider fok bezoek
Haha en die afkortingen ken je weer niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
wat is toch de FP? Ik ken al die afkortingen niet hoor
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind het heel lullig maar gyazo doet 't niet. Ik heb nog hapjes van gisteren die ik nu zit op te vreten, en ik kan ze nu niet met jullie delen. Ik heb glaasjes garnalen met sla en een sausje, zalm met iets lekkers en nog wat mozzarella/tomaat/basilicum en verse tartaar met uitjes/peper/zout
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:28 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Haha en die afkortingen ken je weer niet?
Daar hebben we LIF voorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
okeee, bedankt, nu zal ik het nooit meer vergeten. Ik dacht bij MED meer aan Medisch,
Hè, jammer!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar goed dat ik mijn mond leeg heb, anders had mijn beeldscherm weer ondergezeten
en R&Pquote:
eh, maar van gister..... is niet vers meer hoor die tartaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
ik vind het heel lullig maar gyazo doet 't niet. Ik heb nog hapjes van gisteren die ik nu zit op te vreten, en ik kan ze nu niet met jullie delen. Ik heb glaasjes garnalen met sla en een sausje, zalm met iets lekkers en nog wat mozzarella/tomaat/basilicum en verse tartaar met uitjes/peper/zout
tartaar is van vandaaaaagggggg (want da vinnik lekker en ik vond dat ik iets lekkers had verdiend vanavond)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh, maar van gister..... is niet vers meer hoor die tartaar
kan er in de OP een lijstje komen met verklaringen van al die afkortingen van julliequote:
Trustenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef kaatje50 het volgende:
bedtijd, voor mijfijne avond/nacht nog, tot de volgende keer
truste Kaatje, tot de volgende keer, slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kan er in de OP een lijstje komen met verklaringen van al die afkortingen van jullie
Truste...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef kaatje50 het volgende:
Kom oooop dan met dat foooodquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tartaar is van vandaaaaagggggg (want da vinnik lekker en ik vond dat ik iets lekkers had verdiend vanavond)
ga morgen wel ff zoeken, nu ben ik wegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
kan je hier http://forum.fok.nl/ vinden
uitjesquote:
ondankbaar type, kon geen ander plaatje vinden van tartaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
uitjeslijken wel maden die aan het ontpoppen zijn daar bovenop....
ik sla ff over als je het niet erg vindt...
wacht wel tot Bol weer een koe geslacht heeft en Kok er echt vers tartaar van heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |