abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98567176

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_98567426
wow gaat weer snel .........
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:34:17 #3
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98567487
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:33 schreef formerjellybean het volgende:
wow gaat weer snel .........
Als iemand de laatste 2 posts vol-spamt wel ja :6
pi_98567550
it wasn't me , ik ben braaf weggeweest van fok vandaag :P
pi_98567966
Ja, -Strawberry- verdient billenkoek. Ik offer mezelf wel weer op.

:P
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:45:33 #6
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98568071
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:35 schreef formerjellybean het volgende:
it wasn't me , ik ben braaf weggeweest van fok vandaag :P
Goed bezig *O*
Alweer beter?
pi_98568212
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Goed bezig *O*
Alweer beter?
Beterende hand , vandaag weer even buiten geweest en wat dingetjes in huis gedaan, morgen voor het eerst weer warm eten dus het gaat gelukkig stukken beter
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:50:55 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98568350
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

:D helemaal uitgeschakkeld door je verliefdheid op Geraldine Kemper :D.

|:( Vergeet Gerrie. Je moest nog een kleine reunie organiseren met o.a. Daisy (mijn favoriete in deze). Je hebt je middelbare school crush al een jaar niet gezien en je kunt haar nu gemakkelijk anders benaderen (als vrouw ipv vriend). Op de reunie kom je er wel achter of ze al een vriendje heeft en zo niet, kun je daarna met haar daten/uitgaan.
Ja vergeten gaat niet lukken die gevoelens moeten een keer overwaaien.

En tsja Daisy, ik kom er over een maandje nog wel op terug.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:10 schreef greatjob het volgende:
Eén van de weinige van Green Day die ik kan waarderen!
Hieraan moest ik denken toen ik dit deel van de reeks las.

Succes Heloef!
Dank je.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98568498
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja vergeten gaat niet lukken die gevoelens moeten een keer overwaaien.

En tsja Daisy, ik kom er over een maandje nog wel op terug.

[..]

Dank je.
Focus gewoon veel minder op she who shall not be named, en kijk gewoon wat meer in je eigen omgeving, als je er wat minder op richt zal het vanzelf wel over gaan.
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:56:07 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98568633
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Beterende hand , vandaag weer even buiten geweest en wat dingetjes in huis gedaan, morgen voor het eerst weer warm eten dus het gaat gelukkig stukken beter
*O* Gaat de goede kant op dan :)
Dus geen soep en beschuitjes meer :P

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Focus gewoon veel minder op she who shall not be named, en kijk gewoon wat meer in je eigen omgeving, als je er wat minder op richt zal het vanzelf wel over gaan.
:D
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:58:09 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98568744
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

In mijn omgeving tsja. :P
Daisy leek me wel leuk maar dat is volgens voor mij echt overgewaaid. Dus ik kijk wel even verder.
C'est la vie
pi_98569146
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef heloef het volgende:

[..]

In mijn omgeving tsja. :P
Daisy leek me wel leuk maar dat is volgens voor mij echt overgewaaid. Dus ik kijk wel even verder.
Goed plan. Ik kan trouwens aanraden je obsessie voor Gerrie niet te delen met meisjes. En dan vind je vanzelf iemand die je echt leuk vind.

quote:
Ik wist niet dat je ziek was geweest. Beterschap! :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:08:06 #13
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98569238
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef greatjob het volgende:

[..]

Goed plan. Ik kan trouwens aanraden je obsessie voor Gerrie niet te delen met meisjes. En dan vind je vanzelf iemand die je echt leuk vind.
Delen met meisjes geen denken aan.
Ik vind mezelf nu al een kneusje vanwege deze onzin dan ga ik het niet vertellen aan een meisje die het waarschijnlijk nog veel vreemder vind dan ik zelf.
C'est la vie
pi_98569310
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Delen met meisjes geen denken aan.
Ik vind mezelf nu al een kneusje vanwege deze onzin dan ga ik het niet vertellen aan een meisje die het waarschijnlijk nog veel vreemder vind dan ik zelf.
^O^
Het overkomt de beste. Maar hier kan je gelijk in hebben. Daarbij is er de kans dat ze denkt dat omdat ze niet op gerrie lijkt dat je geen interesse in haar zou hebben.
pi_98569333
Was een buikgriepje die nu de beterende hand is gelukkig.
*O* *O*
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:13:27 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98569518
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:09 schreef greatjob het volgende:

[..]

^O^
Het overkomt de beste. Maar hier kan je gelijk in hebben. Daarbij is er de kans dat ze denkt dat omdat ze niet op gerrie lijkt dat je geen interesse in haar zou hebben.
Meisjes met elkaar vergelijken heeft geen zin. Iedereen heeft andere eigenschappen. Het liefst heeft ze wel wat trekjes van Gerrie maar dat zijn meer algemene dingen zoals aardig, sociaal, experimenteel enz. En dat hebben genoeg andere meisjes ook.
C'est la vie
pi_98569751
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Meisjes met elkaar vergelijken heeft geen zin. Iedereen heeft andere eigenschappen. Het liefst heeft ze wel wat trekjes van Gerrie maar dat zijn meer algemene dingen zoals aardig, sociaal, experimenteel enz. En dat hebben genoeg andere meisjes ook.
Dat doen ze vaak wel :') Ook al heeft het geen zin.

Offtopic:
Ik heb zin om op het strand te joggen. Hmm. Zit te twijfelen of het de reis waard is (en of ik een meisje der hond mag ontvoeren voor 1 avond) :P Wat zouden jullie doen als 2 vrienden in een doodgebloede relatie zitten waar ze elkaar zelfs ontwijken? Ze hebben elkaar financieel wel nodig. Gewoon negeren?
Edit:
Ik mag de hond kidnappen. Strandtijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door greatjob op 23-06-2011 20:31:42 ]
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:22:01 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98570019
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef greatjob het volgende:

[..]

Dat doen ze vaak wel :') Ook al heeft het geen zin.

Offtopic:
Ik heb zin om op het strand te joggen. Hmm. Zit te twijfelen of het de reis waard is (en of ik een meisje der hond mag ontvoeren voor 1 avond) :P Wat zouden jullie doen als 2 vrienden in een doodgebloede relatie zitten waar ze elkaar zelfs ontwijken? Ze hebben elkaar financieel wel nodig. Gewoon negeren?
Tsja lastige situatie je kan er niet zoveel aan doen.
C'est la vie
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:44:16 #19
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98571516
zo ik heb vandaag een heel uur met mijn lichaam oriëntaals lopen dansen en ik heb 6 uur lang op internet naar vacatures lopen zoeken hier in de buurt, maar niks geschikts gevonden

voor parkpop een chick geregeld, maar parkpop is natuurlijk niet echt om boys te ontmoeten

wel ruk van dat werk zeg
pi_98571840
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
zo ik heb vandaag een heel uur met mijn lichaam oriëntaals lopen dansen en ik heb 6 uur lang op internet naar vacatures lopen zoeken hier in de buurt, maar niks geschikts gevonden

voor parkpop een chick geregeld, maar parkpop is natuurlijk niet echt om boys te ontmoeten

wel ruk van dat werk zeg
Loop anders even binnen bij het plaatselijke bordeel. Die zoeken vast nog wel een seksueel gefrustreerd blondje dat haar poesje wil verhuren.
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:52:55 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98572033
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Niet doen joh. Probeer je er doorheen te kletsen. Denk aan Ook_gek. Probeer haar op een nonchalante manier erin te luizen, maw maak gewoon een praatje.
uhm ik luis er niemand in :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:03:47 #22
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98572695
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Loop anders even binnen bij het plaatselijke bordeel. Die zoeken vast nog wel een seksueel gefrustreerd blondje dat haar poesje wil verhuren.
Ja en dat is een ideale manier om met mannen in contact te komen ook. En je maakt veel vriendinnen in die bizz. Ideale baan toch? _O-
C'est la vie
pi_98572752
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja en dat is een ideale manier om met mannen in contact te komen ook. En je maakt veel vriendinnen in die bizz. Ideale baan toch? _O-
En het levert nog geld op. Win-win-win-win. ^O^
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:43:17 #24
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98575548
Jeetje man, wederom een hint in de topictitel.
Nu slaat hij op de eerste geschikte bijbaan die ik heb gevonden en waar ik een sollicitatiebrief voor aan het typen ben.

Dit is te krankzinnig voor woorden.
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:52:55 #25
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_98576281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Afdingen in de supermarkt...ik zie het helemaal voor me. :')
hee wat nou aardbei!
zoals ik al had gepost, stond het in de policy van de supermarkt, en in de folder ook gepromoot!

en van andere supermarkten, zoals de AH heeft de kassiere een stikkervel met zoveel procent kortingdingen bij de kassa. en als iets beschadigt is dat ze het niet meer kunnen/willen verkopen, mogen ze het verkopen met korting.

niet zo vreemd doen, het blijkt maar weer dat ik wereldwijzer dan jou ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')