quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Kennen jullie trouwens www.beautyjoint.com al?
Dat is al een tijd zegquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben deze week al 12 jaar diabeet.
T is hopelijk een koffiemok?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Sokkepok het volgende:
Uh-oh, die site ' beautyjoint' is niet goed..
Weet iemand hoeveel de verzendkosten zijn?![]()
Ik heb trouwens m'n nieuwe lens binnen!
[ afbeelding ]
Inclusief koffie ^^
Ik heb even getest, als ik een concealer-jar, een nagellak en een creamblush laat verzenden naar NL, ben ik daar 5,20 voor kwijtquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom kan ik nergens verzendkosten vinden?
Heb alleen ergens zien staan dat ze laag zijn..
Jepquote:
Ik kwam voor 2 lakjes ook op 5,20 inddquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb even getest, als ik een concealer-jar, een nagellak en een creamblush laat verzenden naar NL, ben ik daar 5,20 voor kwijt
Zal dus oplopen in gewicht, gok ik.
Ik heb er net rood opgesmeerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Rode nagellak is echt een draak om dat er af te halen
Zeker netjes ja!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor 10 kom ik op 15 dollar.
Netjes
Oh gaaf met dat randjequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak morgen een goede foto
Roodquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak morgen een goede foto
Hij leest een schijf niet.quote:
Opperfaler die je bentquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor 15 lakken 20 dollar (ja, het aantal gaat omhoog). Jezus dit is aantrekkelijk. Ben zo benieuwd naar die Kleancolor lakken! En ze kosten ook nog zo weinig
Wat geeft ie aan? Of ziet ie gewoon een schijf niet? Of....quote:
Weet je wat misschien wel weer verrassend is? Dit is mijn eerste faal uit Amerikaquote:
Bwhahahahahahhaa!!!! Hoeveel lakjes had je nou al, in minder dan een jaar??quote:
Hij ziet 'm niet. Zwaar ergerlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat geeft ie aan? Of ziet ie gewoon een schijf niet? Of....
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhahahahahahhaa!!!! Hoeveel lakjes had je nou al, in minder dan een jaar??
Ja, geef dan antwoord, dan hoef ik niet terug te zoekenquote:
Misschien ga ik vandaag of morgen nog wel falenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had er wel 2 mee willen bestellen
Ga naar 'computer' klik daar op rechts en kies voor 'beheren'quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ziet 'm niet. Zwaar ergerlijk.
Ik zie potentiequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien ga ik vandaag of morgen nog wel falen
I iz sorry, I waz to exitedquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had er wel 2 mee willen bestellen
Zullen we het op 300+ houden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, geef dan antwoord, dan hoef ik niet terug te zoeken![]()
Kan ik je daarna heel hard uitlachen
Bwhehehehehehehehhehehehehehehehquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I iz sorry, I waz to exited![]()
Volgende faal zal ik aan je denken
[..]
Zullen we het op 300+ houden?
Ik moet gewoon om jou lachenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehehehehheheheheheheheh![]()
![]()
Zo, dat was fijn
Ach, ik heb al die nagellak moeten kopen, maar dat heb ik er graag voor over om jou blij te makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehehehehheheheheheheheh![]()
![]()
Zo, dat was fijn
Hahahaha!quote:
Te laatquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien ga ik vandaag of morgen nog wel falen
you haz failed?quote:
Dat is lief van je zegquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, ik wilde de nagellak van m'n muis halen, maar het blijkt dat er dan 1 of andere verflaag ook mee komtNu is m'n muis verziekt
[..]
Ach, ik heb al die nagellak moeten kopen, maar dat heb ik er graag voor over om jou blij te maken
Blijkbaar welquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is lief van je zeg
Hahaha, heb je remover met aceton gebruikt?
Hoezo?? Ik koop nooooit wat!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Zullen we maar niks over lindy's koopavonturen hebben dan?
Oooo mag ik mee?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha!Jij bent cute!
Wanneer gaan we Rotterdam weer leegroven?
Nu lolde ik hardquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Het was van de week zo erg, dat ik iets wilde kopen, maar ik wist niet wat, omdat ik al zo veel hebIk kon niks nieuws bedenken
Heb ik ook vaak last vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Het was van de week zo erg, dat ik iets wilde kopen, maar ik wist niet wat, omdat ik al zo veel hebIk kon niks nieuws bedenken
Ja!! Dat is echt irritant!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van
"ik wil iets kopen, maar ik heb alles al"
Echt, alleen voor de heb ook!quote:
OMG!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
En dan uitrekenen wat je allemaal voor vette dingen had kunnen doen van al dat geld...
Ja, da's hetzelfde als uitrekenen wat het in guldens gekost had...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
En dan uitrekenen wat je allemaal voor vette dingen had kunnen doen van al dat geld...
Ik begin hier gewoon niet aan.quote:
Yay !!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Diconnected het volgende:
Zal zo eens opzoeken wanneer ik m'n eerste salaris krijgKunnen we weer lollen in R'dam! Moeten echt snel meeten! En tuuluk mag priem mee
Kleankolor holo chrome en holo bluebellquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ welke lakken heb jij gefaald?
Volgens mij heb ik die zowaar allebei nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kleankolor holo chrome en holo bluebell
Bwehehehehehehehehehehequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
Godskolere... ik heb een snelle overview gedaan en naar beneden afgerond, en dan kom ik al op 1100 euro... en dat alles in minder dan een jaar tijd
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bwehehehehehehehehehehe![]()
![]()
Zo, die kreeg je nog terug
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Lindytje het volgende:
Sterker nog, het gaat om ongeveer 7-8 maanden... Royal Sadness
Chunky bluebell en holo chrome, is pwetty!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die zowaar allebei niet.
Bedoel je echt holo, of chuncky holo?
Ja kak, nou wil ik ook falenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chunky bluebell en holo chrome, is pwetty!
En NYX nude on nude box
I know...quote:
ja, die heb ik allebei nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chunky bluebell en holo chrome, is pwetty!
En NYX nude on nude box
In before taartpic.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I know...
En ik wil MOAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
My god... wat doe jij met je nagellak??quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
nog meer nagellak op de muis gesmeerd![]()
En ook op het toetsenbord
als ik de tips doe (wrappen heet dat toch?) neem ik nogal eens een stukje vinger meequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
My god... wat doe jij met je nagellak??
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef Diconnected het volgende:
Der zit een papier vast ofzo in mn kastje en nou gaat het laatje niet goed dicht en ik krijg het niet gefixt en broer ook niet, enige oplossing is kastje legen. MAAR ER ZIT ZOVEEL IN
quote:
quote:
Net doen of je het niet ziet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef Diconnected het volgende:
Der zit een papier vast ofzo in mn kastje en nou gaat het laatje niet goed dicht en ik krijg het niet gefixt en broer ook niet, enige oplossing is kastje legen. MAAR ER ZIT ZOVEEL IN
Jamaar. Hij is nou oneven met de andere laatjes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Net doen of je het niet ziet.
Of nog beter: Net doen of het zo hoort
Andere laatjes ook een stukje naar voren trekkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar. Hij is nou oneven met de andere laatjes.
*neuroot is*
Dat zou ik ook niet zo kunnen laten zittenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar. Hij is nou oneven met de andere laatjes.
*neuroot is*
Wel een stille opruimwoede dan.quote:
quote:
quote:
quote:
Faalhaasjequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Gofter... ik wil allemaal nagellakjes van die site!! Die kleancolor-dingen![]()
En NYX-spulletjes![]()
En nog meer
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik zit even helemaal verliefd te zijn
Whehehe!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Gofter... ik wil allemaal nagellakjes van die site!! Die kleancolor-dingen![]()
En NYX-spulletjes![]()
En nog meer
Ik ga al stappen, alleen dan hier.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om morgenavond te gaan stappen, wie komt er mee?![]()
Ik pas, te ver weg, jeweetquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om morgenavond te gaan stappen, wie komt er mee?![]()
Alweer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan kun je lekker een dag uit je neus eten
Jaa! En leuke emails lezen op dontevenreply punt com. Tipje voor tijdens verveling SQquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
wat een liefde hier![]()
SQ kan morgen de hele dag fokken
Ik ook, moet toch op een boek wachtenquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook, moet toch op een boek wachten
Ja potverdikkeme! Heb je zelf ook gefaald?quote:
Meer van die sites zijn altijd welkomquote:
Morgenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:06 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook falenmaar mot op mn stufie wachten
Maar daar valt wel wat spannends van te maken!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:10 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mn cuticle remover is bijna op, das nuttig falen toch?oh en mn topcoat ook
is niet spannend tho
Fotooooquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:12 schreef Diconnected het volgende:
Jeez, sieraden tegenkomen van +- 8 jaar geledenwhat was I thinking
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:12 schreef Diconnected het volgende:
Jeez, sieraden tegenkomen van +- 8 jaar geledenwhat was I thinking
Faalhaasjequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:13 schreef Lindytje het volgende:
Verdammt noch mal!! Er zit al voor 40 dollar in mijn winkelmandje...
Die site is grappigquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa! En leuke emails lezen op dontevenreply punt com. Tipje voor tijdens verveling SQ
Ohoh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:13 schreef Lindytje het volgende:
Verdammt noch mal!! Er zit al voor 40 dollar in mijn winkelmandje...
Dan vis je het er maar weer uitquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef Diconnected het volgende:
Ja kak, gooi het net weg in de zak.
nailsupplies.usquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is nou ook alweer die site die essies voor 4 dollar heeft?
Ik heb nog maar 90 ekkies voor de komende 3 weken!!!quote:
Euw... dan wordt het lastig ja...quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 90 ekkies voor de komende 3 weken!!!
Night night!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:16 schreef Loqi het volgende:
Oeh, ik ga douchen en eh slapen
(wil dat ik zijn rug was
![]()
![]()
night night)
Ja ja, "slapen"quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:16 schreef Loqi het volgende:
Oeh, ik ga douchen en eh slapen
(wil dat ik zijn rug was
![]()
![]()
night night)
quote:
Ik ook niet, zal mn studie eens af gaan makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef Diconnected het volgende:
Kan niet wachten tot m'n eerste salaris
Tot morgen, en niet te veel herrie maken, de buren liggen vast al te pittenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ook niet, zal mn studie eens af gaan maken(ben stage aan het regelen)
tot morgen ladies
Sjon!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe zal ik m'n iPod gaan noemen? Aaipot, Johannes en Diederik zijn al bezet.
quote:
The human Centipod!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe zal ik m'n iPod gaan noemen? Aaipot, Johannes en Diederik zijn al bezet.
quote:
whehequote:
Doe ploppenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb zin in bier. Zal ik er eentje ploppen?
Gerard!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe ploppen
Oeh, nog meer suggesties: Pocket Rocket, Pietemans, Maurice.
Jeuj! Ik heb mijn contract vandaag al binnen gehadquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
whehe
Oh ja
* princess-a heeft vanmiddag nieuw contract getekend bij haar werkgever
HOE KON IK GERARD VERGETEN!quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
whehe
Oh ja
* princess-a heeft vanmiddag nieuw contract getekend bij haar werkgever
Rincewind!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe ploppen
Oeh, nog meer suggesties: Pocket Rocket, Pietemans, Maurice.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Lindytje het volgende:
Nonde..... al 52 dollar in mijn winkelwagentje...
Er moesten dingen UIT Lin, niet er bij
Welks?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Lindytje het volgende:
Nonde..... al 52 dollar in mijn winkelwagentje...
Er moesten dingen UIT Lin, niet er bij
Bwehehehehequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef Diconnected het volgende:
PARELTJES, IK ZEG HET JE!!!1!!!
[ afbeelding ]
Heb je nou de ketting gejat die ik op moederdag 1985 aan mijn moeder gaf?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
OMG!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je nou de ketting gejat die ik op moederdag 1985 aan mijn moeder gaf?
Veul nagellaks, NYX lipsticks, lippencils, Nude on Nude box... Oogpotlodenquote:
Wegklikken Lin, wegklikken...quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Veul nagellaks, NYX lipsticks, lippencils, Nude on Nude box... Oogpotloden
Maar het is allemaal zo goedkooooppppquote:
Geloof je het zelf??quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Wees sterk Lin, je kan de faal weerstaan!
Ik geef je een budget: 30 dollar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar het is allemaal zo goedkoooopppp
Ik zal een beetje wegdoen, vooruit, maar niet alles
Dat is een goeie!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik geef je een budget: 30 dollar.
Nog een nieuwe erbij.quote:
En ik wil controleren!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is een goeie!
*gaat schrappen*
Mijne gaat vrijdag in, volgende week vrijdag, maar tochquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jeuj! Ik heb mijn contract vandaag al binnen gehad
Welke, de nude on nude?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijne gaat vrijdag in, volgende week vrijdag, maar tochJouw contract per maandag zeker? Als ze maar op tijd storten
Lin je hebt Naked Eye van UD toch al? Dan hoef je de Nude on Nude box niet
koop ik wel van je over![]()
Ik heb een poll op FB gegooid.quote:
Bwhehehheheh!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb mandje gevuld bij nailsupplies...![]()
Wil falen maartochookweerniet
*steekt sigaret op, dat helpt vast*
Nee ook 1 julij. Het eerste contract was fout, daar stond bijna 10k teveel in op jaarbasisquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mijne gaat vrijdag in, volgende week vrijdag, maar tochJouw contract per maandag zeker? Als ze maar op tijd storten
Lin je hebt Naked Eye van UD toch al? Dan hoef je de Nude on Nude box niet
koop ik wel van je over![]()
Okaaaaay.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geloof me maar op mijn blauwe ogen
Wat mot je hebben?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okaaaaay.
Ik heb heel erg de neiging om te vragen of ik ook 3 dingen mag meebestellen...Maar ik hou me in.
Je weet nooit wat voor tofs mensen te binnen kan schieten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Leuk dat je zelf opties toe kan voegen
wat is daar fout aan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ook 1 julij. Het eerste contract was fout, daar stond bijna 10k teveel in op jaarbasis
Dat zie je maar weer ja!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet nooit wat voor tofs mensen te binnen kan schieten.
Soppie, ik kom in de verleiding.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
Soppie, faalhaas, sharana, Shinies! Kan ook allemaal nog voor d'n ipod!
Ik ben al aant kijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef Lindytje het volgende:
Dico en P-A: als jullie nog iets willen, binnen nu en 10 minuten roepen, want dan ga ik op de bestelknop rammen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben al aant kijkenje hoort het zo!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Winkelmandje weggeklikt![]()
(wel bewaard met printscreen)
Nu gauw slapen, anders ga ik alsnog
Nighty night allemaal![]()
Omdat je de acceptgiro dus uiteindelijk wel krijgtquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef princess-a het volgende:
Lindy ik wil die Nude on Nude wel denk ik! Even swatches bekijken. Wil ook best zelf bestellen hoor![]()
SQ wat is er mis met teveel loon? Bij mij hebben ze het loon ook niet aangepast. Ik krijg volgens mn contract hetzelfde voor de 4 dagen die ik ga werken, als ik zou krijgen voor de 5 dagen die ik zou werken
Hahahaha! Okequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:05 schreef princess-a het volgende:
Lin ik bestel zelf wel hoor! Ga het champagne and caviar palette ook doen en het glitterati glitter cream paletteWaar zie je de verzendkosten? Bij mij staat er alleen 1 dollar handling fee
Heb jij dit ook?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha! OkeDan mag je zelf bestellen ja
Voor verzendkosten moet je even check-out doen, gegevens invullen en dan zie je de shipping er bij staan. Dan kan je daarna gewoon weer verder winkelen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef princess-a het volgende:
Oh ik zie het alHeb in mn enthousiasme alle producten 2 x in het mandje geknald
Bwhehehe, kneusjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef princess-a het volgende:
Oh ik zie het alHeb in mn enthousiasme alle producten 2 x in het mandje geknald
List + costs!quote:
I was thinking the samequote:
Ja, inderdaad!! Heerlijk ouderwetschquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Diconnected het volgende:
Debs be evil
Kom we sturen der allemaal PM's
Trouwens, dit topic voelt weer als oude tijden! Heerlijk falen en in 1 avond een heel topic vollullen
Nicequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:23 schreef Lindytje het volgende:
NYX Cream Blush
- Shade: CB01 Rose Petal
KLEANCOLOR Nail Lacquer
- Shade: NP48-06 Charcoal
KLEANCOLOR Nail Lacquer
- Shade: NP48-105 Military Green
KLEANCOLOR Nail Lacquer
- Shade: NP48-230 Chunky Holo Fuchsia
KLEANCOLOR Nail Lacquer
- Shade: NP48-231 Chunky Holo Scarlet
NYX Liquid Eyeliner
- Shade: LE01 Black
NYX Liquid Eyeliner
- Shade: LE02 Brown
NYX Round Lipstick
- Shade: LSS611 Peony
NYX Round Lipstick
- Shade: LSS533A Pure Red
NYX Round Lipstick
- Shade: LSS529 Thalia
NYX Round Lipstick
- Shade: LSS511 Chaos
NYX Slim Lip Pencil
- Shade: SPL844 Deep Red
NYX Slim Lip Pencil
- Shade: SPL854 Pale Pink
NYX Slim Lip Pencil
- Shade: SPL860 Peekaboo Neutral
En dat was incl verzenden zo'n 45 dollar
ga je het gebruiken? Had je het nodig?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Lindytje het volgende:
Ja, en als je het dan omrekent: maar iets van 30 euro voor een crapload aan spullen
Sshhttttquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je het gebruiken? Had je het nodig?
Slaap lekker chick!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |