abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98619779
hallo, ik ben een Nederlandse jongen van 14 jaar en heb nu al 3 dagen achter elkaar het gevoel alsof ik weg ben/ slaap ik kan nog horen en reageeren en functioneer nog normaal maar het lijkt alsof ik weg ben, in slaap ben. heb het nu 5 keer gehad tussen de 1e 2 keer zat 1 week tijd maar heb het nu al 3 dagen achter elkaar.
ik heb gehoord van spierverslaping maar kan dat 3 dagen achter elkaar ineens??
kan iemand mij misschien helpen? vragen beantwoord ik gewoon.
heeft het er missgien mee te maken dat ik : alcohol drink/rook ?

mvg.
pi_98619940
Depressie?
pi_98620021
zou het niet weten heb nu ook ''het'' gevoel.
maar ben niet echt depressief.
voel mezelf s'ochtends gewoon fit en dan ineens ''.''
en heb het heel erg warm en licht misselijk.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 19:45:46 #4
344797 CyberJesus
The final word.
pi_98620031
edit dacht dat het in ONZ stond.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_98620113
kan wel maar op wikipedia staat dit:
Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen.

en ik kan mezelf gewoon nog bewegen en praten.
pi_98621387
Ja iemand kan je helpen..... je huisarts
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_98621508
LSD gehad ofzo?
Hier staat niets.
pi_98621828
LSD?? (LaatsteLesDag)??
nee
pi_98622626
ow sorry dat is een drugs...
nee nog nooit gebruikt
pi_98624093
Weinig slaap, te lang achter de pc?
pi_98625547
Misschien is een aantal dagen wat eerder je nest in.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_98628054
Heb je ADD, ADHD, depressie, slik je Ritalin soms?
Ben je oververmoeid?

Dit is bekend, ook hiero. Volgens mij gaat het niet over.
Twiddel
  zaterdag 25 juni 2011 @ 01:52:01 #13
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_98635971
Ik zou het inderdaad eerder op het medische vlak zoeken dan in het spirituele. TS, vraag je huisarts eens wat hij ervan vindt. Hij of zij kent je achtergrond en kan je het beste adviseren in deze. Het is niet dat we je niet willen helpen, maar mij lijkt dit in eerste instantie niet te wijzen op een spirituele oorzaak.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 06:54:11 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98637669
Al eens gedacht aan verhoging of koorts?
The truth was in here.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 07:08:20 #15
344797 CyberJesus
The final word.
pi_98637693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:47 schreef priestertje2 het volgende:
kan wel maar op wikipedia staat dit:
Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen.

en ik kan mezelf gewoon nog bewegen en praten.
Ik zei dat meer om te trollen, maar zoals je aan mijn edit ziet dacht ik dat het in ONZ stond..
iig. wat ik zei dat zal het echt niet zijn, ik denk eerder dat het te maken heeft met gevoelens die je geen plaats kan geven, oftewel je zit met dingen waar je echt niet van weet wat je er mee aan moet.
Op die manier probeer je het zo diep mogelijk weg te stoppen wat naar mate gaat leiden tot waan ideeën, onzekerheid en geen grip meer op de werkelijkheid.

misschien is het een keer goed voor je om je hart te luchten bij een goede maat van je, en dan niks inhouden, alles uitspugen.. we zijn allemaal mensen mijn vriend, ik verschil niet van jou en jij niet van mij.
gevoelens maken je geen pussy, echt niet.

Misschien zit ik er nu totaal naast, maar ik weet bijna zeker dat je me snapt.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  Moderator zaterdag 25 juni 2011 @ 09:23:23 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_98638362
Je bent 14 en je gebruikt alcohol, is dat incidenteel of veel vaker?
Je rookt ook, blow je?
pi_98642228
Houd een dagboek bij, kijk in welke periodes je dat gevoel krijgt en wat er vooraf gebeurd is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_98642736
bedankt voor je nuttige bijdrage.

[ Bericht 70% gewijzigd door vogeltjesdans op 25-06-2011 15:30:01 (onz is op 49) ]
pi_98647448
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 19:39 schreef priestertje2 het volgende:
hallo, ik ben een Nederlandse jongen van 14 jaar en heb nu al 3 dagen achter elkaar het gevoel alsof ik weg ben/ slaap ik kan nog horen en reageeren en functioneer nog normaal maar het lijkt alsof ik weg ben, in slaap ben. heb het nu 5 keer gehad tussen de 1e 2 keer zat 1 week tijd maar heb het nu al 3 dagen achter elkaar.
ik heb gehoord van spierverslaping maar kan dat 3 dagen achter elkaar ineens??
kan iemand mij misschien helpen? vragen beantwoord ik gewoon.
heeft het er missgien mee te maken dat ik : alcohol drink/rook ?

mvg.
Nou normaal klink het niet, en inderdaad wat Laverderr al vroeg hoeveel drink je dan?
en rook je alleen sigaretten of ook andere zooi, als ik jou was zou ik eerst eens snel
naar de huisarts gaan...
pi_98648046
okee sorrie, was gewoon een grapje..
iets nuttigs dan:
klink een beetje alsof je wat overspannen bent. ga sporten, iets om meer lichamelijk te worden. als je hoofd teveel gestressed raakt, dan kun je als afweer mechanisme zoiets krijgen. is een waarschuwing. en anders even naar de dokter.
  zondag 26 juni 2011 @ 13:32:33 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_98675653
Dit topic is misschien beter op zijn plek binnen LIF als ik het zo lees :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_98683776
Depersonalisatie/derealisatie misschien?

quote:
Depersonalisatie (afgekort als DP) is een bewuste ervaring waarin een persoon zichzelf of zijn eigen lichaam als vreemd, niet vertrouwd of onecht ervaart.
Veel mensen beschrijven deze ervaring als: angstaanjagend; het idee hebben dat je niet echt leeft; levend dood zijn; leven als een automaat; vervreemd zijn van je eigen lichaam en je gevoelens; denken dat je gek wordt; toeschouwer van jezelf zijn; jezelf horen praten alsof je iemand anders bent; jezelf nauwelijks herkennen in de spiegel.

Derealisatie (afgekort als DR) is een bewuste ervaring waarin een persoon zijn vertrouwde omgeving als vreemd, niet vertrouwd of onecht ervaart.
Deze ervaring wordt vaak beschreven als: leven in een film; in een glazen kooi, in een stolp of achter glas zitten; de hele buitenwereld komt raar of onwerkelijk over.

Depersonalisatie en derealisatie komen meestal samen voor en het is niet altijd duidelijk te zeggen waar een ervaring bij ingedeeld moet worden.
"Normale" mensen kunnen depersonalisatie/derealisatie ervaren tengevolge van ernstige vermoeidheid; slaaptekort; extreme spanning of stress; angst; meditatie. Lichamelijke ziekten, alcohol en drugs (bijvoorbeeld cannabis, ecstasy en lsd) veroorzaken ook vaak gevoelens van depersonalisatie/derealisatie.
DP en DR komen echter vaker voor als symptoom bij bijna alle psychiatrische stoornissen, zoals bijvoorbeeld depressie en angststoornissen. Na angst- en stemmingsklachten is het zelfs het derde meest voorkomende symptoom. Ook bij een aantal neurologische condities, zoals migraine en epilepsie, treden deze ervaringen op.
pi_98684099
Hey, dat heb ik ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')