Spooningquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef lezzer het volgende:
achter je liggen? Moet die dan iets doen?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:12 schreef wonderer het volgende:
Ik slaap aan de kant dat als ik op mijn linkerzij lig, er iemand achter me kan liggen. Dat is nog van vroeger toen ik maagproblemen had.
Nee, maar dan ligt zijn arm niet over mijn maag.quote:
ohquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar dan ligt zijn arm niet over mijn maag.
Uh-huhquote:
Half zij half buik. Alleen nu dus op mijn rugquote:
En niks anders.quote:
Da's wel apart. Ik weet van mezelf dat ik in mijn slaap veel beweeg, ik word in ieder geval nooit wakker op de manier waarop ik ben ingeslapen, maar nu ik op mijn rug moet slapen, lig ik wel stil...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef lezzer het volgende:
Ik slaap voor zover ik weet echt de hele nacht op m'n rug. Met af een toe een minuutje op m'n zij, en daar word ik wakker van.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik slaap half op m'n zij, half op m'n buik en dan met één been opgetrokken.
En dat doe ik aan de linkerzijde van ons bed, het liefst zo'n 7,5 9 uur achter elkaar
Ik slaap in en word wakker met een kussen in mijn armenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]Precies zo!
Alleen welke zij? Ik heb een voorkeur voor mijn linkerzij.
En soms houd ik mijn knuffel in mijn armen
Ooooooooooooooooh hier in de meest gay uithoeken van da interwebz, was hij daar ineens!quote:
Ik ook het liefst linkerzijde. Maar geen knuffel erbij, hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef wonderer het volgende:
[..]Precies zo!
Alleen welke zij? Ik heb een voorkeur voor mijn linkerzij.
En soms houd ik mijn knuffel in mijn armen
quote:Je bent evenwichtig, zelfverzekerd, sociaal en emotioneel stabiel.
Dan kan je niet anders dan op elkaar liggenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Blue-eyes het volgende:
Lastiger zou zijn als je allebei dezelfde voorkeurskant hebt
Zo!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik slaap half op m'n zij, half op m'n buik en dan met één been opgetrokken.
En dat doe ik aan de linkerzijde van ons bed, het liefst zo'n 7,5 uur achter elkaar
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef skunkasaur het volgende:
Maar ik vind dit een veel te confronterend onderwerp hoor
Is dat door je zwangerschap gekomen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo!
Tenminste, ik zou wel willen. Helaas vindt mijn bekken dat meestal niet goed tegenwoordig dus moet ik voor het evenwicht ook het onderste been optrekken. Acceptabel, maar het haalt het niet bij wat jij beschrijft.
*knuffel*quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef skunkasaur het volgende:
Maar ik vind dit een veel te confronterend onderwerp hoor
En tegelijk staat er dat de helft van de mensen zo slaapt. De helft van Nederland is echt niet evenwichtig en allesquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik ook het liefst linkerzijde. Maar geen knuffel erbij, hoor![]()
Volgens deze site slapen wij semi-foetaal
[..]
het schijnt toch dat dat parasietedingetje er goede bescherming heeft tegen platdrukken hoor....quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:13 schreef Nirak het volgende:
Ik slaap graag op mn zij, en val meestal t beste in slaap op mn buik. Maar sinds een week of 2 zit er dus een waterballon achtig iets in de weg met een parasietje erinDus ik moet ff wat anders gaan verzinnen, want ben bang dat ik m plat druk
Ja. Hopelijk gaat het ook weer over als ik goed mijn best blijf doen bij de fysio.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:05 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Is dat door je zwangerschap gekomen?
Dat sowieso, maar het ligt wel klote op zo'n bult. Slapen wordt helemaal lastig als de bult besluit dat je op de verkeerde zij ligt ofzo. Steeds dat porren in je buik houdt je wel wakker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
het schijnt toch dat dat parasietedingetje er goede bescherming heeft tegen platdrukken hoor....
Zo, goedemorgenquote:Koninklijk
Hierbij slaap je op je rug. Deze mensen zijn zeker, hebben veel zelfvertrouwen en een sterk karakter. Ze accepteren wat het leven hun brengt. Ze staan constant open om te ontvangen én te geven.
Zeester
Je ligt op je rug met je armen op het kussen. Deze slaaphouding geeft aan dat je een open kijk op de buitenwereld hebt. Je hebt in je hart plaats voor iedereen en luistert graag naar mensen. Je maakt gemakkelijk vrienden, maar wilt niet te veel in de belangstelling staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:54 schreef lezzer het volgende:
Dat is misschien wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik had het niet over babies, maar evengoed interessant hoor
Bijna weekend!Ik bedoelde eigenlijk ook nizno.... Ik haal nogal hendig namen door elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En soms mag je best bitchen hoorgeeft mij wel eens een heerlijk gevoel
Als je maar fair blijft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nou, sommige mensen worden zo opgenaaid door anderen hè, die menen meteen bij een voorzichtige start in een baan het volle pond er uit te moeten halen.quote:
Maar aan de andere kant zijn er de werkgevers die tegen een zo laag mogelijk salaris het uiterste van een werknemer eisenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, sommige mensen worden zo opgenaaid door anderen hè, die menen meteen bij een voorzichtige start in een baan het volle pond er uit te moeten halen.
Ik zet niemand af, en ik ben heel eerlijk. Dat noem ik inderdaad fair
Jij moet echt een andere baan, of niet dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind mijn manageresse een incompetente hoerrrrrrrrr en ze verdient idd veul te veul en ik te weinig
Dat hebben ze niet altijd. Een gemiddelde heteroseksuele huismoeder heeft vaker een kort pittig kapsel, waarom is dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom hebben lesbiennes in real-life altijd van die korte pittige kapsels?
Niet om het een of ander maar statistisch gezien is er een significant groter deel homoseksuele vrouwen met een kort en pittig kapsel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet altijd. Een gemiddelde heteroseksuele huismoeder heeft vaker een kort pittig kapsel, waarom is dat?
Zouden die bestaan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:53 schreef skunkasaur het volgende:
We hebben een Disney film nodig waarin de hoofdrolspelers gay zijn.
Doe die officiele statistieken dan eens? Of herken je de lesbiennes die geen pittig kort kapsel hebben niet als zodanig misschien?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:20 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar statistisch gezien is er een significant groter deel homoseksuele vrouwen met een kort en pittig kapsel.
Huisvrouwen met K&P-kapsels vind je doorgaans in lagere klassen van de samenleving.
Wat niet is kan nog komen dusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:23 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
http://www.news.com.au/en(...)frfmvr-1226015944009
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe die officiele statistieken dan eens? Of herken je de lesbiennes die geen pittig kort kapsel hebben niet als zodanig misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is dus een voorbeeld van de ik kan je vriendin keihard laten komen categorie. Even plaatje zoeken voor de andere categorie.
Ach, het is weekend en het regent, wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:46 schreef Vanyel het volgende:
Klein lichtpuntje na een veel te korte nacht.
Is dat een serieus aanbod? Dan doe ik dat gewoon hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij moet dat kind eens een weekend bij mij neerdumpen en gaan bijslapen.
Samen met fok komt dat vast wel goed.
Wij ook vrij deze week. Misschien zie ik het daarna weer wat zonniger allemaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nja, als je echt stuk zit wil ik heus op Dottir passen. Alleen dan denk ik dat ik dat dat doe in de Bilt, bij een vriendin die dol is op babies en er wel eens eentje van dichtbij heeft gezien. Ook lekker dichtbij voor jullie.
Aanbod is serieus. Mag je echt gebruik van maken. Alleen moet ik dan dus wel even met F. (die je hebt gezien) plannen en die is nu een ruime week op vakantie.
Daar is wat aan te doen natuurlijk. Niet opzeggen, maar geen energydrain laten zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:53 schreef Vanyel het volgende:
Nieuwe baan is ook nogal een energiedrain, dat helpt dan niet.
Ze wil liefdequote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet dr gewoon pavlovven. Een soort van melkinstallatie bij dr bedje bouwen en als ze dan op een knopje ramt komt er een golf melk uit. Komt vast wel IETS van in dr mondje terecht.
Het kan op elk moment, dat hoef je echt niet uit te stellen.quote:
Vertel me aub hoe dat moet, want daar ga ik dan vast wat aan hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het kan op elk moment, dat hoef je echt niet uit te stellen.
En je weet dat ik dit goed bedoel en geen betweterige zeur ben/wil zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 25-06-2011 12:21:35 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:16 schreef Vanyel het volgende:
Ja, dat staat dus in dat artikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wel dat het niet uit komt hoor![]()
Da's een kwestie van 4 dagen volhouden, en dan is het over. Echt, geloof me.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja, als ik de deur dicht doe gaat hij voor de deur staan janken, dat maakt echt geen verschil.
Geloof me, ik hou bijna altijd de deur dicht, maar hij blijft dan gewoon doorzeuren. Bovendien is ie bipolair.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Da's een kwestie van 4 dagen volhouden, en dan is het over. Echt, geloof me.
OMG geef em aan mij!quote:
wtf? wat is er te doen dan??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
De tering.,kralingen naar zuid.... Gewoon een uur kwijt!
Oh, da's ook goedquote:Op zondag 26 juni 2011 06:01 schreef Vanyel het volgende:
Niet zij, ikWij lagen er om half negen in. Doe ik normaal nooit, maar slaapt bij als een gek.
ben je nu ook in kralingen? Ik welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
De tering.,kralingen naar zuid.... Gewoon een uur kwijt!
Mijn boeken spelen zich in die omgeving afquote:Op zondag 26 juni 2011 16:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Stond in de at en ik kom uit papendrecht
Mijn vader is een Rotterdammer. Nou ja. Mijn vader komt uit Rotterdamquote:
Mijn moeder is Rotterdamse. En vandaag zat ik vast op een verjaardag waarvan de helft uit Rotterdam komt.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn vader is een Rotterdammer. Nou ja. Mijn vader komt uit Rotterdam
Zulke dingen doe ik niet op de eerste date hoor!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:38 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wij? Als je een Ajax dekbedovertrek voor me koopt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 23:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Zulke dingen doe ik niet op de eerste date hoor!
Ben ik teveel een gentleman voorMet je rare ideeën.
die is idd bestquote:Op maandag 27 juni 2011 09:19 schreef lezzer het volgende:
Die nieuwe clip van Anouk...[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/muziek/2(...)we-single-anouk.html
euhm ja.... ik vind je eng met cake in je neus.......quote:
Natuurlijk, mafkees.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch zeker gewoon opnieuw opgegeten?
quote:
Terschelling. Heel relaxt hier. Ze is enig in de zon, met haar voetjes in de zee en spartelend in een badjequote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Welk eiland V?
Is het fijn de vacance? Is Dottir doddig en koddig in de zon?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:10 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben geen Anouk fan, maar vind haar nieuwe clip toch wel![]()
Gewoon twee keer hetzelfde hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben nog nooit op een van de waddeneilanden geweest.
Dat is precies haar probleem geloof ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
omdat ze imo iedere keer zelf midden op de snelweg gaat staan.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al kan ik het als aanklacht dan weer minder serieus nemen omdat ze imo iedere keer zelf midden op de snelweg gaat staan.
Google heeft me ondertussen geleerd dat alleen Vlieland en Schiermonnikoog autovrij zijn. Daar moet je dus lopend of fietsend naar je vakantieadres en dan wordt je zooi door een plaatselijke bagagevervoerder bezorgd. Dat je daar zonder auto zit is dus niets voor mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:43 schreef Vanyel het volgende:
Hier rijden gewoon auto's hoor
We blijven niet zo lang dus hebben relatief weinig zooi, maar die is wel met een auto vervoerd.
In de ooto stil?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik sta stil. Het is 33 graden. Vaarwel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Ik had gehoopt dat het een leuker woord zou zijn toen ik het opzocht.quote:
IJslands voor moeder. Vanwege Dottir, snappie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:44 schreef lezzer het volgende:
Zelfs met google kan ik niet vinden wat voor woord het is
Volgens mij roepen we het hier omdat Bakfiets veel in Zweden komt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:46 schreef wonderer het volgende:
Dottir is niet zweeds
Volgens google translate tenminste.
Ik denk dat als je wat verder bent met je Duits, dat het dan wel logisch is. Voor mij is het wel logisch in ieder geval.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:50 schreef wonderer het volgende:
Ik kwam er trouwens tijdens mijn lesjes Duits achter dat het "er isst" is en niet "er esst" wat veel logischer isDaarom is "Er isst ein(en?) Ei" wel heel grappig
Dan ben je het gewoon gewend, da's niet erg. Ik kan ook veel dingen van het Nederlands niet uitleggen, dat "is gewoon zo"quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Volgens mij roepen we het hier omdat Bakfiets veel in Zweden komt.
Maar goed, mij maakt het niks uit.
[..]
Ik denk dat als je wat verder bent met je Duits, dat het dan wel logisch is. Voor mij is het wel logisch in ieder geval.
En, dat kan ik niet uitleggen, want het is m'n moedertaal, dus ik heb geen "regel" er voor.
Waarom niet praktisch Duits leren dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:59 schreef wonderer het volgende:
Het frustreert wel redelijk omdat de basislessen niks nieuws zijn eigenlijk, maar ik durf ook niks over te slaan omdat ik bang ben dat ik dan wat mis
Ik bedoel natuurlijk "wie er begon met Dottir".quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:00 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij omdat Appel-Bloesem D'Shontay Vanyelsdottir nogal een mond vol is
Ik dacht ook IJslands overigens.
Omdat ik niet echt veel Duits te spreken krijg hier. Ik wil een basis hebben voor het geval ik toch naar Frankfurt ga.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom niet praktisch Duits leren dan?
Als je een goed taalgevoel hebt zouden die naamvallen nog wel eens heel erg mee kunnen vallen. En dat is volgens mij voor de meeste mensen het moeilijkste.
TV, radio, gesprekken met je zelf? Fora?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik niet echt veel Duits te spreken krijg hier. Ik wil een basis hebben voor het geval ik toch naar Frankfurt ga.
Sigrid toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:01 schreef wonderer het volgende:
Ik ken het uit de serie van Thea BeckmanSigurdsdottir.
Te veel moeitequote:Op woensdag 29 juni 2011 08:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
TV, radio, gesprekken met je zelf? Fora?
Oh ja, dat klinkt wat logischer. Zoals eerder gezegd staat ie bij mijn ouders. Misschien is ie als e-book te krijgen, ik heb een e-reader tegenwoordigquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sigrid toch?
Wat een fijne serie was dat ook. Ik heb m volgens mij niet. Die mag ik vast snel kopen om iets minder snel te gaan voorlezen
Ik wil niet zo'n immigrant worden die de taal van het land niet machtig isquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:09 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik had best wat basis Duits, en natuurlijk heb ik veel Duits gehoord in mijn omgeving. Maar sinds ik bij de grens woon en er dus ook regelmatig kom en Duits spreek, is het met sprongen vooruit gegaan
Het is maar een tip
Overigens spreken ze in Duitsland tegenwoordig heel behoorlijk Engels, dat is niet meer zo als 20 jaar geleden dat er niemand een woord over de grens sprak.
douwgter?quote:
owwww dat bedoel ja...quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:13 schreef skunkasaur het volgende:
Nee, Nederlands plat! Dan wordt het toch Dottir.
wil liever een bakfiets voor mn deur.. passen de spulletjes ook wel inquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Als jij straks een verhuiswagen voor je deur wil hebben, dan bestel ik die wel voor je hoor.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil liever de bakfiets voor mn deur.. passen de spulletjes ook wel in
quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee, die moet ik zeker ook nog voor jullie bestellen ook.
die klinkt best fout he? grijnzquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil liever een bakfiets voor mn deur.. passen de spulletjes ook wel in
jij wel!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef skunkasaur het volgende:
Hee, zou ik ook Bachelorette of ICT kunnen worden?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |