Welneeeee, die nieuwe is gewoon heel erg goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg echt aan alle kanten te horen dat mijn nieuwe bril een hele verbetering isWas die oude dan echt zo erg?
Dat en nu valt iets nieuws ff op natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welneeeee, die nieuwe is gewoon heel erg goed
Dat zeg je nou juist tegen de verkeerde.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:24 schreef MissHobje het volgende:
Kijk maar eens naar een foto van 10 jaar terug, dan zou je toch niet meer in die kleding lopen die je toen aan had?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zeg je nou juist tegen de verkeerde.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik zat echt op mijn handen, ben blij dat jij hem maakt
![]()
Mijn sportschool was dihiiichtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Flink aan de gewichten gehangen net btw.. wat wordt weer kraken met de gewrichten en spierpijn gok ik zo
Sorryquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zeg je nou juist tegen de verkeerde.
Bonsoir mademoiselle! Ca va?quote:
Ja?quote:
Sowieso erg leuke foto's van het jaarlijkse modderfestival.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:33 schreef Bluezz het volgende:
Columbootje
Zie net foto van de grootste twister in de wereld op Glastonbury
quote:What's the difference between God & Bono?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |