abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:06:42 #26
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_98577345
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Al kost het 400,- euro (bv een weekendje weg ofzo) wat maakt dat nou uit?

Het is toch een blijk van waardering voor de inspanning die zij heeft gedaan? En omgerekend heeft ze zelfs dan waarschijnlijk nog maar een kwartje per uur verdiend :P
het viel wel in haar takenpakket om mij te begeiden :P maar ze heeft dit heel goed gedaan, dus wel 'extra' energie ingestoken...
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_98578471
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef Angst het volgende:
het viel wel in haar takenpakket om mij te begeiden :P maar ze heeft dit heel goed gedaan, dus wel 'extra' energie ingestoken...
OW, ik ging er eigenlijk vanuit dat ze dit 'onverplicht', dus als vriendendienst, op zich had genomen.

Maar dan nog lijkt me 80,- niet teveel hoor, zeker gezien de extra energie die zij erin gestoken heeft en jouw directe profijt daarvan.

Laten we eerlijk zijn, 80,- euro, voor iemand die je 2 jaar lang vol overgave heeft bijgestaan. Waar hebben we het dan over? Gewoon geven.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_98601974
Als ontvanger is het vooral erg ongemakkelijk als je denkt dat de gever het zich eigenlijk niet goed kan permitteren. Als dat niet speelt, dan vooral doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')