Niet alleen de laatste tijd. Harry Bild, Halvar Thoresen, Edström, Arnesen, Lerby, Peterson.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:12 schreef Darkestrah het volgende:
Scandinaviërs zijn populair de laatste tijd in Nederland.
Jezus Tong, ga je even schamen dat je Litmanen vergeet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet alleen de laatste tijd. Harry Bild, Halvar Thoresen, Edström, Arnesen, Lerby, Peterson.
*Schaamt*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jezus Tong, ga je even schamen dat je Litmanen vergeet!
Ik zag hetquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef Devv het volgende:
Dit gaat een hele grote worden. Who the fuck is Narsingh, wij hebben Fischer.
Inderdaad. En wat voor nep Amsterdammer ben je als je voor die boertjes wilt spelen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:58 schreef Devv het volgende:
Dit gaat een hele grote worden. Who the fuck is Narsingh, wij hebben Fischer.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:31 schreef Devv het volgende:
Ik durf zelfs te wedden dat Fisscher beter Nederlands praat.
Ah daar hebben we inZanity weer, die niemand ooit serieus zal nemen, en waar iedereen altijd medelijden mee zal hebbenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:04 schreef inZanity het volgende:
Ah daar hebben we het zoveelste wereldtalent van Ajax waar we vervolgens over een paar jaar niks meer van horen.
Heerlijk die jaloezie!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:04 schreef inZanity het volgende:
Ah daar hebben we het zoveelste wereldtalent van Ajax waar we vervolgens over een paar jaar niks meer van horen.
Ik twijfelde al over je voetbalverstand, maar als je Fischer niet als groot talent beschouwt, weet ik genoeg.quote:
Oh jah want Inzanity volgt Ajax natuurlijk heel ergquote:Op zondag 22 juli 2012 00:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik twijfelde al over je voetbalverstand, maar als je Fischer niet als groot talent beschouwt, weet ik genoeg.
Ik weet ook wel dat hij overal zijn mening over heeft klaar staan en maar wat zegt zonder het werkelijk gezien te hebbenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh jah want Inzanity volgt Ajax natuurlijk heel erg
Het is wel duidelijk dat alleen Ajacieden hem wereldtop vind, dat neem ik ook niet serieusquote:Op zondag 22 juli 2012 00:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat hij overal zijn mening over heeft klaar staan en maar wat zegt zonder het werkelijk gezien te hebben
Heb genoeg niet-Ajacieden over hem (op positieve wijze) gehoord en ook analisten etc.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat alleen Ajacieden hem wereldtop vind, dat neem ik ook niet serieus
Ik ken die hele gozer niet man.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik twijfelde al over je voetbalverstand, maar als je Fischer niet als groot talent beschouwt, weet ik genoeg.
Analisten jah, altijd pro ajax geweest en als je EL bedoelt. Dat is helemaal gegeil op Ajaxquote:Op zondag 22 juli 2012 00:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb genoeg niet-Ajacieden over hem (op positieve wijze) gehoord en ook analisten etc.
Ook niet serieus te nemen, alles wat positief over Ajax is, is kut.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:52 schreef Devv het volgende:
Je hoeft Ajax ook niet te volgen om Fischer te kennen als een groot talent. Zelfs de krant van Rotterdam, het AD loopt helemaal met hem weg.
Fischer steelt Amsterdamse harten bij Arena-debuut
Ebecilio is niet kut, je droomt manquote:Op zondag 22 juli 2012 00:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ook niet serieus te nemen, alles wat positief over Ajax is, is kut.
gr doublepain en inzanity
Als je nou serieus had verdiept in Fisher, ok. Maar hoe hij vandaag speelde tegen Celtic, fantastisch. Dat belooft nog wat groots te worden!quote:Op zondag 22 juli 2012 00:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ook niet serieus te nemen, alles wat positief over Ajax is, is kut.
gr doublepain en inzanity
Eerst eens zien in de competitie en dan pas oordelenquote:Op zondag 22 juli 2012 00:54 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Als je nou serieus had verdiept in Fisher, ok. Maar hoe hij vandaag speelde tegen Celtic, fantastisch. Dat belooft nog wat groots te worden!
Hoef je mij niet te zeggen hoor, wist ik al voor deze wedstrijd.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:54 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Als je nou serieus had verdiept in Fisher, ok. Maar hoe hij vandaag speelde tegen Celtic, fantastisch. Dat belooft nog wat groots te worden!
Jij kan toch ook wel eerlijk zeggen dat Celtic beter is dan de gemiddelde Eredivisieclub....quote:Op zondag 22 juli 2012 00:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerst eens zien in de competitie en dan pas oordelen
Ik betwijfel het. Schotse competitie is tegenwoordig niveau'tje Andorra.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:55 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Jij kan toch ook wel eerlijk zeggen dat Celtic beter is dan de gemiddelde Eredivisieclub....
Als je Rangers toen zag tegen PSV die toen gewoon met 11 man ging verdedigen, met een verdediger van 40+ die ook gewonnen heeft van de Celtics.. Tjah, die competitie is niet meer wat het was. Plus oefenwedstrijden, gaat altijd nergens overquote:Op zondag 22 juli 2012 00:55 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Jij kan toch ook wel eerlijk zeggen dat Celtic beter is dan de gemiddelde Eredivisieclub....
Ach Ajax speelde met een team vol jeugdspelers etc tegen Celtic dat (volgens de forum van de celtic fans) met een A team speelde.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je Rangers toen zag tegen PSV die toen gewoon met 11 man ging verdedigen, met een verdediger van 40+ die ook gewonnen heeft van de Celtics.. Tjah, die competitie is niet meer wat het was. Plus oefenwedstrijden, gaat altijd nergens over
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Dijks, De Jong, Anita, Serero, Lukoki, Sigthķrsson, Fischerquote:Op zondag 22 juli 2012 00:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ach Ajax speelde met een team vol jeugdspelers etc tegen Celtic dat (volgens de forum van de celtic fans) met een A team speelde.
Ik heb het vanaf de 30ste minuut gezien en dus met name de tweede helft en toen werd er veel gewisseldquote:Op zondag 22 juli 2012 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Dijks, De Jong, Anita, Serero, Lukoki, Sigthķrsson, Fischer
Overdrijven is ook een vak, deze 2 ken ik niet en de rest speelt al een tijdje in de A selectie
Celtics zullen vast ook wel wisselen en het is een oefenwedstrijd_____________!!!quote:Op zondag 22 juli 2012 01:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf de 30ste minuut gezien en dus met name de tweede helft en toen werd er veel gewisseld
Hoor je mij zeggen dat Celtic top was?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Celtics zullen vast ook wel wisselen en het is een oefenwedstrijd_____________!!!
Jong PSV won vandaag ook van een jupiler team![]()
Nou nou wat top zeg
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:01 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niemand kent hem zeker? I rest my case.
Hele media hyped hem op en als Narsingh vandaag ook een leuke wedstrijd speelde en het kwam op elke site had je hetzelfde effect.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:01 schreef Devv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niemand kent hem zeker? I rest my case.
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hele media hyped hem op en als Narsingh vandaag ook een leuke wedstrijd speelde en het kwam op elke site had je hetzelfde effect.![]()
Narsingh erbij halen sowiesoZit nog diep gok ik
Jij snapt het tenminste. Haters gaan haten.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:03 schreef tompsv18 het volgende:
Fischer is wel een groot talent, dat vind zelfs ik
Quote mijn haat dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste. Haters gaan haten.
Al vind ik dat spelers vergelijken altijd wel onzin. Narsingh is een rechtsbuiten en heeft al veel meer bewezen. Fischer is een groot talent en kan ook ver komen, maar moet het nog wel bewijzen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste. Haters gaan haten.
Ja Fischer is gehypedquote:Op zondag 22 juli 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hele media hyped hem op en als Narsingh vandaag ook een leuke wedstrijd speelde en het kwam op elke site had je hetzelfde effect.![]()
Narsingh erbij halen sowiesoZit nog diep gok ik
Ach, wanneer ben jij positief over een club dat geen PSV heet?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
en dan ergens anders zeggen dat andere mensen niet tegen kritiek kunnen. Maar leuk dat je ineens ergens anders over begint. Terwijl het over Fischer gaat die zich gewoon nog moet laten zien in de Eredivisie.
PSV'ers die alles kopen wat los zit en vervolgens andermans talenten gaan afkraken.quote:
Quote eens dat ik haat op hem dan? Heb ik gezegd dat hij slecht is? Niet zo huilen joh, niet goed voor je..quote:Op zondag 22 juli 2012 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV'ers die alles kopen wat los zit en vervolgens andermans talenten gaan afkraken.
Toont maar weer aan hoe de boertjes zijn
Ajax heeft Fischer ook gewoon gekocht voor 1,3 miljoen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV'ers die alles kopen wat los zit en vervolgens andermans talenten gaan afkraken.
Toont maar weer aan hoe de boertjes zijn
Volgensmij mag hij volgens de UEFA regeling gewoon jeugdspeler worden genoemd.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax heeft Fischer ook gewoon gekocht voor 1,3 miljoen.
Komen die boertjes ook weer verhaal halenquote:Op zondag 22 juli 2012 01:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax heeft Fischer ook gewoon gekocht voor 1,3 miljoen.
Oja hij moet zich nog bewijzenquote:Op zondag 22 juli 2012 01:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Quote eens dat ik haat op hem dan? Heb ik gezegd dat hij slecht is? Niet zo huilen joh, niet goed voor je..
Dat kan best, maar Ajax heeft dus ook gewoon voor hem betaald.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Volgensmij mag hij volgens de UEFA regeling gewoon jeugdspeler worden genoemd.
Was gewoon een normale discussie totdat jij hier kwam. Snel weer wegwezen dus.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Komen die boertjes ook weer verhaal halen![]()
Zielig volk
1,3 Miljoen ja, voor iemand die je later voor (wat ik nu van hem verwacht) zeker wel 20 miljoen gaat opleveren.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kan best, maar Ajax heeft dus ook gewoon voor hem betaald.
Hoeveel heeft PSV voor zijn laatste 5 aankopen betaald?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kan best, maar Ajax heeft dus ook gewoon voor hem betaald.
Narsingh 4,1quote:Op zondag 22 juli 2012 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft PSV voor zijn laatste 5 aankopen betaald?
4 miljoen totaalquote:Op zondag 22 juli 2012 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft PSV voor zijn laatste 5 aankopen betaald?
Gaat zeker meer opleveren dan die 1,3 miljoen ja. Zou PSV ook wat meer moeten doen, scouten in Denemarken en dat soort landen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
1,3 Miljoen ja, voor iemand die je later voor (wat ik nu van hem verwacht) zeker wel 20 miljoen gaat opleveren.
Te vroeg. En Denen zijn slim genoeg om dat te weten.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Fischer is gewoon een heel talentvolle speler. Geloof dat er ook nog een gerucht is geweest dat hij samen met Eriksen naar United kon deze zomer, maar daar zal wel weinig van kloppen.
PSV heeft toch vooral een scouting lopen in Brazilie? Of is dat niet meer zo?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gaat zeker meer opleveren dan die 1,3 miljoen ja. Zou PSV ook wat meer moeten doen, scouten in Denemarken en dat soort landen.
Ja datquote:Op zondag 22 juli 2012 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te vroeg. En Denen zijn slim genoeg om dat te weten.
Ja, daar halen ze pareltjes als Reis opquote:Op zondag 22 juli 2012 01:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV heeft toch vooral een scouting lopen in Brazilie? Of is dat niet meer zo?
Was altijd wel zo ja, maar laatste jaren helaas niet meer. Is ook bijna niet te doen, bijna iedere Europese club heeft daar wel scouts zitten.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV heeft toch vooral een scouting lopen in Brazilie? Of is dat niet meer zo?
Reis was ook een topper geweest mits geen blessure..quote:Op zondag 22 juli 2012 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, daar halen ze pareltjes als Reis op
Ja nouja we hebben het geluk dat Denemarken de laatste tijd goeie talenten/speler brengt zoals Eriksen en Fischerquote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was altijd wel zo ja, maar laatste jaren helaas niet meer. Is ook bijna niet te doen, bijna iedere Europese club heeft daar wel scouts zitten.
Ajax doet dat wel goed met die Olsen die daar de talentjes goed weet uit te kiezen.
Ook gewoon goed gedaan. Die jongens konden ook naar grotere clubs maar kiezen voor Ajax als tussenstap.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja nouja we hebben het geluk dat Denemarken de laatste tijd goeie talenten/speler brengt zoals Eriksen en Fischer
Maar hij moet zich dit seizoen wel echt gaan bewijzen, anders krijg je de kans dat het een eeuiwg talent word.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja nouja we hebben het geluk dat Denemarken de laatste tijd goeie talenten/speler brengt zoals Eriksen en Fischer
Maar op de manier hoe hij met PSV is omgegaanquote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Reis was ook een topper geweest mits geen blessure..
17 Assists en 7 goals man, voor de zoveelste keer plus dat hij tussen de vorige 2 seizoenen amper vakantie heeft gehad en daarvoor nog een WK had gespeeld. Die jochie was gewoon uitgeput en had een lange vakantie nodig. Dat zag Frankie en dat gaf hij hem. Ik denk dat mijn boy Eriksen dit seizoen gaat knallen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij moet zich dit seizoen wel echt gaan bewijzen, anders krijg je de kans dat het een eeuiwg talent word.
Tijd begint te dringen Tyron... Hij zal toch echt dat talent jasje eraf moeten spelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
17 Assists en 7 goals man, voor de zoveelste keer plus dat hij tussen de vorige 2 seizoenen amper vakantie heeft gehad en daarvoor nog een WK had gespeeld. Die jochie was gewoon uitgeput en had een lange vakantie nodig. Dat zag Frankie en dat gaf hij hem. Ik denk dat mijn boy Eriksen dit seizoen gaat knallen.
Ja allemaal leuk en wel maar Eriksen stond samen met Balo en nog paar andere tussen de 5 grootste europese talenten. hij moet meer tonen dan 7 schampere doelpunten.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
17 Assists en 7 goals man, voor de zoveelste keer plus dat hij tussen de vorige 2 seizoenen amper vakantie heeft gehad en daarvoor nog een WK had gespeeld. Die jochie was gewoon uitgeput en had een lange vakantie nodig. Dat zag Frankie en dat gaf hij hem. Ik denk dat mijn boy Eriksen dit seizoen gaat knallen.
Moet zich in de topwedstrijden gewoon wat meer laten zien. Dat doet hij veel te weinig.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
17 Goals en 7 assists maakt je geen 'talent' meer maar één van de betere spelers van de Eredivisie.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijd begint te dringen Tyron... Hij zal toch echt dat talent jasje eraf moeten spelen.
Scoorde de 1-0 tegen Feyenoord, tegen Zagreb 3 assists en 1 goal (beide wedstrijden), tegen Twente kampioenswedstrijd 2 assists.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet zich in de topwedstrijden gewoon wat meer laten zien. Dat doet hij veel te weinig.
Reis zat wel met ze neus in het verdovende poeder of pilletjes..quote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Reis was ook een topper geweest mits geen blessure..
Hij kan nķg beter dan dit. Een wereldtopper moet ook het verschil in de grote wedstrijden maken. En daar is Eriksen te vaak onzichtbaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
17 Goals en 7 assists maakt je geen 'talent' meer maar één van de betere spelers van de Eredivisie.
Niet genoeg. de helft van het seizoen zie je hem namelijk ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scoorde de 1-0 tegen Feyenoord, tegen Zagreb 3 assists en 1 goal (beide wedstrijden), tegen Twente kampioenswedstrijd 2 assists.
Hij gaf 17 assists aan een B voorhoede waar vaak spelers zoals Ebecilio in stonden en we vaak een spits miste. Dat is gewoon goed.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en wel maar Eriksen stond samen met Balo en nog paar andere tussen de 5 grootste europese talenten. hij moet meer tonen dan 7 schampere doelpunten.
Een "Van der Vaartje"?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet genoeg. de helft van het seizoen zie je hem namelijk ook niet.
Toch is dat te weinig. In de wedstrijden tegen PSV vind ik hem iig altijd een van de mindere.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scoorde de 1-0 tegen Feyenoord, tegen Zagreb 3 assists en 1 goal (beide wedstrijden), tegen Twente kampioenswedstrijd 2 assists.
Niks donder op. Hij moet meer laten zien anders kan hij een Europese toptransfer sowieso vergeten.quote:
Niemand zegt dat hij een slechte speler is. Maar hij zal zich meer moeten laten gelden. That's it.quote:
Oke ja Manchester United die interesse toont enzo, die zien het verkeerd.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks donder op. Hij moet meer laten zien anders kan hij een Europese toptransfer sowieso vergeten.
Die hebben net Kagawa gehaald. vind je Eriksen beter?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke ja Manchester United die interesse toont enzo, die zien het verkeerd.
Soms wel jaquote:Op zondag 22 juli 2012 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke ja Manchester United die interesse toont enzo, die zien het verkeerd.
Die spleetoog is 3 jaar ouder volgensmij.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben net Kagawa gehaald. vind je Eriksen beter?
Aantal assists is idd erg goed, 7 goals is voor een aanvallende middenvelder vrij weinig. Dat moeten er toch minimaal wel 10 zijn vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:29 schreef Tyron het volgende:
Serieus man dat mensen het niet inzien.Wat was Suarez na een druk seizoen? Helemaal niets. Eriksen na een druk seizoen? 17 Assists 7 goals en dat alleen in de eredivisie.
Ik zeg toch ook, dit jaar moet hij het laten zien. hij kan niet elk jaar onder het te jong zijn wegkomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die spleetoog is 3 jaar ouder volgensmij.
WACHT MAAR ERIKSEN LAAT NIKS VAN JULLIE HEELquote:Op zondag 22 juli 2012 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, dit jaar moet hij het laten zien. hij kan niet elk jaar onder het te jong zijn wegkomen.
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
WACHT MAAR ERIKSEN LAAT NIKS VAN JULLIE HEEL
Mwah, alles bijelkaar opgeteld was hij toch goed voor 24 goals.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aantal assists is idd erg goed, 7 goals is voor een aanvallende middenvelder vrij weinig. Dat moeten er toch minimaal wel 10 zijn vind ik.
Serieus man, Eriksen en Fischer in één elftal.quote:
Van Rhijnquote:Op zondag 22 juli 2012 01:35 schreef inZanity het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar wanneer komt er weer eens een groot talent uit de eigen opleiding bij Ajax?
Zie van Rhijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:35 schreef inZanity het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar wanneer komt er weer eens een groot talent uit de eigen opleiding bij Ajax?
Je bedoeld 1.50 korte suri boys zoals Lukokokokokoki?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:35 schreef inZanity het volgende:
Ik heb nog een Fischer Price thuisliggen voor jequote:
Ajax is onderscheiden met een prijs voor de beste jeugdopleiding van Europa. In het Italiaanse Frosinone ontving hoofd jeugdopleidingen Jan Olde Riekerink de prijs uit handen van Jacopo Volpi, vice-directeur van Rai Sport.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:35 schreef inZanity het volgende:
Goeie jongen is het wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:44 schreef Tyron het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)een-goed-gevoel.html
Dat nederlands van hem
Voorwaarde om tot de jury toegenomen te worden is dat je in het bezit moet zijn van een blindegeleidehond en zo'n witte stok?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:44 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ajax is onderscheiden met een prijs voor de beste jeugdopleiding van Europa. In het Italiaanse Frosinone ontving hoofd jeugdopleidingen Jan Olde Riekerink de prijs uit handen van Jacopo Volpi, vice-directeur van Rai Sport.
"De prijs is een mooie beloning voor het heden en het verleden van de opleiding. Zeker van een voetbalgek land als Italië", zegt Olde Riekerink op de website van de Amsterdammers. In het juryrapport is te lezen dat Ajax grote namen als Johan Cruijff, Marco van Basten, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder heeft voortgebracht.
Olde Riekerink vond zelf dat Ajax 'nationaal en internationaal opleidt' de mooiste definitie. De prijs werd vier jaar geleden in het leven geroepen door de organisatie van de Ciociaria Cup, waar Ajax aan deelneemt.
Bron: http://www.voetbalprimeur(...)eugdopleiding-europa
Hebben we vandaag gekocht voor 6 miljoen en dat lijstje voorspelde dat al.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar waarom staat ie dan in het rijtje van grootste Ajax talenten?
quote:Op zondag 22 juli 2012 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ebecilio is niet kut, je droomt man
quote:Op zondag 2 december 2012 20:20 schreef ValHallen het volgende:
Hij gaat ooit de beste speler ter wereld worden.
Omdat hij geen wereldtopper in spé isquote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
Het is hier al 434 dagen angstvallig stil. Hoezo wordt er niet zoveel meer gepraat over deze wereldtopper in spé?
Ik ben voor Arsenal.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:02 schreef Sunri5e het volgende:
Het is hier al 434 dagen angstvallig stil. Hoezo wordt er niet zoveel meer gepraat over deze wereldtopper in spé?
Ach alle topclubs zaten achter hem aan.quote:
Is dat wat de Joodse krant Telegraaf je wijs heeft gemaakt?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach alle topclubs zaten achter hem aan.
Nee het Schutkutterveentje.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat wat de Joodse krant Telegraaf je wijs heeft gemaakt?
heey negert alles goed?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar waarom staat ie dan in het rijtje van grootste Ajax talenten?
Bedankt bedanktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |