welke?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:50 schreef Kluts het volgende:
Ik zoek een cd om te downloaden en ik kan hem verdomme niet vinden.
quote:
Boterham met pindakaas en hagelslagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel op tijd eten geven Kluts, anders gaat ie op zoek naar de pannen om zelf iets te gaan maken.
Toevallig is het ook de pannenkast die hij openmaakt ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel op tijd eten geven Kluts, anders gaat ie op zoek naar de pannen om zelf iets te gaan maken.
Ja dat is ook zielig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag je vinden.Ik vind het veel zieliger als de kat ontsnapt en onder de auto komt, bijvoorbeeld.
Dat is het voordeel van the only gay in the topic zijn hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ghehehe. That's why I love you guys... mijn eigen singles hetero macho knokploeg
Zodra regelmatig de friteuse op het aanrecht staat en Beetman vol blijft houden dat hij het niet is dan moet je je zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toevallig is het ook de pannenkast die hij openmaakt ja.
Maar het viel me al wel eens op dat die open stond als ik thuiskwam uit werk, maar nu weet ik waarom.
Uit jouw mond is dat best wel een beledigingquote:
Maak je niet zo druk moekequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uit jouw mond is dat best wel een belediging
Wordt 't trouwens morgen nog een beetje mooi weer in Halfweg?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wordt 't trouwens morgen nog een beetje mooi weer in Halfweg?
O discussie over iemand die zo rond de 25 is en na een jaar daten met 1 jongen officieel verkering ging vragen. Echt letterlijk "Wil je verkering met me?". En ik vond A dat na een jaar exclusief daten er toch wel redelijk sprake kan zijn van een relatie al en B dat het "verkering vragebn" met die woorden wel erg basisschool 11 jaar was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom werd je daarvoor uitgemaakt?
Daarom. Dan maar een draadje. Katten horen in eigen tuin, niet op straatquote:
Wil je zeggen dat aals er meerdere gays waren ik dan niet meer het lievelingetje zou zijn?!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van the only gay in the topic zijn he
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Dan maar een draadje. Katten horen in eigen tuin, niet op straat
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Dan maar een draadje. Katten horen in eigen tuin, niet op straat
Ik bedoelde het niet zo, mijn moeder zou zoiets ook zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O discussie over iemand die zo rond de 25 is en na een jaar daten met 1 jongen officieel verkering ging vragen. Echt letterlijk "Wil je verkering met me?". En ik vond A dat na een jaar exclusief daten er toch wel redelijk sprake kan zijn van een relatie al en B dat het "verkering vragebn" met die woorden wel erg basisschool 11 jaar was.
Dat is een mening. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Maar als ik daar iets zeg word er door sommige mensen meteen geroepen dat ik doe alsof ik God in Frankrijk ben, altijd mijn mening moet geven en iedereen de wet op wil leggen etc. Hallo... moet ik nou overal "IK VIND" al;s disclaimer voor gaan zeggen? het is een openbaar forum... je kunt rteacties verwachten!!
En toen was ik achterbaksAchterbaks... dat is niet eerlijk, achter de rug om, stiekem.... beetje raar als er net gezegd word dat ik altijd mijn mening geef. Zou het woordenboek er nog eens bijpakken.
En natuuuurlijk kwam toen De_Kardinaal meteen ff kijken in 't topic he
Maar welke cd zoek je kluts?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo, mijn moeder zou zoiets ook zeggen.
Oh nee, die zou zeggen: Waar heb je 'm het laatst gehad?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat aals er meerdere gays waren ik dan niet meer het lievelingetje zou zijn?!
huuuuuuuuuuhuuuuuhuuuu........
Postman - Postmanquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo, mijn moeder zou zoiets ook zeggen.
Oh nee, die zou zeggen: Waar heb je 'm het laatst gehad?
Oh God, wat een stelletje wijven daar (incl. jijzelfquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O discussie over iemand die zo rond de 25 is en na een jaar daten met 1 jongen officieel verkering ging vragen. Echt letterlijk "Wil je verkering met me?". En ik vond A dat na een jaar exclusief daten er toch wel redelijk sprake kan zijn van een relatie al en B dat het "verkering vragebn" met die woorden wel erg basisschool 11 jaar was.
Dat is een mening. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Maar als ik daar iets zeg word er door sommige mensen meteen geroepen dat ik doe alsof ik God in Frankrijk ben, altijd mijn mening moet geven en iedereen de wet op wil leggen etc. Hallo... moet ik nou overal "IK VIND" al;s disclaimer voor gaan zeggen? het is een openbaar forum... je kunt rteacties verwachten!!
En toen was ik achterbaksAchterbaks... dat is niet eerlijk, achter de rug om, stiekem.... beetje raar als er net gezegd word dat ik altijd mijn mening geef. Zou het woordenboek er nog eens bijpakken.
En natuuuurlijk kwam toen De_Kardinaal meteen ff kijken in 't topic he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |