Omdat we dat mooi vonden. En van niemand aan wie we het verzonden hebben hebben we dit gehoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:35 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het moet ook outnumbered zijn...
Ik ben benieuwd waarom er gekozen is voor 'het moment is er' ipv 'het moment is daar'. Nu lijkt het of Sofie het moment is.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:04 schreef Reilain het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooooo dikke vette hartverzakking
In het kaartje staat het gelukkig wel goed... maar in mijn ondertitel dus niet haha
Jouw tekst is ook echt prachtig Oxy, telkens weerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:33 schreef Oxymoron het volgende:
Leuk, Dizzy Miss Lizzy, dat je het kaartje nog eens gepost hebt!
Ik ben best wel plaatsvervangend trots er op
Het lijkt al weer zolang geleden ook!
Wat een superleuk kaartje. En dat gedichtje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:04 schreef kuukuh het volgende:
Ik heb eerst getracht zelf een kaartje te maken, maar toen ik deze zag was ik verkocht. We vonden die uil zo leuk!
http://tsjipgeboortekaart(...)/robine/?bestelkaart
Wij hadden op de achterkant een gedichtje:
Een klein,
groot gelukje.
Een stukje,
van ons allebei.
Dat ben jij...
Geweldig dat gedichtje! Die ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:04 schreef kuukuh het volgende:
Ik heb eerst getracht zelf een kaartje te maken, maar toen ik deze zag was ik verkocht. We vonden die uil zo leuk!
http://tsjipgeboortekaart(...)/robine/?bestelkaart
Wij hadden op de achterkant een gedichtje:
Een klein,
groot gelukje.
Een stukje,
van ons allebei.
Dat ben jij...
It's a small worldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:34 schreef Meimeltje het volgende:
Twentemeisje, een vriendin van me 3 weken geleden bevallen van een dochter en nu vertelde ze me dus dat het geboortekaartje van Fok af kwamZe zit zelf niet op Fok, dus blijkbaar via google
Nu zat ik hier dus even te spieken en het was blijkbaar jouw kaartje! Wel iets anders, maar dus door jouw kaartje op die site gekomen.
Het zijn ook echt wel hele leuke kaarten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |