SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:55 schreef JellyBeanz het volgende:
Ow ja porsche1 als je daar bent, Nee je mag niet meedoen
+1quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:55 schreef JellyBeanz het volgende:
ze3ma iphone weahhhhhquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:01 schreef JellyBeanz het volgende:
wat bedoel je met MEN? En btw ik post dit via mijn telefoon drm paint ik fkin slecht xD
ʯ?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:02 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
We doen alleen letters van de nederlandse alfabet .. Jij Nazi
Zelfs de kleine Griekse letter San niet? Of de Koptische hoofdletter Gangia?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:05 schreef TWP het volgende:
Beste Faux. De kans is groot dat die letter van jouw er niet in staan.
De hoofdtelefoon van Ohm ook niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zelfs de kleine Griekse letter San niet? Of de Koptische hoofdletter Gangia?
de woordquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:55 schreef JellyBeanz het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb zin om galgje te spelen.
Okay, voor de mensen die er niet mee bekend zijn:
Je moet proberen de woord te raden door elke keer een letter te zeggen, maar als dit fout is krijg je
een extra stapje dichtbij naar de dood
Je hebt maar 10 kansen
Ts begint : [ afbeelding ]
Beter gewoon Nederlandse woorden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef JellyBeanz het volgende:
Oh ja heb ik al gezegd dat het in een bepaalde tijd moet afmaken?!! AHAHAH jullie verliezen allemaal !!
[ afbeelding ]
*evil Laugh*
Misschien de Cyrillische hoofdletter Omega met Titlo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
De hoofdtelefoon van Ohm ook niet?
Griekse letter Omicron met Oxia?quote:
Oh nee, je hebt het internet kapot gemaakt!!!111quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:12 schreef JellyBeanz het volgende:
wtf ik ging net op pc en mijn fok! ziet er zo uit : [ afbeelding ] Hoe fix ik 't?
ja klopt, hier heb ik ook wel eens last vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:12 schreef JellyBeanz het volgende:
wtf ik ging net op pc en mijn fok! ziet er zo uit : [ afbeelding ] Hoe fix ik 't?
Daar trap ik niet inquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt het internet kapot gemaakt!!!111
Daar trap ik ook niet inquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:15 schreef PeterIssebed het volgende:
[..]
ja klopt, hier heb ik ook wel eens last van
system32 verwijderen schijnt te helpen
Gooi je computer uit het raam, wedden dat FOK! er dan niet meer zo uit ziet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |