Aiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lerares geeft leerling (14) borstvoeding
Kan je 'm niet van youtube halen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zou ik m dan toch moeten kopen om 1 liedje?
Heb ik geprobeerd, maar nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kun je het liedje alleen niet vinden misschien?
Dat ligt eraan toch? Mijn zusje haalt regelmatig prima kwaliteit van youtube.quote:
Klopt.quote:
Onmogelijk, want YT past heel enge compressie en zulks toe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
Dat ligt eraan toch? Mijn zusje haalt regelmatig prima kwaliteit van youtube.
Ik heb een paar maanden terug juist een nieuwe platenspeler gekocht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt.
Ik las trouwens gister een stuk over dat heel veel muziek tegenwoordig weer op LP wordt uitgebracht en steeds makkelijker verkrijgbaar is. Dat is ook tof. Nu baal ik dat ik mijn platenspeler van vroeger heb weggegooid.
Goede kwaliteit is in the eye of the beholder?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Onmogelijk, want YT past heel enge compressie en zulks toe.
Dit wordt mijn 3de keer ja. Overdag workshops (wind)surfen, skateboard, skimboarden, etc. etc. en 's avonds rock&roll/ska/gipsy/surf muziekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, das ook wel leuk volgens mij, of niet? Jij bent daar wel vaker heen gegaan toch?
dus wij zijn ook allemaal plaatjes van mensenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef CherryLips het volgende:
In Engeland hebben ze in de winkels onder 'singles' nu platen staan
In dit geval is het prima meetbaar en dus aantoonbaar slechter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Goede kwaliteit is in the eye of the beholder?
Ik heb nu t/m 10 gezien en ik vind het beter en beter wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb afl 1 en 2 binnengehaald... na dit weekend eens ff kijken of ik 't iets vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |