En dat plafonddoosje kan je niet uit elkaar halen? Maak anders even een foto, het probleem is (mij) niet zo duidelijk..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef epe1987 het volgende:
Goedenmiddag beetje rare vraag misschien maar heb een hanglamp gekocht en dacht dat ik wat miste blijkt toch niet zo te zijn. dit is de hanglamp... http://www.lampenzo.nl/massive-adrio-hanglamp-zwart-p-1612.html met 4 zwarte kapjes . Probleem is dus de ophanging, kapje die aan plafond gemonteerd moet worden zitten alleen 2 gaatjes aan de kanten aan beide zeikant 1 vraag me dus af hoe ik dit het beste kan monteren,alvast bedankt
Mvg
Stuur eerst eens een mailtje naar Massive. Waarschijnlijk stoppen ze zo'n beugeltje even in een doosje en ligt het de volgende dag bij je op de deurmat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:36 schreef epe1987 het volgende:
ga zelf beugel maken bedankt voor tekening!! nu ist duidelijk
had die mensen gebeld waar we lamp gekocht hadden maar die zeiden dat er niets bij hoorde maar is dus wel zo!! bedankt
Wat ik uit de tekening 3A begrijp is dat er in Nederland niet geboord hoeft te worden door dat er meestal een centraaldoos aanwezig is en dat men dan tekening 3B kan aanhoudenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 04:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bij 3A staat er een kruis door NL heen. Dus kans dat deze niet bij de Nederlandse uitvoering geleverd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |