robin haase is 12 uur begonnenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:52 schreef borisz het volgende:
[..]
En sport1.
SF en F wel live bij de NOS, maar goed dan kijk ik toch de Beeb
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Weer even aan het nerden in mijn collega's puter
Ze blijkt hem 2e hands via MP gekocht te hebben en dat ding staat ook nog eens vol met programma's om website mee te bouwen e.d. Lekker eraf mieteren zodat ie nóg meer als een zonnetje loopt
Als dat maar goed gaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Weer even aan het nerden in mijn collega's puter
Ze blijkt hem 2e hands via MP gekocht te hebben en dat ding staat ook nog eens vol met programma's om website mee te bouwen e.d. Lekker eraf mieteren zodat ie nóg meer als een zonnetje loopt
Vergeet de moertjes nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
zo.. een half uur een verslag getikt in het 'waar heb je gegeten topic'
nu heeeel snel douchen en weg naar de Ikea. fijne dag, doeeeiii
Nou ja, geinstalleerde programma's kunnen wel een operating system vertragen, maar dat is alleen als die krengen ook altijd gestart worden bij het opstarten (met van die leuke "quick start"-meuk). Maar voor de rest heb je gelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Die programma's maken het niet dat een PC traag loopt hoor. Dat heeft met processor, beschikbaar geheugen en nog tig hardware componenten te maken. En als je dan toch perse graag wilt opschonen, formatteer die PC en zet er een schone installatie van Windows op.
Foto's doen het niet in dat verslag!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
zo.. een half uur een verslag getikt in het 'waar heb je gegeten topic'
nu heeeel snel douchen en weg naar de Ikea. fijne dag, doeeeiii
Ik heb net vandaag al die hulpprogramma's van Toshiba en autoupdate en quick lounge zooi uitgegooid (op virusscan na), opstarten gaat weer 10 keer snellerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, geinstalleerde programma's kunnen wel een operating system vertragen, maar dat is alleen als die krengen ook altijd gestart worden bij het opstarten (met van die leuke "quick start"-meuk). Maar voor de rest heb je gelijk.
Eerste wat ik met deze laptop heb gedaan is alle Dell troep die niet belangrijk is eraf gegooid. Scheelt echt in het opstarten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb net vandaag al die hulpprogramma's van Toshiba en autoupdate en quick lounge zooi uitgegooid (op virusscan na), opstarten gaat weer 10 keer sneller
Minor detailquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou ja, geinstalleerde programma's kunnen wel een operating system vertragen, maar dat is alleen als die krengen ook altijd gestart worden bij het opstarten (met van die leuke "quick start"-meuk). Maar voor de rest heb je gelijk.
quote:
zo leuk dat jullie toch leuke vrienden zijn dat jullie uit eten gaan incl mamsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
zo, weer in het zkh
Wilde gaan sporten, bleek sportkaart vergeten te zijn
Nu voor straf een middagje aan afstuderen werken
Vanavond met L. én haar moeder die op bezoek is uit eten_!!!!!1 en ik spreek ueberhaupt geen Duits.
Broodje Ikeaworstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
slim van me; naast 5 kersen nog niks gegeten kom ik nu achtermaar n broodje kopen bij Ikea als we tijd over hebben
jum!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
Net twee bakken B&J gekregen van vriendenSlecht voor mijn lijn
Gelukkig kan je goed eten bij de Ikeaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
slim van me; naast 5 kersen nog niks gegeten kom ik nu achtermaar n broodje kopen bij Ikea als we tijd over hebben
Steer: "Mein Schwanz ist vielleicht ein bitchen klein, aber bumsen macht es gern."quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:13 schreef Stereotomy het volgende:
zo, weer in het zkh
Wilde gaan sporten, bleek sportkaart vergeten te zijn
Nu voor straf een middagje aan afstuderen werken
Vanavond met L. én haar moeder die op bezoek is uit eten_!!!!!1 en ik spreek ueberhaupt geen Duits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |