quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Kennen jullie trouwens www.beautyjoint.com al?
Dat is al een tijd zegquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben deze week al 12 jaar diabeet.
T is hopelijk een koffiemok?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef Sokkepok het volgende:
Uh-oh, die site ' beautyjoint' is niet goed..
Weet iemand hoeveel de verzendkosten zijn?![]()
Ik heb trouwens m'n nieuwe lens binnen!
[ afbeelding ]
Inclusief koffie ^^
Ik heb even getest, als ik een concealer-jar, een nagellak en een creamblush laat verzenden naar NL, ben ik daar 5,20 voor kwijtquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom kan ik nergens verzendkosten vinden?
Heb alleen ergens zien staan dat ze laag zijn..
Jepquote:
Ik kwam voor 2 lakjes ook op 5,20 inddquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb even getest, als ik een concealer-jar, een nagellak en een creamblush laat verzenden naar NL, ben ik daar 5,20 voor kwijt
Zal dus oplopen in gewicht, gok ik.
Ik heb er net rood opgesmeerdquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Rode nagellak is echt een draak om dat er af te halen
Zeker netjes ja!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor 10 kom ik op 15 dollar.
Netjes
Oh gaaf met dat randjequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak morgen een goede foto
Roodquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak morgen een goede foto
Hij leest een schijf niet.quote:
Opperfaler die je bentquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Voor 15 lakken 20 dollar (ja, het aantal gaat omhoog). Jezus dit is aantrekkelijk. Ben zo benieuwd naar die Kleancolor lakken! En ze kosten ook nog zo weinig
Wat geeft ie aan? Of ziet ie gewoon een schijf niet? Of....quote:
Weet je wat misschien wel weer verrassend is? Dit is mijn eerste faal uit Amerikaquote:
Bwhahahahahahhaa!!!! Hoeveel lakjes had je nou al, in minder dan een jaar??quote:
Hij ziet 'm niet. Zwaar ergerlijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat geeft ie aan? Of ziet ie gewoon een schijf niet? Of....
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhahahahahahhaa!!!! Hoeveel lakjes had je nou al, in minder dan een jaar??
Ja, geef dan antwoord, dan hoef ik niet terug te zoekenquote:
Misschien ga ik vandaag of morgen nog wel falenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had er wel 2 mee willen bestellen
Ga naar 'computer' klik daar op rechts en kies voor 'beheren'quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ziet 'm niet. Zwaar ergerlijk.
Ik zie potentiequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien ga ik vandaag of morgen nog wel falen
I iz sorry, I waz to exitedquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had er wel 2 mee willen bestellen
Zullen we het op 300+ houden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, geef dan antwoord, dan hoef ik niet terug te zoeken![]()
Kan ik je daarna heel hard uitlachen
Bwhehehehehehehehhehehehehehehehquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I iz sorry, I waz to exited![]()
Volgende faal zal ik aan je denken
[..]
Zullen we het op 300+ houden?
Ik moet gewoon om jou lachenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehehehehheheheheheheheh![]()
![]()
Zo, dat was fijn
Ach, ik heb al die nagellak moeten kopen, maar dat heb ik er graag voor over om jou blij te makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehehehehheheheheheheheh![]()
![]()
Zo, dat was fijn
Hahahaha!quote:
Te laatquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien ga ik vandaag of morgen nog wel falen
you haz failed?quote:
Dat is lief van je zegquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, ik wilde de nagellak van m'n muis halen, maar het blijkt dat er dan 1 of andere verflaag ook mee komtNu is m'n muis verziekt
[..]
Ach, ik heb al die nagellak moeten kopen, maar dat heb ik er graag voor over om jou blij te maken
Blijkbaar welquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is lief van je zeg
Hahaha, heb je remover met aceton gebruikt?
Hoezo?? Ik koop nooooit wat!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Zullen we maar niks over lindy's koopavonturen hebben dan?
Oooo mag ik mee?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha!Jij bent cute!
Wanneer gaan we Rotterdam weer leegroven?
Nu lolde ik hardquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Het was van de week zo erg, dat ik iets wilde kopen, maar ik wist niet wat, omdat ik al zo veel hebIk kon niks nieuws bedenken
Heb ik ook vaak last vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Het was van de week zo erg, dat ik iets wilde kopen, maar ik wist niet wat, omdat ik al zo veel hebIk kon niks nieuws bedenken
Ja!! Dat is echt irritant!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van
"ik wil iets kopen, maar ik heb alles al"
Echt, alleen voor de heb ook!quote:
OMG!!!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
En dan uitrekenen wat je allemaal voor vette dingen had kunnen doen van al dat geld...
Ja, da's hetzelfde als uitrekenen wat het in guldens gekost had...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
En dan uitrekenen wat je allemaal voor vette dingen had kunnen doen van al dat geld...
Ik begin hier gewoon niet aan.quote:
Yay !!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Diconnected het volgende:
Zal zo eens opzoeken wanneer ik m'n eerste salaris krijgKunnen we weer lollen in R'dam! Moeten echt snel meeten! En tuuluk mag priem mee
Kleankolor holo chrome en holo bluebellquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ welke lakken heb jij gefaald?
Volgens mij heb ik die zowaar allebei nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kleankolor holo chrome en holo bluebell
Bwehehehehehehehehehehequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
Godskolere... ik heb een snelle overview gedaan en naar beneden afgerond, en dan kom ik al op 1100 euro... en dat alles in minder dan een jaar tijd
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bwehehehehehehehehehehe![]()
![]()
Zo, die kreeg je nog terug
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Lindytje het volgende:
Sterker nog, het gaat om ongeveer 7-8 maanden... Royal Sadness
Chunky bluebell en holo chrome, is pwetty!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die zowaar allebei niet.
Bedoel je echt holo, of chuncky holo?
Ja kak, nou wil ik ook falenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Chunky bluebell en holo chrome, is pwetty!
En NYX nude on nude box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |