Ieuw!quote:Op zondag 10 juli 2011 10:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Frustratie van de laatste paar keer naar de bios was overigens zweetvoeten![]()
Het is warm, OK, de bios is fris, OK, maar als je jezelf opsluit voor minstens anderhalf uur met totaal vreemden, zorg dan dat je schoenen aanhebt die NIET uit elkaar vallen van het zweet en schimmels.
Ik ben speciaal naar de 2D versie geweestquote:Sowieso het 3D was echt om te janken.
wel een goeie locatie...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:54 schreef Dr.Cooper het volgende:
Sowieso zit er natuurlijk een grens aan 'doe alsof je thuis bent'. En de discussie over opruimen natuurlijk... Dat we zo diep gezonken zijn dat even je spullen opruimen of de boel netjes houden de uitzondering is geworden. Ik vorm altijd wel direct een beeld over iemand die moedwillig zijn spullen laat staan onder het mom van 'ik betaal toch ook voor het opruimen' of mensen die niet even hun chips opruimen die op de grond vallen.
[..]
Ik ben speciaal naar de 2D versie geweest.
- Vanavond gaan we overigens naar Fast5. Ik ben benieuwd. Helaas draait Fast5 bijna niet meer, dus daarom moeten we naar 'Spuimarkt'. Niet mijn favoriete locatie.
Ik vind het wel zo beter. Tenminste niet meer zulke lange rijen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:45 schreef Solique het volgende:
Afgelopen zaterdag de puc er voor 2 maanden uitgehaald.
Pathe Arena is wel flink op de schop geweest, tevens ook gelijk strengere controle. (3 kinderen geweigerd zien worden wegens te lage leeftijd, tevens iemand geweigerd wegens meebrengen eigen eten)
Mij lijkt dan juist dat de rij langer wordt... Daarnaast, eigen eten en drinken vind ik echt gewoon eigen zaak. Maar daar hebben we het al eerder over gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind het wel zo beter. Tenminste niet meer zulke lange rijen.
Klopt, de drukte blijft dan ook wat dichter bij de deur ipv in de complete hal.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind het wel zo beter. Tenminste niet meer zulke lange rijen.
Asociaal volk is tegenwoordig in bijna iedere Pathé.quote:Was gister bij Pathe de Munt. Er is niks vervelends gebeurd ofzo, maar er loopt soms toch een hoeveelheid asociaal kutvolk rond, niet te geloven. Je wordt er treurig van.
Je kan toch op de website kijken welke films er aankomende maanden uitkomen?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:46 schreef Deezertje het volgende:
Ik wil eigenlijk deze maand sowieso 4 films in de bioscoop kijken, dus een PuC nemen lijkt me dan voordeliger. Nadeel is wel dat ik dan minimaal 4 maanden lid moet zijn (en dus moet hopen op leuke films de komende maanden)... nog even doortwijfelen dus.
Is de PuC geldig per kalendermaand (dag 1 tot 30) of vanaf de dag dat je hem neemt en dan elke keer een maand erbij? De maand is immers al voor 1/3 om nu... (lullig als je op de laatste dag van de maand PuC lid wordt).
Gaat mij niet om het geld, maar om de afstand zoals eerder vermeld. Dichtstbijzijnde Pathé is 30km verderop en in de zomermaanden is mijn OV als student niet geldig (en dan wordt naar de film gaan elke keer wel een dure grap). In de 'gewone' maanden kan ik naar elke Pathé bioscoop gaan die ik wil dus dan maakt het mij niet uit.
En is het mogelijk om eerst een film te kijken die start om 13.10 en anderhalf uur duurt (95 min.), en de volgende film begint om 14.40 uur ook meteen erna te kijken (andere zaal)? Kan ik dan nog de kaartjes ophalen met de PuC en laten ze me nog naar binnen?
dat kan, ik houd wel altijd rekening met 15-20 minuten extra speeltijd i.v.m. reclamequote:Op maandag 11 juli 2011 18:46 schreef Deezertje het volgende:
En is het mogelijk om eerst een film te kijken die start om 13.10 en anderhalf uur duurt (95 min.), en de volgende film begint om 14.40 uur ook meteen erna te kijken (andere zaal)? Kan ik dan nog de kaartjes ophalen met de PuC en laten ze me nog naar binnen?
Even snel naast elkaar gehouden voor Pathé ArenA en alleen HP7.1 is nieuw, die draait dan ook gelijk in drie versies hier. Dus dat kost een aardig portie schermruimte.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Het aantal nieuwe en goede films is wat mager bij de Pathe de laatste tijd, jammer.
ik heb gewoon gereserveerd met puc pas voor de double bill vanavond?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:19 schreef Fatty het volgende:
Nja, ik dacht voor de lol eens te kijken of ik kon reserveren met m'n PUC pas voor de laatste 2 harry potter films, kan dus niet... alleen maar normale tickets, word er zo moe van als Pathe dit soort grapjes uithaalt... ik weiger om geld te betalen voor een film ( 3d / imax daar gelaten ) betaal genoeg voor me puc pas...
'k wacht wel een week, dan kan het waarschijnlijk wel.
dat klopt..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
Probeerde ook te reserveren met m'n PUC aan de balie, maar je schijnt maar een uur vantevoren kaartjes te kunnen halen met de PUC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |