Is er weer een account geband?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Chipp het volgende:
[..]
Nee. Verkering is voor hetero's! Homo's mogen dat niet! Dat is uitgesloten!
Ben al voorzienquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Peter, heb je zin in geslachtsgemeenschap met mij?
Het is geen Cahirquote:
Ah, en wie vond hij dan achterbaks?quote:
subtiel... vooral omdat het geen "nee" is.quote:
O jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Deel 3000!!!! Nog voor Friso, dat was toch het doel
?
Dat kon toch helemaal niet... zei men hier tegen mij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Deel 3000!!!! Nog voor Friso, dat was toch het doel
?
Ruim begrip. Mondelinge overeenkomst. De inhoud staat niet vast.quote:Verkering is een staat in de menselijke relaties wanneer twee personen, via een meestal mondelinge overeenkomst, hebben verklaard dat zij voor een onbepaalde tijd door het leven gaan als partners.
Het liefst doen en ook echt doen is dan weer een verschilletje... wat doen we onszelf toch aan he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Dat hele geneuzel met relatie, verkering, trouwen etc is toch alleen omdat mensen krampachtig proberen vast te houden aan de illusie van monogamie, terwijl iedereen weet dat mensen - en homo's helemaal - van nature promiscue wezens zijn die het liefst het doen met iedereen met wie ze kans te krijgen.
Kort is wel weg namelijkquote:
Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
subtiel... vooral omdat het geen "nee" is.
Ik vind het achterbaks dat de_kardinaal hetgeen mijn kant opschuift. Als het waar was, was het okay with me. Dat is het niet.quote:
Meneer Aart?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef Burner82 het volgende:
Maar Ang3l, ik weet nu wel eindelijk aan wie ik altijd moet denken als ik jou posts lees![]()
Aanquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef Burner82 het volgende:
Maar Ang3l, ik weet nu wel eindelijk aan wie ik altijd moet denken als ik jou posts lees![]()
Ten eerste: Ik doe niet als de God in Frankrijk, want als er iemand lang geen relatie heeft gehad dan ben ik het wel. Je kent me niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Chipp het volgende:
He ehm, Ang3l? Ik begrijp, omdat je geen verkering hebt, je jezelf als god in Frankrijk mag en kan rondbewegen op eigen idee? Want immers: er is nooit uitsluitsel geweest over de serieusiteit van je 'relatie'.
Het verkering, hoe je het ook noemt, maakt iets wat enigszins los is toch wat vaster. Hoe je het ook vraagt/meldt.
- 'we zijn nu wel serieus bezig heen daarna weer verder zoenen'
- 'wil je verkering?'
- 'zullen we eens langs je ouders'
Je hoeft het beestje niet bij de naam te noemen om hetzelfde te bedoelen. Dus stiekem kan je verkering hebben.
[..]
Ruim begrip. Mondelinge overeenkomst. De inhoud staat niet vast.
Succes Ang3l.
quote:
Nee. Aan Karen van Will&Grace. Maar dan met een slechte timing en zonder de humorquote:
Het met iemand willen doen en het daadwerkelijk doen zijn inderdaad twee verschillende dingen. Het moet wel van twee (om meer) kanten komen, anders is het verkrachting.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het liefst doen en ook echt doen is dan weer een verschilletje... wat doen we onszelf toch aan he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |