Zolang je je zoon nog niet wakker maakt en daarna zegt: "Trek iets warms aan, want het is koud buiten", ben je nog oké.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
verdomme, dat zeg ik ook wel eens.
In de serie Game of Thrones zit een moeder met een 12 jarige zoon, die hem nog steeds borstvoeding geeft. Dat is pas ernstig!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zolang je je zoon nog niet wakker maakt en daarna zegt: "Trek iets warms aan, want het is koud buiten", ben je nog oké.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O discussie over iemand die zo rond de 25 is en na een jaar daten met 1 jongen officieel verkering ging vragen. Echt letterlijk "Wil je verkering met me?". En ik vond A dat na een jaar exclusief daten er toch wel redelijk sprake kan zijn van een relatie al en B dat het "verkering vragebn" met die woorden wel erg basisschool 11 jaar was.
Dat is een mening. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Maar als ik daar iets zeg word er door sommige mensen meteen geroepen dat ik doe alsof ik God in Frankrijk ben, altijd mijn mening moet geven en iedereen de wet op wil leggen etc. Hallo... moet ik nou overal "IK VIND" al;s disclaimer voor gaan zeggen? het is een openbaar forum... je kunt rteacties verwachten!!
En toen was ik achterbaksAchterbaks... dat is niet eerlijk, achter de rug om, stiekem.... beetje raar als er net gezegd word dat ik altijd mijn mening geef. Zou het woordenboek er nog eens bijpakken.
En natuuuurlijk kwam toen De_Kardinaal meteen ff kijken in 't topic he
Ik ben wel blij met dit soort tweets:quote:
Dat is idd creepy ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de serie Game of Thrones zit een moeder met een 12 jarige zoon, die hem nog steeds borstvoeding geeft. Dat is pas ernstig!
Welke cd precies?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:50 schreef Kluts het volgende:
Ik zoek een cd om te downloaden en ik kan hem verdomme niet vinden.
Oh, das ook wel leuk volgens mij, of niet? Jij bent daar wel vaker heen gegaan toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met dit soort tweets:
MadNes Festival
Het zonnetje schijnt op Ameland, we gaan beginnen!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de serie Game of Thrones zit een moeder met een 12 jarige zoon, die hem nog steeds borstvoeding geeft. Dat is pas ernstig!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooh, das heel wat anders! Ik dacht al.quote:
alsof de obsessie met tieten ooit ophoudtquote:
Jij zou er nog steeds wel uit willen drinken?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:03 schreef clevy het volgende:
[..]
alsof de obsessie met tieten ooit ophoudt
Ze kunnen er niet zo goed tegen dat ik vaak gewoon zwart/wit keihard mijn mening geef. Over veel dingenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God, wat een stelletje wijven daar (incl. jijzelf)
Ik ben op zich best bedreven in het vinden van muziek, maar het lukte mij dus ook al niet.quote:
mwa.. ben niet zo'n melkmuil.. maar mee spelen is een ander verhaalquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij zou er nog steeds wel uit willen drinken?
Lerares geeft leerling (14) borstvoedingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb afl 1 en 2 binnengehaald... na dit weekend eens ff kijken of ik 't iets vind.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
kun je het liedje alleen niet vinden misschien?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zou ik m dan toch moeten kopen om 1 liedje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |