Bij mij is het dus 5 dagen ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja echt, maar dan alleen zo'n 3 dagen baardje. Te lang is ook niet sexy.
Ik wacht dan wel 3 dagen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Jonge dat staat gelijk aan 10 miljoen miljard kilometer
Ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Even kijken of ik pics kan plaatsen.
Nee, jij bent wel baas. 80kmquote:
Ik heb 't al 2 weken niet gedaan. Maar het groeit nog niet zo snel dus het is wel equivalent.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik ga alleen de exacte vakken inkijken, een nakijk-foutje zal er wel niet inzittenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd
Nee? Maar vertelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weten jullie de gedachte achter de Kennedy mars wel?
Btw kennedy mars is een groot feest.
Als je wat ontdekt, kun je er niets meer van zeggen ook al klopt het nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ga alleen de exacte vakken inkijken, een nakijk-foutje zal er wel niet inzitten
Zeg, post ik nou voor niks ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb 't al 2 weken niet gedaan. Maar het groeit nog niet zo snel dus het is wel equivalent.
Maar omdat het pas een halfjaar begonnen is, is het nog blond en donzigis het dan nog sexy?
Late puberale veranderingen
Dat is waar. Waarom kun je er niks meer van zeggen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je wat ontdekt, kun je er niets meer van zeggen ook al klopt het niet
Maar je bent toch geslaagd![]()
Hahaha nee was gewoon vraag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:40 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nee? Maar vertelik had ook niet door dat Jordy het daar over had?
prestatie voor ¤100.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha nee was gewoon vraag.Maar Kennedy vond dat iedere gezonde mens 80 km moet kunnen lopen. Dus voor velen is het gewoon een prestatie voor jezelf enzulks.
Geen idee, dat stond in het reglementquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is waar. Waarom kun je er niks meer van zeggen?
Oh sorry zag het niet. Nou ik zou zeggen zolang het overal een beetje gelijk is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zeg, post ik nou voor niks ofzo?![]()
Nou wil ik het weten ook
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:42 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Geen idee, dat stond in het reglement
Ja dat, wat bij dons meestal niet is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:42 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Oh sorry zag het niet. Nou ik zou zeggen zolang het overal een beetje gelijk is.
Dan scheer ik het wel afquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat, wat bij dons meestal niet is.
Ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Het staat niet erg gangster als het dons is lijkt mij
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:44 schreef jordyqwerty het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zal eens een topic over jou maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:46 schreef jordyqwerty het volgende:
MAAK EEN KLB TOPIC OVER NORDIC WALKING GODVERDOMME.
NU
DOE DAN.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zal eens een topic over jou maken.
Neckbeardquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:46 schreef yosander het volgende:
Snorro enzo scheer wel minstens om de dag.
Aanschouw:
[ afbeelding ]
Er vallen gaatjes in je baard.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:46 schreef yosander het volgende:
Aanschouw:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel kunnen, alleen die gaatjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:46 schreef yosander het volgende:
Aanschouw:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:48 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik vind het wel kunnen, alleen die gaatjes.
Jordyqwertyquote:
Jijquote:
Hier staat het, Water, in de examenkrant:quote:
http://examen.kennisnet.n(...)EXAMENKRANT_2011.pdfquote:Examenweetje
Je kunt je examenwerk inzien tot zes maanden na je
examen. Neem iemand mee, bijvoorbeeld één van je
ouders. Je mag om uitleg vragen over de beoordeling,
maar de uitslag kan niet meer veranderen. Je mag het
werk ook niet meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |