Succesvolle troll is succesvol. Ik heb geen TR gedaan, uiteraard. TR's.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:05 schreef Keauning het volgende:
Ik ben niet standvastig.Maar ja, Etsu kan me anders niet missen.
Denken dat ik jou echt geloofde.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Succesvolle troll is succesvol. Ik heb geen TR gedaan, uiteraard. TR's.
Bedrijven willen geen slechte naam krijgen of zo... En er was een vaag vermoeden dat een ex fokker was die gebanned is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap het probleem nog steeds niet.
Dus iemand zit hele tijd naakt pics oid door te geven aan Google? Waarom doet diegene dat? Waarom vindt Google dat erg?
Jij niet, maar Keauning blijkbaar wel.quote:
Nou, grote jongen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had gelijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:
Triest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bedrijven willen geen slechte naam krijgen of zo... En er was een vaag vermoeden dat een ex fokker was die gebanned is.
Ik ben Google niet, dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
En waarom vindt Google het erg dat op FOK! naaktpics te zien zijn?
De advertentie boer waar FOK! van afhankelijk is.quote:
quote:
Had ik maar niks gezienquote:
Nee.quote:
Vond je me wel geil?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had ik maar niks gezienJongens, verpest het nou niet voor jezelf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |