Was vonden jullie precies bijzonder aan dit nummer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:32 schreef Madame_Paon het volgende:
DIT MOEST DOOR.
Beste van de avond.
Maar Slovenië wordt helaas ook vaak genaaid op het ESF, terwijl Rusland, Griekenland en Turkije (bijna) altijd door zijn en dan ook nog hoog eindigen, zelfs met een slechte inzending.
Klotetelevoters.![]()
![]()
Alles. Het nummer zelf, de zang, het optreden. Het stak met kop en schouders boven de rest uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Was vonden jullie precies bijzonder aan dit nummer?
En kom aub niet met: oooh het meisje was zo mooi.
Maja Keuc was echt duizend maal beter (en leuker ook).quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:12 schreef Toposcoupe het volgende:
En ze was leuk, net als Maja Keuc vorig jaar... Ik had al het gevoel dat Slovenië ging tegenvallen omdat het van alle ex-Yugo landen veruit het minst profiteert.
Omdat de act van Oekraïne veel leuker, spannender is en het is geen slappe hap. Slovenië is gewoon oninteressant. Eerlijk gezegd bijgrijp ik de voorliefde voor dit nummer niet. Er is niets orgineels of pakkend aan. Er worden elk jaar weer dit soort ballades opgevoerd. Niets was orgineel aan dit nummer. Maja Keuc van vorig jaar was waanzinnig, maar dit was gewoon 13 in een dozijn. Dit meisje heeft ook geen bijzondere stem, zoals bijvoorbeeld Yohanna voor IJsland 3 jaar geleden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:34 schreef Deceit het volgende:
vond het 1 van de beste van de avond eigenlijk! echt erg dat dit niet door is gegaan.. hoe kan Oekraïne wel door zijn?
Ik had deze ook het hoogste ingeschaald qua becijfering, mijn vriendin ook. Het was gewoon het beste nummer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Quarant het volgende:
Onterecht eruit.![]()
Ik heb er op gestemd, zegt nu zeker iets over mij...
Nederlanders hebben een suffe smaak en denken dat een goed liedje een goed gezongen liedje is. Maar dat is niet zo. Ik ben zo blij dat de rest van Europa er ook zo over denkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:53 schreef LLonden het volgende:
Gister met mijn moeder zitten kijken. Ook zij vond Slovenië het beste liedje, gevolgd door Estland, Zweden, Servië en Malta. Verjamen is een super mooi nummer en had toch echt naar de finale gemoeten! In Nederland hebben we blijkbaar een totaal andere smaak dan de rest van Europa. Malta begrijp ik nog wel, maar Oekraine en Macedonië begrijp ik niets van. Al vind ik het nummer van Macedonië redelijk goed.
Precies. De eerste keer dat ik dat lied hoorde, kwam het me gewoon bekend voor. Dat zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
Slovenië vorig jaar was juist 13 in een dozijn qua nummer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |