SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Goed bezigquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:35 schreef formerjellybean het volgende:
it wasn't me , ik ben braaf weggeweest van fok vandaag
Beterende hand , vandaag weer even buiten geweest en wat dingetjes in huis gedaan, morgen voor het eerst weer warm eten dus het gaat gelukkig stukken beterquote:
Ja vergeten gaat niet lukken die gevoelens moeten een keer overwaaien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
helemaal uitgeschakkeld door je verliefdheid op Geraldine Kemper
.
Vergeet Gerrie. Je moest nog een kleine reunie organiseren met o.a. Daisy (mijn favoriete in deze). Je hebt je middelbare school crush al een jaar niet gezien en je kunt haar nu gemakkelijk anders benaderen (als vrouw ipv vriend). Op de reunie kom je er wel achter of ze al een vriendje heeft en zo niet, kun je daarna met haar daten/uitgaan.
Dank je.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:10 schreef greatjob het volgende:
Eén van de weinige van Green Day die ik kan waarderen!
Hieraan moest ik denken toen ik dit deel van de reeks las.
Succes Heloef!
Focus gewoon veel minder op she who shall not be named, en kijk gewoon wat meer in je eigen omgeving, als je er wat minder op richt zal het vanzelf wel over gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja vergeten gaat niet lukken die gevoelens moeten een keer overwaaien.
En tsja Daisy, ik kom er over een maandje nog wel op terug.
[..]
Dank je.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Beterende hand , vandaag weer even buiten geweest en wat dingetjes in huis gedaan, morgen voor het eerst weer warm eten dus het gaat gelukkig stukken beter
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Focus gewoon veel minder op she who shall not be named, en kijk gewoon wat meer in je eigen omgeving, als je er wat minder op richt zal het vanzelf wel over gaan.
In mijn omgeving tsja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Focus gewoon veel minder op she who shall not be named, en kijk gewoon wat meer in je eigen omgeving, als je er wat minder op richt zal het vanzelf wel over gaan.
Goed plan. Ik kan trouwens aanraden je obsessie voor Gerrie niet te delen met meisjes. En dan vind je vanzelf iemand die je echt leuk vind.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn omgeving tsja.
Daisy leek me wel leuk maar dat is volgens voor mij echt overgewaaid. Dus ik kijk wel even verder.
Ik wist niet dat je ziek was geweest. Beterschap!quote:Beterende hand , vandaag weer even buiten geweest en wat dingetjes in huis gedaan, morgen voor het eerst weer warm eten dus het gaat gelukkig stukken beter
Delen met meisjes geen denken aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:06 schreef greatjob het volgende:
[..]
Goed plan. Ik kan trouwens aanraden je obsessie voor Gerrie niet te delen met meisjes. En dan vind je vanzelf iemand die je echt leuk vind.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Delen met meisjes geen denken aan.
Ik vind mezelf nu al een kneusje vanwege deze onzin dan ga ik het niet vertellen aan een meisje die het waarschijnlijk nog veel vreemder vind dan ik zelf.
Meisjes met elkaar vergelijken heeft geen zin. Iedereen heeft andere eigenschappen. Het liefst heeft ze wel wat trekjes van Gerrie maar dat zijn meer algemene dingen zoals aardig, sociaal, experimenteel enz. En dat hebben genoeg andere meisjes ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:09 schreef greatjob het volgende:
[..]
![]()
Het overkomt de beste. Maar hier kan je gelijk in hebben. Daarbij is er de kans dat ze denkt dat omdat ze niet op gerrie lijkt dat je geen interesse in haar zou hebben.
Dat doen ze vaak welquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisjes met elkaar vergelijken heeft geen zin. Iedereen heeft andere eigenschappen. Het liefst heeft ze wel wat trekjes van Gerrie maar dat zijn meer algemene dingen zoals aardig, sociaal, experimenteel enz. En dat hebben genoeg andere meisjes ook.
Tsja lastige situatie je kan er niet zoveel aan doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef greatjob het volgende:
[..]
Dat doen ze vaak welOok al heeft het geen zin.
Offtopic:
Ik heb zin om op het strand te joggen. Hmm. Zit te twijfelen of het de reis waard is (en of ik een meisje der hond mag ontvoeren voor 1 avond)Wat zouden jullie doen als 2 vrienden in een doodgebloede relatie zitten waar ze elkaar zelfs ontwijken? Ze hebben elkaar financieel wel nodig. Gewoon negeren?
Loop anders even binnen bij het plaatselijke bordeel. Die zoeken vast nog wel een seksueel gefrustreerd blondje dat haar poesje wil verhuren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
zo ik heb vandaag een heel uur met mijn lichaam oriëntaals lopen dansen en ik heb 6 uur lang op internet naar vacatures lopen zoeken hier in de buurt, maar niks geschikts gevonden
voor parkpop een chick geregeld, maar parkpop is natuurlijk niet echt om boys te ontmoeten
wel ruk van dat werk zeg
uhm ik luis er niemand inquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet doen joh. Probeer je er doorheen te kletsen. Denk aan Ook_gek. Probeer haar op een nonchalante manier erin te luizen, maw maak gewoon een praatje.
Ja en dat is een ideale manier om met mannen in contact te komen ook. En je maakt veel vriendinnen in die bizz. Ideale baan toch?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Loop anders even binnen bij het plaatselijke bordeel. Die zoeken vast nog wel een seksueel gefrustreerd blondje dat haar poesje wil verhuren.
En het levert nog geld op. Win-win-win-win.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en dat is een ideale manier om met mannen in contact te komen ook. En je maakt veel vriendinnen in die bizz. Ideale baan toch?
hee wat nou aardbei!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afdingen in de supermarkt...ik zie het helemaal voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |