Nou moet ik even in de bres springen voor Jessi, ook al was ze nog geen 1, ze heeft Muis en Paul supergoed opgevoed! (goed, het was wel incest...)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee saai niet, hetzelfde ook niet. Daar zit nou juist het probleem. Ziektes, rare tikken, incestkatten, slecht voor gezorgd door moeder. Een afspiegeling van de onderklasse van de kattenmaatschappij haha.
en natuurlijk zitten daar ook leuke tussen.
ik zou eerder samzz uit t asiel halen dan zo'n katquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben meer een honden persoon, maar dat is niet handig als je werkt.
Dus als ik helemaal gesetteld ben bij het cafe ga ik bij Samzz een kat uitzoeken.
Brits korthaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ervaar andere dingen.Maar dat is ook niet erg, ieder zijn eigen ding daarin en met iedere kat is het anders. Ik zal waarschijnlijk toch mijn eerste kat uit het asiel halen.
Daarbij ben ik ook weg van een bepaald ras, Ragdoll
Leo. de held.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn vorige kater poes kreeg leukemie.
Mijn/onze huidige poezen zijn kerngezond.
Die zijn ook tof jaquote:
Is Samzz zindelijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:32 schreef clevy het volgende:
[..]
ik zou eerder samzz uit t asiel halen dan zo'n kat
geen idee.. weet ook niet of d'r nagels wel geknipt zijn..quote:
Beetje speels krabben is niks mis meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:34 schreef clevy het volgende:
[..]
geen idee.. weet ook niet of d'r nagels wel geknipt zijn..
Alleen onze kinderen janken niet.quote:
Dat kan je ook afleren hoor. Het is onzin dat je katten niets kan (af)leren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
Wat ik trouwens wel een nadeel vind van katten, is dat ze overal op gaan/willen zitten. Ik wil dus absoluut geen beesten op het aanrecht of zo
Dus mijn kat gaat onder streng appél de eerste dagen.
Die van mij deed dat altijd 's nachts, als ik net in bed lag. Dus dan viel ik bijna in slaap en dan hoorde ik uit de keuken het geluid van de kat die maar net op het aanrecht kon springen (ze was 16 toen).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
Wat ik trouwens wel een nadeel vind van katten, is dat ze overal op gaan/willen zitten. Ik wil dus absoluut geen beesten op het aanrecht of zo
Dus mijn kat gaat onder streng appél de eerste dagen.
Vandaar ook de laatste toevoegingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan je ook afleren hoor. Het is onzin dat je katten niets kan (af)leren.
Het is moeilijk, maar het kan.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die van mij deed dat altijd 's nachts, als ik net in bed lag. Dus dan viel ik bijna in slaap en dan hoorde ik uit de keuken het geluid van de kat die maar net op het aanrecht kon springen (ze was 16 toen).
Kon ik weer mijn bed uit om dat beest op d'r flikker te geven
en dan ga je de deur uit.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan je ook afleren hoor. Het is onzin dat je katten niets kan (af)leren.
Het is moeilijk, maar het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |