Stuur eerst Boor een poosje naar binnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Het jammere is alleen dat Bink d'r zwembad aan het plafond van de schuur hangt.
En daar zitten spinnen
Maar ik zal wel even doorbijten
Die is bang voor spinnende schuurquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stuur eerst Boor een poosje naar binnen
Slaap lekker Bambaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef Bamba het volgende:
Bedje op zoeken gaat...
Slaap lekker iedereen!
Boor wordt met de post vreemderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
Die is bang voor spinnende schuur
(Serieus, trouwensIk nam hem een keer op de arm mee de schuur in, ben helemaal onder gezeken
Misschien is hij er opgesloten vroeger ofzo. Want hij is ook spookbang voor de badkamer. Verder is het een held
)
Mijn god!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is bang voor spinnende schuur
(Serieus, trouwensIk nam hem een keer op de arm mee de schuur in, ben helemaal onder gezeken
Misschien is hij er opgesloten vroeger ofzo. Want hij is ook spookbang voor de badkamer. Verder is het een held
)
Totaal niet bang voor honden, vuurwerk, onweer of tegeldrillende vreemdelingen in de voortuin, maar oehhhhhhh die badkamer en schuurquote:
Ik dacht er gister nog aan. En kreeg al plaatsvervangende rillingen.quote:Owkee, dan rest er maar één ding: die spinnencursus eens gaan regelen
I rest my casequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
Totaal niet bang voor honden, vuurwerk, onweer of tegeldrillende vreemdelingen in de voortuin, maar oehhhhhhh die badkamer en schuur![]()
![]()
I'm inquote:Ik dacht er gister nog aan. En kreeg al plaatsvervangende rillingen.
Maar we moeten het echt doen.
Dat is 'mijn' Redcat asiel! Ik wil best voor je gaan kijken hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Kiek nah... een asielkneus die bij katten kan.
[ afbeelding ]
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)doornakker-eindhoven
Ik voel me een verrader dat ik er nu al naar kijk
Maar dat deed ik ook al toen ik nog niet wist dat Bink ziek was hoor
Wat een leuk koppiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Kiek nah... een asielkneus die bij katten kan.
[ afbeelding ]
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)doornakker-eindhoven
Ik voel me een verrader dat ik er nu al naar kijk
Maar dat deed ik ook al toen ik nog niet wist dat Bink ziek was hoor
Ik ga er ff een nachtje over slapen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is 'mijn' Redcat asiel! Ik wil best voor je gaan kijken hoor.
Oh, die is zelfs voor wat ie is wel schattig.quote:
Ja he? Ik zeg altijd dat ik een scharrig hondje wil.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, die is zelfs voor wat ie is wel schattig.
Zou Bink het waarderen als die er 'nu' al bij zou komen? Zij is ook wel van de andere honden toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ik zeg altijd dat ik een scharrig hondje wil.
Nou, dat is deze
Ras: Helemaal onherleidbaar bastaard
Ja ze is prima met andere honden, helemaal gek op Bobbie van Maes bvquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou Bink het waarderen als die er 'nu' al bij zou komen? Zij is ook wel van de andere honden toch?
Owquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef Cat22 het volgende:
Ow blegh! Ik moet er ook niet gaan kijken want Libby staat er nog steeds op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |