ja, zo ben ikquote:
Lekkende tieten enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, de prachtige werking van de natuur. Face it, hoe geciviliseerd je ook pretendeert te zijn. Het gehuil van een kind maakt een oergevoel los in volwassenen. En daarom reageert iedereen er zo heftig op.
quote:
Wonderen welke ik niet hoef mee te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wondere wereld van het vrouwelijk lichaam
Als het met kinderen te maken heeft is het niet leuk meer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Want als het niet met seks te maken heeft, is het ineens niet leuk meer
Die heb ik sowieso alquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel prachtige volle grote tieten.
Ditquote:
Dat hoeft niet hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan er niet over oordelen, nooit gezien.Dus ik moet je maar geloven...
Niet boeiend meer, of geen tijd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ja, de nieuwste ligt nu ook al een week ofzo in het plastic op m'n bureauEn volgens mij heb ik de vorige nog niet eens uit.
Combinatie van beide denk ik. Toen ik net het abonnement had, keek ik er elke keer naar uit. Nu denk ik: oja, is het alweer zover? Sommige zijn heel leuk en andere heb ik binnen een halfuurtje uit.quote:
Dat heb ik met elk tijdschrift wel, sommige maanden staat er niks boeiends in, de andere maand is elk artikel het waard om 2x te lezen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Combinatie van beide denk ik. Toen ik net het abonnement had, keek ik er elke keer naar uit. Nu denk ik: oja, is het alweer zover? Sommige zijn heel leuk en andere heb ik binnen een halfuurtje uit.
Wel geschikt voor mij dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind de Quest leuker om op het station te kopen als ik me verveel in de bus ofzo. Maar om hem echt iedere maand te lezen zou het saai worden. Bovendien, het meeste is op zo'n simpele toon geschreven dat ze doen alsof je dom bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |