Veel waren er tot 3u wakker.quote:
Om 3 uur nog achter je computer zitten.quote:
Als je ziet hoeveel topics we alsnog hebben gevuld is het best netjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:06 schreef emzor1994 het volgende:
Pas bij 331.. jullie hebben niet echt jullie best gedaan vannacht..
Denk je dat we het halen in 5 dagen? De #400?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel topics we alsnog hebben gevuld is het best netjes.
Hoezo 5 dagen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Denk je dat we het halen in 5 dagen? De #400?
Zal er om gaan waarschijnlijk niet tenzij er nog meer bagger wordt gepost aangezien er dan zo'n 14 topics op een dag moeten worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Denk je dat we het halen in 5 dagen? De #400?
Dat zei men een paar topics geleden, omdat dan de uitslag van herkansingen bekend is. Dat EXA dan sluit.quote:
Etsuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:26 schreef Etsu het volgende:
De mods verplaatsen de SC wel naar SES ofzo. Hoop ik.
Nou, dat valt ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Etsu![]()
Daar hoop ik toch wel op geen SC geen FOK!
Ik hoop het ook, denk het echter niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:26 schreef Etsu het volgende:
De mods verplaatsen de SC wel naar SES ofzo. Hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:41 schreef Joosterd het volgende:
* Joosterd gaat over in neger-modus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |