Nee, dat heb ik al gemerkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat gaat je nooit lukken man. Verspilde tijd.
Heb je nog een her in augustus of is dit al de her?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al gemerkt.Wat een kankerformules.
Troost je dat ik met de gedachte dat ik vrijdag 1 juli mijn laatste BSc-tentamen hebquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dit is de her.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Heb je nog een her in augustus of is dit al de her?
Toch wel respect voor je, ik vind zowiezo wiskunde/formules toepassen erg moelijk. Als je het nu zomaar even in je hoofd kan leren heb ik wel respect voor je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, ik ga m'n 2e jaar in, of hier als ik bsa haal of op het hbo, eender hoe, het 2e jaar gaat het echt goed los, waar het eerste jaar "rustig"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Troost je dat ik met de gedachte dat ik vrijdag 1 juli mijn laatste BSc-tentamen heb.
Oh wacht, dat is helemaal geen troostende gedachte. Pech voor jou.
Moet ik je nou echt vertellen dat voor de meeste berekeningen gewoon formules bestaan? Die kan je spieken, als TS te lui is om te leren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:50 schreef Schalks. het volgende:
Maar er valt niks te spieken.
Tenzij je complete berekening over wil schrijven.
Het eerste jaar had ik op 1 vak na mijn P. Ik ben begonnen in 2006. Do the math wat betreft resultaten over de andere 2 jarenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, ik ga m'n 2e jaar in, of hier als ik bsa haal of op het hbo, eender hoe, het 2e jaar gaat het echt goed los, waar het eerste jaar "rustig"is verlopen.
Gewoon ff gaan knallen man. Je wil toch geen cursist wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, ik ga m'n 2e jaar in, of hier als ik bsa haal of op het hbo, eender hoe, het 2e jaar gaat het echt goed los, waar het eerste jaar "rustig"is verlopen.
Formuleblaadjes mogen we erbij houden, maar als je niet weet hoe je ze moet gebruiken heb je er geen zak aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Moet ik je nou echt vertellen dat voor de meeste berekeningen gewoon formules bestaan? Die kan je spieken, als TS te lui is om te leren.
Opzich is het trouwens wel raadzaam om naar het tentamen te gaan. Bij een tentamen denk je altijd het beste na omdat je wel moetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Formuleblaadjes mogen we erbij houden, maar als je niet weet hoe je ze moet gebruiken heb je er geen zak aan.
Nu WB, als ik faal hbo WB en via een goed uitgekiende minor met de juiste schakelvakken met uiteindelijk 1 jaartje vertraging m'n master in.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Gewoon ff gaan knallen man. Je wil toch geen cursist worden.
Hoeveel ECTS is de grens voor een BSA?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:09 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nu WB, als ik faal hbo WB en via een goed uitgekiende minor met de juiste schakelvakken met uiteindelijk 1 jaartje vertraging m'n master in.
30. Ik heb alleen 11 punten van het laatste project, en binnenkort nog 4 erbij van stage, en verder het hele jaar maar 2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel ECTS is de grens voor een BSA?
Kansloze missie dudequote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:10 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
30. Ik heb alleen 11 punten van het laatste project, en binnenkort nog 4 erbij van stage, en verder het hele jaar maar 2vakken gehaald dus dat zijn er nog 7 dus ik heb nu 22 punten.
3 vakken halen. Dynamica A (prima te doen) Lineaire algebra 2 (ook te doen) en modelvorming en regeltechniek (drama).quote:
Vind jij.quote:
Wb @ Delft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vind jij.Masturbeer je? Wat studeer je?
Nice.quote:
quote:Something went wrong. You should try to reload the application.
If all else fails, please contact the helpdesk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |