quote:
quote:
Djokovic in 3quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Baghdatis M. - Djokovic N.
Nalbandian D. - Federer R.
Gonzalez F. - Tsonga J.-W.
Fucking geil.
Ja, doe's gek!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In die eerste twee volg ik je maar denk je dat Gonzalez het van Tsonga kan halen?
Ik meen dat Indy in hetzelfde outfit als Maria speelt, las ik laatst ergens... hopelijk kan ze over drie jaar ook succes behalen bij de senioren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef borisz het volgende:
Positief nieuws van het juniorenfront. Indy de Vroome wint het grastoernooi van Roehampton. Het voorbereidingstoernooi van de jeugd voor WImbledon en een toernooi op het hoogste juniorenniveau.
De Vroome is vorige maand net 15 geworden.
Daar dienen die handdoeken dus voorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Almagro N. - Youzhny M.
Deze is ook speciaal
Roddick won 4 punten in totaal in de tiebreaksquote:
Tursu stond iedere set minstens 1 keer met een break voorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:48 schreef danos het volgende:
Tursunov wordt teruggebroken door Melzer, wellicht dat de oostenrijker het dan toch in 4 sets af gaat maken
Robson serveert trouwens!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:48 schreef Nober het volgende:
Sharapova mag het uitserveren dus heeft Robson 3 BPs
Vorige game niet.quote:
Ik hoop Sharapova maar d'r valt niets over te zeggen, voor 't zelfde geldt wint Wozniacki, Zvonareva, Azarenka of Kvitova.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef DeMessias het volgende:
Sharapova favoriete voor de titel? Of toch een complete blamage met een overwinning van een van de Williamszusjes?
Eerst moet Jankovic maar eens een GS winnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:53 schreef DeMessias het volgende:
't zou eens tijd worden dat Wozniacki een GS wint
Geweldige vent. Zal wel weer een uitleg hebben dat zn vriendin begon te klagen over zn mooie benen en enkelsokjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef DeMessias het volgende:
RoddickJe beentjes scheren en te korte witte kousjes aantrekken maar dan een stoppelbaard waardoor je een zwervershoofd hebt
nuja, moest ik een vriendin hebben zoals Roddick zou ik het me ook allemaal niet langer aantrekkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geweldige vent. Zal wel weer een uitleg hebben dat zn vriendin begon te klagen over zn mooie benen en enkelsokjes.
En als Brooklyn wat wil dan doe je dat. No questions askedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Geweldige vent. Zal wel weer een uitleg hebben dat zn vriendin begon te klagen over zn mooie benen en enkelsokjes.
Dit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef DeMessias het volgende:
[..]
nuja, moest ik een vriendin hebben zoals Roddick zou ik het me ook allemaal niet langer aantrekken
Ach ik ken een golfer met een mooie Zweedse vrouw en die moest het buiten de deur zoeken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:03 schreef tja77 het volgende:
Idd, voor een chick als Brooklyn, scheer ik zelfs mijn hoofd kaal.
Ja natuurlijk. Knap is wat anders dan aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach ik ken een golfer met een mooie Zweedse vrouw en die moest het buiten de deur zoeken.
Dan krijgt hij het NOG warmer, met als gevolg NOG meer zweetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef DeMessias het volgende:
Heeft er nooit iemand Roddick aangeraden een kleinere polo aan te doen?
Brooklyn en Elin vind ik aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Knap is wat anders dan aantrekkelijk.
Kirilenko speelt zo dadelijk nog dubbel met Goerges, knap duoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Colplay het volgende:
Maar Ivanovic, Kirilenko, Wozniacki en Sharapova zitten er nog in. Damestoernooi is best leuk zo
Maar Li, Clijsters zijn er al uit en Zvonareva staat ook niet al te best te spelen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Colplay het volgende:
Maar Ivanovic, Kirilenko, Wozniacki en Sharapova zitten er nog in. Damestoernooi is best leuk zo
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Kirilenko speelt zo dadelijk nog dubbel met Goerges, knap duo
Ze spelen tegen Pironkova en nog iemand op baan 16; ik vraag me wel af wanneer die match dan moet plaatsvinden aangezien Pironkova nog bezig is tegen Zvonareva.quote:
En daarna een 2e service buitenkant lijnquote:
Li en Clijsters zijn niet echt mijn types.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Li, Clijsters zijn er al uit en Zvonareva staat ook niet al te best te spelen.
Op die fiets... Kirilenko-Sharapova als finale?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Li en Clijsters zijn niet echt mijn types.
Hij legt niet voor niets zoveel risico in die service..Lopez is beter vanaf de baseline vandaag..7UE ook maarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:21 schreef Szura het volgende:
Die approaches van Roddick blijven zooo matig
Al tijden.
Doet ie goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij legt niet voor niets zoveel risico in die service..Lopez is beter vanaf de baseline vandaag..7UE ook maar
Ik ben enthousiastquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Op die fiets... Kirilenko-Sharapova als finale?
Daar zou ik zeker naar kijken jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Op die fiets... Kirilenko-Sharapova als finale?
Felicianoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:26 schreef DeMessias het volgende:
Garcia Lopez zal het wel uitserveren nu.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:26 schreef DeMessias het volgende:
Garcia Lopez zal het wel uitserveren nu.
Edit: DF om te starten
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:29 schreef DeMessias het volgende:
en WTF, op Matchpunt schakelt mn livestream over naar Schiavone, epische faal!
Je moet wel iets heel in en in slechts hebben gedaan wil je dat verdienenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:29 schreef DeMessias het volgende:
en WTF, op Matchpunt schakelt mn livestream over naar Schiavone, epische faal!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:29 schreef Szura het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Roddick eruit
Ik heb die twee al eens gezien op de Australian Open 2010...quote:
Ik heb de dames tegen elkaar gezien in Miami in 2006. Ook een driesetter, al was de laatste set niet zo spannend. Maar ja, t uitzicht in t zonnetje was natuurlijk fantastisch.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb die twee al eens gezien op de Australian Open 2010...
Toppunt was de 2de set, die eerste 4 games duurde alleen al 47 minuten! Ik dacht dat het in totaal misschien anderhalf uur zou duren (ze begonnen rond 1:10 uur), maar het was om 3:40 uur pas 1-1 in sets.
Die heb ik dan weer niet gezien maar die AO 2010 partij duurde meer dan drie uur en dat voor een 1R!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:34 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ik heb de dames tegen elkaar gezien in Miami in 2006. Ook een driesetter, al was de laatste set niet zo spannend. Maar ja, t uitzicht in t zonnetje was natuurlijk fantastisch.
Als 'ie de lijnen maar met rust laat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gasquet de baan op. Die kon ook nog wel eens een leuke run gaan maken dit toernooi ...
Ook mijn voorspelling voor het toernooiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gasquet de baan op. Die kon ook nog wel eens een leuke run gaan maken dit toernooi ...
nooitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook mijn voorspelling voor het toernooi
Hopelijk weet ie Murray te verslaan evt. volgende ronde.
Ivanacevic, sindsdien vind ik Wimbledon het mooiste GS tornooiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:38 schreef Norrage het volgende:
![]()
Naar mijn mening het beste sportmoment ooit. De atmosfeer van een maandag-finale, mijn favoriete tennissers tegen elkaar, Goran die de titel pakt...Ik kreeg net weer gewoon bijna tranen in mijn ogen toen ik keek.
Goran
Nadal-Federer, Wimbledon final 2008.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:38 schreef Norrage het volgende:
![]()
Naar mijn mening het beste sportmoment ooit. De atmosfeer van een maandag-finale, mijn favoriete tennissers tegen elkaar, Goran die de titel pakt...Ik kreeg net weer gewoon bijna tranen in mijn ogen toen ik keek.
Goran
Ook heel mooi, veel beter qua tennis. Maar komt emotioneel en qua atmosfeer niet in de buurt bij 2001!quote:
Kwalitatief misschien een betere finale, al was Goran - Rafter meer een echte grasfinale, maar de sfeer bij Ivanisevic - Rafter is hands down een van de beste die er ooit op een tennisbaan heeft gehangen, inclusief Davis Cup denk ik ....quote:
Rond 20u of later.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:41 schreef Tompsen het volgende:
Hoelaat zal Robin haase ongeveer spelen? En waar te zien?
Deze bijnaam, zegt precies wat voor een ongelooflijke kneus deze gast is. Mooie naamquote:
Robert M geen adequate benaming?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Deze bijnaam, zegt precies wat voor een ongelooflijke kneus deze gast is. Mooie naam
Azarenka in 2.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef Szura het volgende:
Hantuchova - Azarenka is wel een lekker potje
Ik heb tegen een vriendin van me, die zelf aardig tennist(e), gezegd dat vrouwentennis zo onvoorspelbaar is dat ik eerder zou wedden dat de nummers 1 en 2 de finale niet haalden. Zvonareva geeft hier mooi het voorbeeld van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:47 schreef rob1828 het volgende:
Pironkova speelt ook wel een hele goede wedstrijd tegen Zvonareva![]()
5-2* voor in tweede set nu.
Pironkova vorig jaar natuurlijk halve finalist. Die kan ook wel een aardig potje op gras spelen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:47 schreef rob1828 het volgende:
Pironkova speelt ook wel een hele goede wedstrijd tegen Zvonareva![]()
5-2* voor in tweede set nu.
Heerlijk, dat Schiavone maar verliest.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laat die Schiavone zich weer terugbreaken. Schiet natuurlijk weer niet op bij die lelijke Italiaanse kuthoer. Zo duurt het nog wel ff voor Robin die baan op kan
En wat zei ze?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:50 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik heb tegen een vriendin van me, die zelf aardig tennist(e), gezegd dat vrouwentennis zo onvoorspelbaar is dat ik eerder zou wedden dat de nummers 1 en 2 de finale niet haalden. Zvonareva geeft hier mooi het voorbeeld van.
Haha dat is het zekersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:53 schreef Nober het volgende:
Allemaal leuk en aardig Hantuchova, maar als je een te kort jurkje aan doet doe er dan op z'n minst een string onder aan.
Ik hoop dat ze gelijk krijgt maar ik denk Azarenka.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:53 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Zei is er van overtuigd dat Sharapova gaat winnen.
Boete toch? Meen dat Golovin ook ooit met iets roods op de baan stond en moest dokken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat roze kleding geen diskwalificatie oplevert!
Hantuchova zal dat dan ook wel krijgen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Boete toch? Meen dat Golovin ook ooit met iets roods op de baan stond en moest dokken.
Ik heb de tv uitgezetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:59 schreef Szura het volgende:
Sport 1 met twee kanalen bij Williams, twee kanalen met een lege baan en één bij Aza-Hantu.
Zend dan in ieder geval ff wat van die andere banen uit...
Schande dat Toompje 5 sets nodig had, Andreev is wel echt een schim van hoe ie kan spelen tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:58 schreef luckass het volgende:
Kijk die Toompje gewoon van Andreev hebben gewonnen.
True, maar het blijft Tomic.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Schande dat Toompje 5 sets nodig had, Andreev is wel echt een schim van hoe ie kan spelen tegenwoordig
Waarom kijk je dan ook een vrouwenwedstrijd als iemand als Gasquet zijn kunsten staat te vertonenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:12 schreef opgebaarde het volgende:
Dat geschreeuw slaat nergens op en dan dat outfit van Venus. Nou, ik ben er klaar mee, fijn weekend
Mijn televisie heeft geen verbinding met teh interwebsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook een vrouwenwedstrijd als iemand als Gasquet zijn kunsten staat te vertonen
Ze komt zeker uit Brabant?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef TheArt het volgende:
Bizar. Indy de Vroome wint het voorbereidingstoernooi op Wimbledon, het grote toernooi in Roehampton. Ze wint in de finale met 6-4, 6-4 van Putintseva, de nummer 10 bij de junioren. De Vroome zal daardoor nu 20e staan op de wereldranglijst bij de junioren en dat terwijl ze pas net 15 is. Echt zeer knap.
Nee. Vind ik niet. henin had ook een prachtige backhand. Al is dit natuurlijk een ATP backhand.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:17 schreef DeMessias het volgende:
Beledig ik Gasquet als ik vind dat z'n backhand op die van Henin lijkt?
Kijk dan iets anders, genoeg livestreams te vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef opgebaarde het volgende:
Zo Venus is klaar met schreeuwen, er is een god. FFS
Verwacht je wat van die partij Nadal - Muller dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Williams. Wegwezen van die baan nu.
Mogelijk. Als Nadal een slecht returndagje heeft en Muller lekker serveert kan het nog een klein beetje spannend worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Verwacht je wat van die partij Nadal - Muller dan?
Nope. Maar Williams moet gewoon van die baan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee wel wat van de partij Haase - Fish, die ik voor 19:00 al zie beginnen, Schiavone staat 1-0 voor in de 2de.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is gewoon een moetje voor Haase anders kan je net zogoed stoppen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:23 schreef DeMessias het volgende:
Verwachten jullie wat van Haase tegen Fish? Mij lijkt het dat hij in drie sets eraf gaat.
Je hebt er inderdaad de ballen verstand vanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is gewoon een moetje voor Haase anders kan je net zogoed stoppen.
HAHAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is gewoon een moetje voor Haase anders kan je net zogoed stoppen.
Maar dat had ik al aangegeven. Haase moet partij kunnen geven tegen Fish vind ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Je hebt er inderdaad de ballen verstand van
Dat is wat anders als dat je net zei.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat had ik al aangegeven. Haase moet partij kunnen geven tegen Fish vind ik.
Dat is al heel iets anders dan die vorige post.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar dat had ik al aangegeven. Haase moet partij kunnen geven tegen Fish vind ik.
Hij moet winnen, Fish is geen Murray en al helemaal geen Djokovic, Del Potro laatstaan een Federer of Nadal dus...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is wat anders als dat je net zei.
Ok.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij moet winnen, Fish is geen Murray en al helemaal geen Djokovic, Del Potro laatstaan een Federer of Nadal dus...
Haase heeft sowieso een voorsprong want Fish moet op het droge spelen... wat zal die spartelen!quote:
Nu zeg weer wat anders dan je vorige post. En net als de 1e, klopt deze ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij moet winnen, Fish is geen Murray en al helemaal geen Djokovic, Del Potro laatstaan een Federer of Nadal dus...
Topargument, je hebt me helemaal overtuigd. Elke game die Robin verliest is eigenlijk een een kleine schandvlek op de uiteindelijke overwinning ...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je niet kan winnen van de nummer 10 geplaatst dan heb je er ook niks te zoeken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Jongens, Nober heeft er de ballen verstand van, gewoon negeren. Haase is duidelijk dog, maar hij maakt wel een kans.
Klopt. Die andere 122 hebben er inderdaad niets te zoeken. Volgend jaar met tien spelers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je niet kan winnen van de nummer 10 geplaatst dan heb je er ook niks te zoeken.
1 groep, 8 spelers, 7 wedstrijden...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Klopt. Die andere 122 hebben er inderdaad niets te zoeken. Volgend jaar met tien spelers.
Als hij het op zijn heupen krijgt is ie echt goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:37 schreef TheGeneral het volgende:
Pfoe. Weer een geweldig punt van Gasquet.
Wat heeft dat ermee te maken dat Del Potro nu on serve *4-5 staat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wil je na deze game horen als Simon de set heeft.
Hij staat 5-4 achter, maakt niet uit wie er serveert.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat Del Potro nu on serve *4-5 staat?
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij staat 5-4 achter, maakt niet uit wie er serveert.
2 BPsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
Als het 4-5*, was het erger geweest.
Ook al wordt het dat, dan nog lul je dom.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee nog niet, kut challenges... 6-4 zal het worden!
5-4 achter is gewoon 5-4 achter, of je nou wel of niet serveert doeterniettoe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook al wordt het dat, dan nog lul je dom.
Ben je zo voor Schiavone? Geen aanval, maar ik hoop dat ze eruit gaat!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef Szura het volgende:
*4-3 Schiavone
Geef die break nou niet weer af trol
Deed Del Potro net ook bijna tot die challenge, dan scheld je hem toch ook niet uit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef Szura het volgende:
*4-3 Schiavone
Geef die break nou niet weer af trol
Alleen omdat Haase erna op die baan moetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ben je zo voor Schiavone? Geen aanval, maar ik hoop dat ze eruit gaat!
Ok dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen omdat Haase erna op die baan moet
Geen zin in een 3-setter.
4-3*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:59 schreef Szura het volgende:
Ooooooh wat een fout van Simon om die challengen en het punt te stoppen
*4-3 Delpo
Nee, hij speelt nog niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:02 schreef anoukane het volgende:
Is er toevallig nog een Sopcast van de wedstrijd van Haase? Ik heb geen Sport1
Bij mij stond ie gewoon op 5-3* 30-0 hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:10 schreef TheGeneral het volgende:
Monfils staat al op 5-3* 30-0 en het Wimbledon scorebord staat nog op *4-3.... 0-0![]()
Die loopt gewoon 1,5 game achter..
Hier niet. Na een F5 stond hij wel weer goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Bij mij stond ie gewoon op 5-3* 30-0 hoor
Nu 40-15
Als Haase van Fish wint zie ik hem niet van Berdych winnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Szura het volgende:
Berdych 2-0 in sets.
Die rolt ook door het toernooi.
Wordt leuk: Eerst Nadal - Del Potro en daarna waarschijnlijk tegen Berdych.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Szura het volgende:
Berdych 2-0 in sets.
Die rolt ook door het toernooi.
Toch niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als Haase van Fish wint zie ik hem niet van Berdych winnen.
Del Potro op gras is toch anders.. Daar is hij een stuk minder op. En tegen Nadal zal Berdych wel weer falen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:14 schreef BobW het volgende:
[..]
Wordt leuk: Eerst Nadal - Del Potro en daarna waarschijnlijk tegen Berdych.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:15 schreef Szura het volgende:
4e keer op rij dat Schiavone haar service verliest
*2-0 Paszek
Daarom heb ik liever Simon als winnaar, al maakt het me puur naar de spelers zelf kijkend niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Del Potro op gras is toch anders.. Daar is hij een stuk minder op. En tegen Nadal zal Berdych wel weer falen.
Zul je zien dat ie nu breektquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal pas 4 punten gemaakt op de Muller service.
Ik heb liever dat Delpo doorgaat. Sowieso vind ik het tennis van Simon verschrikkelijk. Daarnaast gun ik Delpo de puntjes voor de ranglijst om zo weer langzaam omhoog te klimmen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Daarom heb ik liever Simon als winnaar, al maakt het me puur naar de spelers zelf kijkend niet zoveel uit.
Andersom ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal pas 4 punten gemaakt op de Muller service.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |