mwoah...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vond 'm episch en verrassend tegelijk
Haterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou mijn laatste tekening nog laten zien en zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
die is mooi SanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou mijn laatste tekening nog laten zien en zo.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou mijn laatste tekening nog laten zien en zo.![]()
Derwent coloursoft kleurpotlodenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef GimmeGore het volgende:
Mooi! Is dat echt een tekening als in gemaakt met potlood?
Wel een goed gevoel over die cijfer of?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb alleen geen vakantie gevoelMoet nog een aantal cijfers terugkrijgen en nog vanalles regelen..
Dat voor mij ook niet inderdaad. Ga straks ook gewoon fulltime werken..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wel een goed gevoel over die cijfer of?
Volgende week nog stage en dan direct door met vakantiewerk dus vakantie zit er echt niet in.
Okequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat voor mij ook niet inderdaad. Ga straks ook gewoon fulltime werken..
Over mijn her van vandaag twijfel ik. Rest denk ik dat t wel goed zit
Over ben ik al. Van die her hangt mn P af..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, Heb je die her echt nodig om over/door te gaan of?
Ow, ik dacht dat je al veel verder was....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over ben ik al. Van die her hangt mn P af..
Hoezo dacht je dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je al veel verder was....
Haha, okeequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het idee dat je al in de 3e ofzo zat, geen idee waarom hoor.
Achja troost je met de gedachte dat ik nog moet beginnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, okee![]()
Nee, was dat maar waar
Waarmee en wanneer ga je beginnen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja troost je met de gedachte dat ik nog moet beginnen.
ICT-Beheer aan Saxion in Enschede, na de zomervakantie, september dus ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarmee en wanneer ga je beginnen?
Ah, okee. Hoeveel jaar is dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
ICT-Beheer aan Saxion in Enschede, na de zomervakantie, september dus ofzo.
Ah, okee. En vrijstellingen krijg je doordat je mbo ict hebt gedaan of..?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
4 MAX, en 2.5 als ik alle vrijstellingen pak, maar daar ben ik nog niet uit.
Ik ben hier!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een rust.... Waar is iedereen?
Biertentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een rust.... Waar is iedereen?
But he put it in a zakjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:35 schreef omearos het volgende:
rustig op de bank, sinds vanmiddag zonder verstandskiezenlaatste is getrokken
Ik zat altijd stiekem in te bellen en dan wou ma weer iemand opbellen kon dat weer niet.quote:
Dat waren tijdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:59 schreef FCTVCF het volgende:
Zullen we terug gaan naar het 56 kbs internet? Lekker een half uur doen over 1 leip top 40 liedje downloaden.
Of de user van wie je dl verbrak de verbinding bij 90 % ook altijd fijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat waren tijdenVervolgens vloog de verbinding eruit en kon je weer opnieuw beginnen
napsterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:13 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Of de user van wie je dl verbrak de verbinding bij 90 % ook altijd fijn
Goeie oude tijden van napster
Haha inderdaad. Of Kazaa en Napsterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat waren tijdenVervolgens vloog de verbinding eruit en kon je weer opnieuw beginnen
Uhuquote:
quote:
Die over koninginnedag is ook goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat filmpje heb ik echt zo vaak gekeken; ge-ni-aal
owja, die had hij ook nogquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die over koninginnedag is ook goed
die ken ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die over koninginnedag is ook goed
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:49 schreef omearos het volgende:
[..]
die ken ik niet
"zakje" heb ik ook zo vaak gekeken
quote:
Niet naar kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe nu aan zelfkastijding door de livestream van Graspop te kijken
Ja uiterst briljant.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg Hen, jij bent zo gek op Duitsers he?
Wat vind je van deze Duitsers?
jazeker. Ik ben niet nuchter naar huis gegaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was je nog in de tent tijdens het borreluurtje?
Tot hoe laat was je er dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef rulerofdeath het volgende:
jazeker. Ik ben niet nuchter naar huis gegaan
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ah, okee. En vrijstellingen krijg je doordat je mbo ict hebt gedaan of..?
Wat een tyfus herriequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoals een maat van me het noemde: milfcore
Geen idee, start jij ook na de zomervakantie dan?quote:
Nog niet helemaal in verdiept, maar zoals ik er nu over denk pak ik geen enkele vrijstelling.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je al stage gelopen hebt op het MBO en je hebt CCNA exploration 1t/m4 af dan hoef je geen stage meer te lopen en ben je een jaar eerder klaar
Jep ik begin na de zomervakantie ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, start jij ook na de zomervakantie dan?
[..]
Nog niet helemaal in verdiept, maar zoals ik er nu over denk pak ik geen enkele vrijstelling.
Oke, ik heb nog geen gesprek of wat gehad dus hoor het vanzelf wel....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jep ik begin na de zomervakantie ookEn ik heb dus die vrijstellingen. Daarom begin ik in semester 2
Ook ICT beheer inderdaad. Je moet je aanmelden via studielink.nl en stufie/ov aanvragen op duo.nl...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, ik heb nog geen gesprek of wat gehad dus hoor het vanzelf wel....
Ook gekozen voor ICT-Beheer of informatica?
Dat heb ik allemaal al gedaan, maar waar heb jij aangegeven dat je in semester 2 wilt beginnen danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ook ICT beheer inderdaad. Je moet je aanmelden via studielink.nl en stufie/ov aanvragen op duo.nl...
Ik heb een aansluitingscursus gevolgd op het saxion. En daar natuurlijk veel te weten gekomen. Ik heb al stage gelopen op het MBO en Cisco Exploration 1 t/m 4 ook al afgerond. Daarom begin ik in semester 2.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al gedaan, maar waar heb jij aangegeven dat je in semester 2 wilt beginnen dan?
Oke, heb wel van die meeloop dagen en zo'n middag gehad, en toen hadden ze het er wel over maar heb nergens zien staan waar ik dat aan kon geven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb een aansluitingscursus gevolgd op het saxion. En daar natuurlijk veel te weten gekomen. Ik heb al stage gelopen op het MBO en Cisco Exploration 1 t/m 4 ook al afgerond. Daarom begin ik in semester 2.
Ik heb het ook nergens aangegeven hoor. Volgens mij komt dat wel ter sprake aan het begin van het schooljaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, heb wel van die meeloop dagen en zo'n middag gehad, en toen hadden ze het er wel over maar heb nergens zien staan waar ik dat aan kon geven.
Oke dan zie ik dan wel wat ik kiesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb het ook nergens aangegeven hoor. Volgens mij komt dat wel ter sprake aan het begin van het schooljaar.
quote:
12 uur ofzoquote:
Selmaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nicole![]()
Naar welke film ga je?
dank jequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Spannende film lijkt me. Veel plezier!
Hier de mijne:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die is inmiddels uitgegroeid tot lever
Hoiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Daaag lieve mensen!
[..]
Hier de mijne:
[ afbeelding ]
Dat was me het nachtje wel zeg... damn...
Op de afbeelding zijn ze al mooi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
12 cm! Ze zijn in het echt zó mooi he
Uhuquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een gek*nker afgelopen nacht he![]()
Ga je ook naar 13?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:07 schreef Redbaron het volgende:
en wie kom je tegen in de bios?...
Juist, Nicole
Jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op de afbeelding zijn ze al mooi.Suede?
Ze zijn niks hoger dan m'n Loubies.quote:
hoi Basquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:07 schreef Redbaron het volgende:
en wie kom je tegen in de bios?...
Juist, Nicole
Typische fokkers, hier hallo tegen mekaar zeggen terwijl ze in 1 ruimte zittenquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:02 schreef GimmeGore het volgende:
De vader van een exvriendje van mij zat met zijn vriendin in dezelfde chatbox. Hij zat alleen op zolder met zijn pc en zij zat in de woonkamer
praten is engquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Typische fokkers, hier hallo tegen mekaar zeggen terwijl ze in 1 ruimte zitten![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:02 schreef GimmeGore het volgende:
De vader van een exvriendje van mij zat met zijn vriendin in dezelfde chatbox. Hij zat alleen op zolder met zijn pc en zij zat in de woonkamer
Jij zag en hoorde het ook al dus. Het kwam af van het voetbalquote:
quote:
Iddquote:Op zondag 26 juni 2011 02:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoop dat mijn nacht minder vreemd wordt dan die van de mensen uit Hangover part 2
Trusten
Inderdaad..wat een toeval!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:13 schreef omearos het volgende:
goedemorgen
4 personen naar 2 films, wat een toeval
Hen en ik gingen stiekem samenquote:Op zondag 26 juni 2011 10:30 schreef omearos het volgende:
[..]
of is het wel toeval?
[ afbeelding ]
[..]
goedemorgen Sel
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:43 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh, tijd voor paardjes kijken op 't CSI!
Voordeel is dat er natuurlijk genoeg 'vrouwvolk' langs komt dus ik vermaak me wel hoor, en als dat weer nou even aanpakt richting het Hulsbeekquote:
TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou mijn laatste tekening nog laten zien en zo.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Toch vreemd dat mijn dagelijkse zoekopdrachten op die sites terecht komen....quote:
Kom je vaak bij bruins? Doe eens een foto van jezelf?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Toch vreemd dat mijn dagelijkse zoekopdrachten op die sites terecht komen....
GVD het NK wielrennen gemist terwijl het een keer WEL spannend was, maar dat verdrinken we maar bij Bruins vanavond!
Ja regelmatig, nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Kom je vaak bij bruins? Doe eens een foto van jezelf?
Grave Digger, is dat ook niet zo'n monster truck ofzoquote:
Bohquote:
Tjooquote:
ik heb vrij weinig naar het podium gekeken.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O dan heb je mij rond 18:15 ook wel gezien op het podium
Martijnquote:
Sanquote:Op maandag 27 juni 2011 09:17 schreef Samzz het volgende:
Het is verbazend koel op kantoor
En goedemorgen
Remcoquote:Op maandag 27 juni 2011 09:21 schreef ReMcOrE het volgende:
Martijn
hier ook dagje op kantoor, morgen ook (en de komende 5 werkweken)
quote:Op maandag 27 juni 2011 09:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog 6 5 dagen stage (en dan vakantie werk)
Wij hebben geen airco, alleen arco. Ik kan de airco ook niet hebben met m'n ogen, dus ik vind het wel lekker zoquote:
Achja het zal ook wel vele voordelen hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:34 schreef ReMcOrE het volgende:
hele weekend weg geweest (zaterdag Defqon.1, gisteren ff naar Hengelo en daarna bbq) en dan bedenk je je, als je thuis bent, dat er toch nog wel wat dingen liggen die je moet doenlang leve op jezelf wonen en dus moeten schoonmaken/opruimen
Het is hier klimaatbeheersing ^^, geen last van een blazende airco maar wel 19 gradenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:35 schreef Samzz het volgende:
Wij hebben geen airco, alleen arco. Ik kan de airco ook niet hebben met m'n ogen, dus ik vind het wel lekker zo
Is die lucht niet heel droog?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja het zal ook wel vele voordelen hebben. Wat is uw gedachte over Defqon.1 2011?
[..]
Het is hier klimaatbeheersing ^^, geen last van een blazende airco maar wel 19 graden.
dat wel, maar moet dus na het werk wel ff bezig met van allesquote:Op maandag 27 juni 2011 09:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja het zal ook wel vele voordelen hebben. Wat is uw gedachte over Defqon.1 2011?
Kijk aan klinkt weer top, heb op het laatst weer eens verstek moeten laten gaan door (naar mijn mening) een liesbreuk en volgens de dokter slechts een infectiequote:Op maandag 27 juni 2011 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
ben samen met de vriendin naar Defqon.1, afgezien van het weer was het een GE-WEL-DIG feesttop setjes gehoord, flink geknald, gemeet met bekenden en weggeblazen door het geluid
![]()
Goede vraag, heb er tenminste geen last van...quote:
had dat uitgemaakt dan, dat het slechts een infectie was?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk aan klinkt weer top, heb op het laatst weer eens verstek moeten laten gaan door (naar mijn mening) een liesbreuk en volgens de dokter slechts een infectie.
Dat is bij mij het probleem met klimaatbeheersing en airco. Droge lucht, uitgedroogde lenzen = droge ogenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk aan klinkt weer top, heb op het laatst weer eens verstek moeten laten gaan door (naar mijn mening) een liesbreuk en volgens de dokter slechts een infectie.
[..]
Goede vraag, heb er tenminste geen last van...
ik draag ook een lens, maar heb nooit van last van de klimaatbeheersing hier op kantoorquote:Op maandag 27 juni 2011 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is bij mij het probleem met klimaatbeheersing en airco. Droge lucht, uitgedroogde lenzen = droge ogen
Ja en nee, loop nu al sinds vrijdag met echt een hele vreemde bult achtig iets op mijn onderbuikquote:Op maandag 27 juni 2011 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
had dat uitgemaakt dan, dat het slechts een infectie was?
oke, wat ik aan foto's heb gezien vond ik het maar een saai en 'grijs' terreinquote:Op maandag 27 juni 2011 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
en de locatie was niet zo uniek als het Almere Strand, maar verharde paden zijn natuurlijk ideaal met regenen in de tenten was het gewoon warm door de mensen-massa
Ik heb hele gevoelige ogen.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik draag ook een lens, maar heb nooit van last van de klimaatbeheersing hier op kantoor
je moet het inderdaad van de aankleding hebben, Almere Strand heeft veel meer natuurlijke uitstralingquote:Op maandag 27 juni 2011 09:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
oke, wat ik aan foto's heb gezien vond ik het maar een saai en 'grijs' terrein.
Dat sowieso maar ik let dan weer te veel op details enzoquote:Op maandag 27 juni 2011 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
je moet het inderdaad van de aankleding hebben, Almere Strand heeft veel meer natuurlijke uitstralingal heeft de nieuwe locatie mijn beleving niet echt minder gemaakt, gaat toch om de muziek
gefeliciteerdquote:Op maandag 27 juni 2011 09:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mocht een 1.3 voor die toets van vorige week halen, heb een 8
Ben nu dus officieel geslaagd
geen idee, heb alleen (early) hardstyle gehoordquote:Op maandag 27 juni 2011 09:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat sowieso maar ik let dan weer te veel op details enzo. Aan de livesets te zien was het veel meer HC dan andere jaren klopt dit?
Okequote:Op maandag 27 juni 2011 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
geen idee, heb alleen (early) hardstyle gehoord(Grey, Blue, Purple, Red)
heb je de Top 500 van The Magic Show nog geluisterd dan?quote:
ach ja, dat heb ik met andere muziek soortenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg echt hoofdpijn en ooraids van hardstyle.
Dat was gisteren?, nee zit al sinds zaterdag vast aan de EDC streamquote:Op maandag 27 juni 2011 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
heb je de Top 500 van The Magic Show nog geluisterd dan?
QFT.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ach ja, dat heb ik met andere muziek soorten
nee, dat was van afgelopen donderdag 00.01 t/m vrijdag 15.00 (500 nummers in 39 uur)quote:Op maandag 27 juni 2011 10:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat was gisteren?, nee zit al sinds zaterdag vast aan de EDC stream!!
Oke, niets van gehoord en en dat ga ik ook echt niet terug luisteren ;p.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
nee, dat was van afgelopen donderdag 00.01 t/m vrijdag 15.00 (500 nummers in 39 uur)
http://www.themagicshow.nl/wordpress/top500facts
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 juni 2011 09:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mocht een 1.3 voor die toets van vorige week halen, heb een 8
Ben nu dus officieel geslaagd
Ja, ik heb dat ook met techno, hardcore, dance, trance, GOA en zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je de Top 500 van The Magic Show nog geluisterd dan?
[..]
ach ja, dat heb ik met andere muziek soorten
Heerlijk zo'n terugkomend onderwerpquote:Op maandag 27 juni 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik heb dat ook met techno, hardcore, dance, trance, GOA en zo.
Al zitten er nummers bij die ik wel kan waarderen.
worden 13 podcasts van 3 uur, in beste kwaliteitquote:Op maandag 27 juni 2011 10:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, niets van gehoord en en dat ga ik ook echt niet terug luisteren ;p.
Ik heb nog 2.5 dag (10u/dag) EDC te gaan, misschien als ik dan NIETS meer te doen heb die maar is pakkenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
worden 13 podcasts van 3 uur, in beste kwaliteit![]()
Leuk hequote:
Breng ons nu niet op ideeënquote:Op maandag 27 juni 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
Straks ook maar de Apple vs. de rest discussie? Oh wacht, dat was ergens anders
twitter:FardauW twitterde op maandag 27-06-2011 om 10:44:05Hij tekent voor een jaar #coadriaanse #fctwente reageer retweet
Beetje jammer dat hij voor 1 jaar tekent.quote:
Ach, moet nog zien wat hij met FCT doet.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij voor 1 jaar tekent.
---
1 woord: TOP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |