Ik ga dat geld wel halen. Alleen vervelend dat het zoveel moeite moet kosten om mensen hun afspraken na te laten komen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Nickjuh16 het volgende:
Je bent keihard genaaid, TS.
Dat geld zie je dus nooit meer terug.
Ik leen sowieso nooit geld uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarom nooit grote bedragen aan vrienden of kennissen uitlenen, kan alleen maar fout gaan.
Ja, daar ben ik nu wel achter. Voorheen nooit problemen mee gehad eigenlijk. Zelf leen ik niet, maar leende weleens wat uit aan vrienden die dat even nodig hadden en dan had ik het vaak een paar dagen later alweer terug. Ook mensen die even ver weg waren. Weleens 2 mille uitgeleend, had ik keurig drie dagen later via WU terug.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarom nooit grote bedragen aan vrienden of kennissen uitlenen, kan alleen maar fout gaan.
Tja, alsof een 2e hands xbox wat waard is...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef amenth het volgende:
snap ik nooit he als je geld uit leen heb je het gewoon binne terijn terug anders eis je gewoon zn pc of xbox of wat dan ook doe ik altijd in ieder geval als ze me geen duidelijk geven
^^ Dat dus. Lang geleden al afgeleerd.quote:
Ik moest lachen.quote:
hahah ik belde hem hij vroeg hoevel moet je incassere ik zeg 2500 zeg ie zon klein bedrag doe ik niet wtfquote:
Je leent dus echt duizenden euro's uit op goed vertrouwen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu wel achter. Voorheen nooit problemen mee gehad eigenlijk. Zelf leen ik niet, maar leende weleens wat uit aan vrienden die dat even nodig hadden en dan had ik het vaak een paar dagen later alweer terug. Ook mensen die even ver weg waren. Weleens 2 mille uitgeleend, had ik keurig drie dagen later via WU terug.
Laatste tijd is het echter kut met peren. Zelfs mensen die lopen te zaniken over tientjeswerk.
Nee, dat geval in de OP niet. Heb laatst wel een hoop gedoe gehad met iemand om een paar tientjes. Dat vind ik zo mogelijk nog triester.quote:
Zijn gewoon afspraken over gemaakt en die afspraken zijn keurig vastgelegd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je leent dus echt duizenden euro's uit op goed vertrouwen?
Ts zit zelf ook aan de andere kant van de grote plasquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dus je leent geld aan mensen die aan de andere kant van de grote plas zitten? En je vindt het dan vreemd dat zij denken eronderuit te komen?
Je moet die mensen wel héél goed kennen...
En dreigen met een rechtszaak werkt niet? Als je juridisch zo sterk staat, kun je toch probleemloos een incassobureau op ze af sturen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn gewoon afspraken over gemaakt en die afspraken zijn keurig vastgelegd.
Dat dreigen heb ik in mijn laatste bericht (vandaag verstuurd) gedaan. Weet echter dat juridische trajecten vaak lang duren en veel kosten. Soms is het effectiever het geld zelf op te gaan halen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En dreigen met een rechtszaak werkt niet? Als je juridisch zo sterk staat, kun je toch probleemloos een incassobureau op ze af sturen?
Ik doe het ook niet meer. Naast het feit dat ik geen filantropische instelling ben, merk ik dat het me enorm stoort dat mensen afspraken niet nakomen, niet reageren op belletjes en berichtjes, maar intussen wel gewoon geld uitgeven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hmmm is ook nooit slim om zulke bedragen uit te lenen.......
Je moet altijd smeken of je je aub je geld terug mag
Komt omdat je een rare homofoob bent. Die dwingen geen respect af. Je bent en blijft een lulletje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer. Naast het feit dat ik geen filantropische instelling ben, merk ik dat het me enorm stoort dat mensen afspraken niet nakomen, niet reageren op belletjes en berichtjes, maar intussen wel gewoon geld uitgeven.
Op de diverse social media laat ik ook alvast en plein public een berichtje achter om even het geheugen op te frissen voor wat betreft de gemaakte afspraken.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Komt omdat je een rare homofoob bent. Die dwingen geen respect af. Je bent en blijft een lulletje.
Dus eerst ga je even je geld halen, daarna laat je diverse berichtjes achter op social media en tot slot ga je míj nu dit plaatje tonen?quote:
Jij probeert een beetje wijs te doen in dit topic en als een soort van maniak mij lastig te vallen, aangezien ik je een paar keer voor aap heb gezet in bepaalde discussies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus eerst ga je even je geld halen, daarna laat je diverse berichtjes achter op social media en tot slot ga je míj nu dit plaatje tonen?
Knuppeltje.
We hebben nog nooit een discussie gehad? Ik las een keer mee in een topic waarin jij als een volslagen malloot bezig was over homo's. Nu herken ik je username en UI en lees ik dat men je naait.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij probeert een beetje wijs te doen in dit topic en als een soort van maniak mij lastig te vallen, aangezien ik je een paar keer voor aap heb gezet in bepaalde discussies.
Over knuppeltjes gesproken...
Dan ben je dus wel een losertje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hebben nog nooit een discussie gehad? Ik las een keer mee in een topic waarin jij als een volslagen malloot bezig was over homo's. Nu herken ik je username en UI en lees ik dat men je naait.
1+1 = 2.
Ach, in dat topic werd je van 8 kanten kapot gegooid met argumenten waar je je niet tegen kon verweren en ook nu heeft geen hond medelijden met je. Do the math. Succes met je geldquote:
linkquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, in dat topic werd je van 8 kanten kapot gegooid met argumenten waar je je niet tegen kon verweren en ook nu heeft geen hond medelijden met je. Do the math. Succes met je geld
Een beetje zielig als je leven niet meer inhoud heeft dan een soort van internetkarmasysteem in je bovenkamertje te onderhouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, in dat topic werd je van 8 kanten kapot gegooid met argumenten waar je je niet tegen kon verweren en ook nu heeft geen hond medelijden met je. Do the math. Succes met je geld
Kijk 'm. Met z'n krokodillentranen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een beetje zielig als je leven niet meer inhoud heeft dan een soort van internetkarmasysteem in je bovenkamertje te onderhouden.
Heb al meerdere malen goede argumenten gepost in dat soort discussies, alleen krijg je daar hier constant een ban voor. Dat doe ik dus niet meer.
Je bent weer eens uitgeluld? Straks maar weer even stalken en 'n topic zoeken waar je weer kunt gaan janken en zeuren als een verkracht viswijf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk 'm. Met z'n krokodillentranen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bent weer eens uitgeluld? Straks maar weer even stalken en 'n topic zoeken waar je weer kunt gaan janken en zeuren als een verkracht viswijf.
GEVONDEN!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bent weer eens uitgeluld? Straks maar weer even stalken en 'n topic zoeken waar je weer kunt gaan janken en zeuren als een verkracht viswijf.
Ik vraag me serieus af met wat voor mensen jij je ophoud?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef Halcon het volgende:
Daarna me maar even boos gemaakt. Toen een tijdje lastig contact met de kunnen krijgen en uiteindelijk zou er iemand vanuit Colombia komen, dat geld meenemen en aan mij geven. Die kerel is uiteindelijk gekomen, maar had geen rooie cent bij zich.
Wat me nog meer ergert is dat intussen via allerlei social media wel blijkt dat ze geld uitgeven aan onzinnige dingen. Nieuwe telefoon, tripje naar Bogota, tweedehands consoles van vrienden kopen, foto's van allerlei feestjes etc... Intussen wel niet reageren op dringende verzoeken om dat geld terug te betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |