Nee dat is niks, dan kan ook iedereen berichten verwijderen enzo. Juist niet de bedoeling. Niemand is mod, alles mag.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:42 schreef deepart het volgende:
GODVERDOMME WAT BEN JIJ EEN TYFUS USER TS!!! ALS IK JOU TEGEN KOM KRIJG JE EEN PAAR FERME PATSEN!!
IK FLIP HEM KAPOT HIER.. HOEEEEEEEEEEER!
Frauduleuze pollquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:51 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
STEMMEN MAAARRRRR
Poll: Modloos subforum
• JAAAAAAA
• NEEEEEEE
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef Pannekoek. het volgende:
[..]
Heb jij bewijs van fraude bij deze poll?
Je hebt gelijk, al had ik zelf toch al ja gestemd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef deepart het volgende:
[..]De link van NEE is dezelfde link als JA.
edit: laat maar verkeerde topicquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef Pannekoek. het volgende:
En stel, er komt een subforum of misschien zelfs een heel forum. Verzin eens een naam.
Ik ben wel voorstander ja, maar ben geen dame.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:30 schreef Hater het volgende:
Kom dames, wie weet er een goede naam?
Zijn er uberhaupt voorstanders?
Door desen post weer ik wat 'kick' betekendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:42 schreef Hater het volgende:
[..]
Moet je nagaan, en zieker en mooier subforum als /b/, maar dan ook nog eens in het Nederlands! Ik kick dit topic vanacht wel weer omhoog, als de echte goede ONZ users online zijn.
Sommigen alleen een beetje té links ingesteld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef Driepink het volgende:
Wat een kutidee, de modjes van ONZ zijn al hartstikke mild..
Duhh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:42 schreef deepart het volgende:
GODVERDOMME WAT BEN JIJ EEN TYFUS USER TS!!! ALS IK JOU TEGEN KOM KRIJG JE EEN PAAR FERME PATSEN!!
IK FLIP HEM KAPOT HIER.. HOEEEEEEEEEEER!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |