Dat hangt er vanaf. Als je solliciteert op een functie van Oracle DBA wel. Als het puur om het gebruik van Oracle EBS is, en je hebt ervaring met een ander ERP pakket, dan zou ik gewoon solliciteren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, als ze in een vacature specifiek werken met Oracle noemen en je daar dus helemaal niks van weet, is dat dan een onoverkomelijk probleem?
Ja, verder voldoe ik aan alle eisen..quote:
Dan nog... krijg ik straks straf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
Voor dat soort situaties hebben ze dezeen deze
smiley.
Wat is dat eigenlijk? Zie nu als een speer over de kop vliegende racebootjes voor me.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe zaterdag mee met n Drakenbootrace.
Vind dat best spannend.
Omg, dat klinkt als een tekenfilmpje wat Peuter wel eens kijkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe zaterdag mee met n Drakenbootrace.
Vind dat best spannend.
"Produceren/bewerken van management informatie (excel, oracle)"quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als je solliciteert op een functie van Oracle DBA wel. Als het puur om het gebruik van Oracle EBS is, en je hebt ervaring met een ander ERP pakket, dan zou ik gewoon solliciteren.
We zoeken een Oracle DBA, die sociaal vaardig is en in een team kan werken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, verder voldoe ik aan alle eisen..
Aan het solliciteren? Leuk!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, verder voldoe ik aan alle eisen..
Ja al een tijd op zoek, maar hier in de omgeving is er nooit zoveel te vinden. Dit zit gewoon in Deventer.quote:
Oracle Business Intelligence Enterprise Editionquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
"Produceren/bewerken van management informatie (excel, oracle)"
Dat klinkt engquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oracle Business Intelligence Enterprise Edition
Fijn zeg!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja al een tijd op zoek, maar hier in de omgeving is er nooit zoveel te vinden. Dit zit gewoon in Deventer.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
We zoeken een Oracle DBA, die sociaal vaardig is en in een team kan werken.
Het is de rapportagemodule van Oracle EBS.quote:
Ja, alleen staat er niet bij of het fulltime is. Dus is het dat hoogstwaarschijnlijk wel. Maar goed, ik kan altijd informeren natuurlijk..quote:
Dat stemt niet hoopvolquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]!
Heb in mn huidige werk veel met Oracle DBAs te maken maar Godt, wat een drama.
Ze zoeken geen DBA, ze zoeken iemand die rapportages kan maken. En dat kan jij volgens mij heel goed!quote:
Ik heb een oracle DBA moeten uitleggen dat je oracle beter niet op windows kan draaien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]!
Heb in mn huidige werk veel met Oracle DBAs te maken maar Godt, wat een drama.
Natuurlijk. Als je ze eenmaal weggeblazen hebt met je imposante persoonlijkheid en/of borsten, is alles bespreekbaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, alleen staat er niet bij of het fulltime is. Dus is het dat hoogstwaarschijnlijk wel. Maar goed, ik kan altijd informeren natuurlijk..
Kun je overweg met Excel? Dan gewoon solliciterenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"Produceren/bewerken van management informatie (excel, oracle)"
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien kan hij je een paar handigheidjes leren, dat je er wel al iets van weet.
Nee er stond alleen wat ik net postte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun je overweg met Excel? Dan gewoon solliciteren
Of staat er expliciet bij dat het een must is?
wat langere roeien waar je met 8 tot 12 man/vrouw in zit en allemaal tegelijk moet roeien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan nog... krijg ik straks straf.![]()
[..]
Wat is dat eigenlijk? Zie nu als een speer over de kop vliegende racebootjes voor me.
Jij mag ze toejuichen schreeuwen "harder harder en een en twee?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat langere roeien waar je met 8 tot 12 man/vrouw in zit en allemaal tegelijk moet roeien.
Best leuk. Zit alleen in n boot met alleen mannen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als je ze eenmaal weggeblazen hebt met je imposante persoonlijkheid en/of borsten, is alles bespreekbaar.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb een oracle DBA moeten uitleggen dat je oracle beter niet op windows kan draaien.
![]()
Ja maar ik ken windows. Ik wil het graag op windows hebben.
Dan doe jij dat lekker thuis. Hier bedrijfsmatig is dat niet verstandig.
Maar ik moet het beheren!
Ja dat vind ik ook een eng gegeven.
Leuk, die edit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]!
Die DBA's bij ons kunnen ook niets.
DBA: "Je script doet het niet, je mist een ; aan het eind".
Q: "Zet die er dan bij."
DBA: "Nee, dat staat niet in mijn functiebeschrijving".
Echt. Serieus. Ik dacht dat ik een trieste, autistische mongool was.
ben je ook maar dba's zijn een slagje erger.. domino beheerders ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]!
ik moet mee roeien....quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij mag ze toejuichen schreeuwen "harder harder en een en twee?
Dan zou ik me er niet druk om makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee er stond alleen wat ik net postte.
ons kent ons hequote:
Ik kan het iig proberen toch! Hoewel de uren vast een groter probleem worden dan het Oracle gebeuren. But we'll see. Morgen maar eens op mijn gemak aan gaan zitten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou ik me er niet druk om maken
Leuk hoor. Ben benieuwd
Procedures Q! Proceduresquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]!
Kloptquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh sollicitatiebrieven schrijven, the horror..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |