Ik snap het probleem niet ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Hè?
Ik heb me niet aangemeld omdat het via je behandelaar moet, en ik liever niet wil dat men weet onder welke naam ik waar zit.
Het probleem is dus dat ik geen zin heb in het gedoe van bepaalde mensen die me al eerder online hebben lastiggevallen.quote:
.. ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:44 schreef tinoz het volgende:
zie je wat je zelf doet ?
ale je gevoelens en ervaringen heb je in diagnoses gevangen. Zie jij een verband tussen je klachten ?
Hè?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:46 schreef tinoz het volgende:
Wat vinden jullie van het perspectief uitleg en diepgang van de info in de openingspost?
Eerder had Tinoz volgens mij een link in zijn post geplaatst, maar die is nu weg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hè?
Dat is gewoon een korte uitleg die ik van een site gehaald heb voor de mensen die niet weten wat schizofrenie inhoudt, aangezien er nog steeds veel mensen zijn die denken dat je dan meerdere persoonlijkheden hebt.
Het is geen diepgaande info of zo.
... ga je hier nou serieus een poll over maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:13 schreef tinoz het volgende:
Poll: Informatie over schizofrenie
• Vind ik erg algemeen
• Vind ik specefiek beschreven
• algemeen en ( te ) breed
• Geeft een goed beeld van mij
• bezorgt me een stigma !
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Praten over dingen die je bezighouden, praten met andere mensen. Moet het per se een bedoeling hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef tinoz het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |