Dat zeg je wel zo, maar toen mijn katten nog klein waren hadden ze de neiging om in de wasmachine te springen als ik die aan het vullen was.... nu nog controleer ik of er geen kat in zit voor ik 'm aanzet, moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het mormel springt ook elke keer ind e vaatwasser om de vuile vaat af te lebberen. Deed ie ook een keer toen m'n vriendin het niet gezien had. Ze doet 'm dicht, zet 'm aan, hoort ze keffen vanuit de vaatwasser![]()
Probleem bijna opgelost
![]()
![]()
ikzelf eigenlijk ook niet, maar scrolde terug en zag mezelf drie keer staan,quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, Ceetje en ik hadden niet door dat je aan het 4-op-een-rij aan het spelen was
ik ook niet, alhoevwel een vaatwasser als ie net aanstaat minder kwaad kan voor een beest als een wasmachinequote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeg je wel zo, maar toen mijn katten nog klein waren hadden ze de neiging om in de wasmachine te springen als ik die aan het vullen was.... nu nog controleer ik of er geen kat in zit voor ik 'm aanzet, moet er niet aan denken
maar jouw katten zullen lief zijn, dat k..joekeltje wat Ceetje bedoelt nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zeg je wel zo, maar toen mijn katten nog klein waren hadden ze de neiging om in de wasmachine te springen als ik die aan het vullen was.... nu nog controleer ik of er geen kat in zit voor ik 'm aanzet, moet er niet aan denken
volgens mij wil m'n vriendin het beestje zelf ook graag kwijt (c.q. inruilen)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maar jouw katten zullen lief zijn, dat k..joekeltje wat Ceetje bedoelt niet
snap niet dat zo'n eigenaar niet zelf op het idee komt dat hondje binnen te houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kwam vroeger vaak in Limburg in een pension in een dorp aan de voet van de Gulpenerberg. Hadden zo'n klein hondje wat je altijd met die strikjes in ziet. Een of andere belangrijke wielerwedstrijd/ronde ging via de weg de berg altijd op, ooit een renner dat beestje een trap gegeven, sindsdien altijd achter de renners aan. Uiteindelijk kreeg de eigenaaresse min of meer de opdracht om het beestje binnen te houden omdat te veel renners vielen of tegen elkaar aan reden door dat beestje
meestal wel, maar als je 's ochtends net uit je bed in een vers opgebraakt hoopje kattekots stapt kan ik ze niet waarderen hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
maar jouw katten zullen lief zijn, dat k..joekeltje wat Ceetje bedoelt niet
ze kan beter beginnen met opvoeden. Een andere hond op dezelfde manier "opvoeden" als deze, en ze zit met hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij wil m'n vriendin het beestje zelf ook graag kwijt (c.q. inruilen)
hebben ze al een opvoedcursus geprobeerd? Als je kiest voor een huisdier ben je er m.i. verantwoordelijk voor tot ze dood gaan, en moet je er als baasje zelf alles aan doen om de beestjes goed te domesticerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij wil m'n vriendin het beestje zelf ook graag kwijt (c.q. inruilen)
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien, mot er weer vroeg uit
hielden ook niet zo van die wielrenners die de Gulpenerberg op stovenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
snap niet dat zo'n eigenaar niet zelf op het idee komt dat hondje binnen te houden
Zondag weekendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
trusten kokje
slaap goed en
![]()
en overmorgen weekend voor je
trustequote:
of ze brengen uit dankbaarheid een vers gevangen half aangevreten dooie muis of dooie vogel mee naar binnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
meestal wel, maar als je 's ochtends net uit je bed in een vers opgebraakt hoopje kattekots stapt kan ik ze niet waarderen hoor![]()
Maar hoop wel dat ze nog 10 jaar meegaan
truste kokje, slaap lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien, mot er weer vroeg uit
Denk dat ie best beseft dat er andere honden op tv zijn hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef kaatje50 het volgende:
ons Gradje zit altijd naar tv te kijken als Cesar bezig is. Moet ik zo om lachen. Net alsof hij les zit te nemen. Ik zeg dat dan ook. Opletten hoe het moet
Mag niet hopen dat die van mij dat gaan doen, mogen zelfs niet op het balkon van me zo bang ben ik dat ze achter een of ander insect aanspringen en bijna 5 hoog naar beneden kletterenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
of ze brengen uit dankbaarheid een vers gevangen half aangevreten dooie muis of dooie vogel mee naar binnen![]()
dat zien ze ook wel, dat er dieren op tv zijn. Heb het daar pas nog met de dierenarts over gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat ie best beseft dat er andere honden op tv zijn hoor
Een van mijn katers zit in sluipstand voor de tv als er vogeltjes op te zien zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |