mwoah...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vond 'm episch en verrassend tegelijk
Haterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou mijn laatste tekening nog laten zien en zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
die is mooi SanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou mijn laatste tekening nog laten zien en zo.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou mijn laatste tekening nog laten zien en zo.![]()
Derwent coloursoft kleurpotlodenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef GimmeGore het volgende:
Mooi! Is dat echt een tekening als in gemaakt met potlood?
Wel een goed gevoel over die cijfer of?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb alleen geen vakantie gevoelMoet nog een aantal cijfers terugkrijgen en nog vanalles regelen..
Dat voor mij ook niet inderdaad. Ga straks ook gewoon fulltime werken..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wel een goed gevoel over die cijfer of?
Volgende week nog stage en dan direct door met vakantiewerk dus vakantie zit er echt niet in.
Okequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat voor mij ook niet inderdaad. Ga straks ook gewoon fulltime werken..
Over mijn her van vandaag twijfel ik. Rest denk ik dat t wel goed zit
Over ben ik al. Van die her hangt mn P af..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, Heb je die her echt nodig om over/door te gaan of?
Ow, ik dacht dat je al veel verder was....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Over ben ik al. Van die her hangt mn P af..
Hoezo dacht je dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je al veel verder was....
Haha, okeequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het idee dat je al in de 3e ofzo zat, geen idee waarom hoor.
Achja troost je met de gedachte dat ik nog moet beginnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, okee![]()
Nee, was dat maar waar
Waarmee en wanneer ga je beginnen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja troost je met de gedachte dat ik nog moet beginnen.
ICT-Beheer aan Saxion in Enschede, na de zomervakantie, september dus ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarmee en wanneer ga je beginnen?
Ah, okee. Hoeveel jaar is dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
ICT-Beheer aan Saxion in Enschede, na de zomervakantie, september dus ofzo.
Ah, okee. En vrijstellingen krijg je doordat je mbo ict hebt gedaan of..?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
4 MAX, en 2.5 als ik alle vrijstellingen pak, maar daar ben ik nog niet uit.
Ik ben hier!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een rust.... Waar is iedereen?
Biertentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een rust.... Waar is iedereen?
But he put it in a zakjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:35 schreef omearos het volgende:
rustig op de bank, sinds vanmiddag zonder verstandskiezenlaatste is getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |