Jij had toch een Desire met een kapot moederbord die de hele tijd een spontane reboot deed?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:27 schreef Qwea het volgende:
Ik ga hem op cd branden voor morgen in de auto
Tududududu! clap your hands!
Had iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:30 schreef APK het volgende:
[..]
Jij had toch een Desire met een kapot moederbord die de hele tijd een spontane reboot deed?
Regelmatig spontaan, kan dat dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:33 schreef Troel het volgende:
de hele tijd spontaan rebooten?
Het kan of de hele tijd rebooten, of spontaan rebooten, maar als het de hele tijd reboot, is het toch niet meer spontaan
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:33 schreef Troel het volgende:
de hele tijd spontaan rebooten?
Het kan of de hele tijd rebooten, of spontaan rebooten, maar als het de hele tijd reboot, is het toch niet meer spontaan
Denk dat Q haar advies 'Tegen de muur aan flikkeren!' gaat zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef APK het volgende:
[..]
HTC Desire #35
Zou jij die meneer dan even willen adviseren wat te doen?
Zit er dik inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk dat Q haar advies 'Tegen de muur aan flikkeren!' gaat zijn
Of niet, Q?
Die van haar was toch weer keurig gerepareerd?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
Denk dat Q haar advies 'Tegen de muur aan flikkeren!' gaat zijn
Of niet, Q?
Staat hem leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een knippertje open laten voor de staart:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef APK het volgende:
[..]
Die van haar was toch weer keurig gerepareerd?
Niets wat in de oven moet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:41 schreef Greys het volgende:
Boodschappentijd, al heb ik geen idee wat te kopen voor het eten nog.
Nou ik had m gekocht om dr een truitje van te maken maar hij zit zo leuk dat ik m zo laat, alleen de mouwen wat korter en de knippertjes dr af aan de achterkant en die beentjes dan dichtnaaien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
Op de tweede foto kijkt hij er ook heel intelligent bij![]()
Is het geen gedoe als hij dan moet plassen, dan moet dat hele ding uit? Of knoop je het dan open aan de achterkant en rol je het gewoon op ofzo? Ik heb geen verstand van babykleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |