mwoah...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vond 'm episch en verrassend tegelijk
Haterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou mijn laatste tekening nog laten zien en zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
die is mooi SanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou mijn laatste tekening nog laten zien en zo.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:22 schreef Samzz het volgende:
mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou mijn laatste tekening nog laten zien en zo.![]()
Derwent coloursoft kleurpotlodenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef GimmeGore het volgende:
Mooi! Is dat echt een tekening als in gemaakt met potlood?
Wel een goed gevoel over die cijfer of?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb alleen geen vakantie gevoelMoet nog een aantal cijfers terugkrijgen en nog vanalles regelen..
Dat voor mij ook niet inderdaad. Ga straks ook gewoon fulltime werken..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wel een goed gevoel over die cijfer of?
Volgende week nog stage en dan direct door met vakantiewerk dus vakantie zit er echt niet in.
Okequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat voor mij ook niet inderdaad. Ga straks ook gewoon fulltime werken..
Over mijn her van vandaag twijfel ik. Rest denk ik dat t wel goed zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |