quote:
[luide kroeg]quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Zonnebrillenhype!
Ik ga nog even studeren in bed en dan![]()
Adieu
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[luide kroeg]
Masturbeer je?
"WAT?"
Wat studeer je?
[/luide kroeg]
Ja? Ben je weer vrolijjk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:06 schreef Bluezz het volgende:
Helloooooooooooooooooo.
Sleutel hing weer niet bij de receptie, stoute collega'sVoor ik dan binnen ben is het 20 minuten verder
Zo gemoppert, gaan we weer vrolijk verder
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:23 schreef TAV74 het volgende:
even zwaaien vanuit een wisselvallig Arnhem
Gefeliciteerd Aurequote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:30 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb nu officieel genoeg punten om door te gaan naar t volgende jaarNog een paar cijfers afwachten en dan weet ik of ik m'n propedeuse heb..
Ben alleen een beetje in een 'bleh' stemming, had een 6 voor m'n beeld en dat voelt toch een beetje naar, omdat ik er super veel tijd in heb gestoken
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:30 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb nu officieel genoeg punten om door te gaan naar t volgende jaarNog een paar cijfers afwachten en dan weet ik of ik m'n propedeuse heb..
Ben alleen een beetje in een 'bleh' stemming, had een 6 voor m'n beeld en dat voelt toch een beetje naar, omdat ik er super veel tijd in heb gestoken
Die zag ik net op motor-forum voorbij komenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Uit het marktplaatssukkels topic een leuke advertentie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ze had 2 MP's maar die werden weggeserveerd door de Duitse. Uiteindelijk won Lisicki dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Aure van harte!
en Borisz; las ik nou Na LI uitgeschakeld?
Wel na 21.00uur ofzo geloof ik? Zou 't even navragen als ik jou was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:28 schreef Bluezz het volgende:
Het paardrijden wordt georganiseerd ergens in de zomer in de buurt van Tuitjehorn![]()
Ik heb idd wel gezegd dat het een longtime wens van me is om te rijden aan het strand, maar als het warm weer is kan/mag dat natuurlijk niet overdag gok ik.
Aure
[ afbeelding ]
Hier ook erg rustig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |