quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef Frieda112 het volgende:
Nou, doe niet zo panisch. Veel van mijn vriendinnen doen af en toe een weekje of een paar dagen speed of ritalin. Je eetlust is dan weg en je kan heel goed sporten en actief zijn. Dit is niets om je zorgen over te maken Capricia.
Zolang ze geen 40 kilo weegt zal het allemaal wel loslopen. Zorg dat ze goed blijft drinken.
Wie wil nu niet lekker slank zijn?
Dat dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef rac het volgende:
Ik zou me zeker zorgen maken, afvallen terwijl je al bijna op onder gewicht zit en dan met stimulerende middelen???
Vreemd dat ik slank ben en nooit speed of ritalin hoef te gebruiken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef Frieda112 het volgende:
Nou, doe niet zo panisch. Veel van mijn vriendinnen doen af en toe een weekje of een paar dagen speed of ritalin. Je eetlust is dan weg en je kan heel goed sporten en actief zijn. Dit is niets om je zorgen over te maken Capricia.
Zolang ze geen 40 kilo weegt zal het allemaal wel loslopen. Zorg dat ze goed blijft drinken.
Jij wel ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Frieda112 het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk geen zak over dr hoofd nodig om op de foto te durven :p
Maar is wel zo gek als een deur...dan maar een zak.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Frieda112 het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk geen zak over dr hoofd nodig om op de foto te durven :p
Dus: duizeligheid, zenuwachtigheid, een hoge bloedruk, hartritmestoornissen, een beroerte of zelfs de dood.quote:The problem is that ephedrine, though perfectly legal, is also very dangerous. It has been implicated in cases of stroke and sudden cardiac arrest leading to death in young, healthy individuals. Like large doses of Ritalin, too much ephedrine can cause dizziness, jitteriness, high blood pressure, cardiac arhythmia, stroke, and even sudden death. But also like Ritalin, ephedrine doesn't seem dangerous to the young people who use it to lose weight, to work out, to get high, or to boost their energy for an all-night study session.
Bron: http://hyperfast.homestead.com/speed.html
Het pro-ana-forum belde, ze willen hun admin terugquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef Frieda112 het volgende:
Dat had ik met speed ook, maar op een gegeven moment wordt je echt afhankelijk van die drug en ga je langzaamaan naar de tering zonder dat je het echt doorhebt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef capricia het volgende:
Ze gebruikt het overdag en kan er volgens haar goed mee studeren en werken.
Bij hoge dosis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dus: duizeligheid, zenuwachtigheid, een hoge bloedruk, hartritmestoornissen, een beroerte of zelfs de dood.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef Frieda112 het volgende:
[..]
Ik ben nog te jong om op de foto te kunnen
Dat staat er ook bij: " Like large doses of Ritalin, too much ephedrine can cause dizziness, jitteriness, high blood pressure, cardiac arhythmia, stroke, and even sudden death."quote:
Ja dat is natuurlijk zo. Maar in het artikel staat ook:quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat staat er ook bij: " Like large doses of Ritalin, too much ephedrine can cause dizziness, jitteriness, high blood pressure, cardiac arhythmia, stroke, and even sudden death."
Het begint vaak onschuldig, maar zo beginnen mensen die verslaafd zijn aan roken ook. En alcoholisten en drugsverslaafden ook.
De voordelen wegen absoluut niet op tegen de nadelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |