abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98562575
Wat zijn de basiskeukenvoorwerpen en accesoires die je hebt in een keuken?

8 messen
8 vorken
15 taartvorkjes
2 kaasschaven
8 dinerborden
8 soepkommen
1 notenkraker

(Dat soort dingen)

Hulp graag! Misschien dat iemand zelfs een artikel hierover heeft?
pi_98562593
een aardappelstamper !
...everyone's afraid, but that's no excuse...
pi_98562595
Kijk eens in de keuken van je ouders zou ik zeggen.
pi_98562598
kop en schotel
gebaksbordjes
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:41:57 #5
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98562602
Een servies-, pannen- en bestekset
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:43:34 #6
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98562661
Of je schrijft gewoon een paar weken op wat je gebruikt hebt. Wat je mist, kun je kopen als je het nodig hebt - blijkbaar gebruik je dat niet veel dus is het niet per se direct nodig.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_98562683
of je leent het ff bij je ouders :D
pi_98562698
Waarom twee kaasschaven? :?
Een garde
Dunschiller
Keukenmessen
Flesopener
Blikopener
pi_98562782
Tostiapparaat (voor het maken van tosti's tot braden van vlees, geen pannen nodig), waterkoker (om water te koken, eieren, blikken, potjes hak!), blender (ok alles in te gooien dat klaar is), drinkbeker (om alles op te drinken). Geen bestek nodig dus.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 juni 2011 @ 17:50:14 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98562880
voor jonge en oude kaas ;)

Theedoeken, handdoeken, vaatdoekjes, broodmes, sinaasappelpers, koffiezetapparaat, waterkoker, magnetron, frituurpan, kookwekker, houten of plastic spatels om je pannen niet te beschadigen, pannenlappen, potten-opener, ovenhandschoen, vergiet, spatdeksel, ik kan nog wel even doorgaan met alles opnoemen wat ik (gezin, vier personen) in de keuken gebruik :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 juni 2011 @ 17:52:43 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98562982
overigens vraag ik me af of je alleen gaat wonen, samen gaat wonen of maar één keer per week wil afwassen? als je alleen of samen gaat wonen heb je aan een couvert voor zes personen meer dan zat.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 23 juni 2011 @ 17:58:06 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98563187
6 ontbijtborden
6 diepe borden
6 dinerborden
6 gebaksschoteltjes
6 dessertbakjes
6 soepkommen

saladeschalen
maatbeker
mengkom

6 vorken
6 messen
6 lepels
6 gebaksvorkjes

6 koffiebekers
6 grote glazen
6 kleine glazen

dunschiller
broodmes
groentemes
kurkentrekker
garde
spatels
pollepels
opscheplepels

koekenpan groot
koekenpan klein
steelpan
kookpan klein
kookpan middel
kookpan groot
braadpan

combimagnetron

ovenschalen met deksel
ovenschaal voor lasagne
springvorm

plastic bewaarbakjes voor bijv. restjes

aluminiumfolie
bakpapier
vuilniszakken
pedaalemmerzakken

allesreiniger
reiniger voor de keuken (m.n. om vettige oppervlakken te reinigen)
gele keukendoekjes (uitwasbaar op 60 graden
theedoeken
handdoeken
keukenhandschoenen
emmers
afwasteil
afwasmiddel
afwasborstel
afdruiprek
The love you take is equal to the love you make.
pi_98563926
hier heb ik veel aan!

Samenwonend, en plannen om als we twintig zijn gezinsuitbreiding ;)
pi_98563976
Frietpan?
pi_98564138
Maar 6 gebaksspulletjes? De familie van mijn vriends kant is erg sociaal, en zit om de bij elkaar in huis..

Mijn vried is echt ongelooflijk close, dus dagelijks zullen we bevoorbeeld 10 glazen nodig hebben (wij, zijn ouders + broer en zus met hun partners)

en ja, verjaardagen zijn dus nog drukker met de vrienden en mijn familie.
pi_98564188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:20 schreef Junior-PerfectWoman het volgende:
Maar 6 gebaksspulletjes? De familie van mijn vriends kant is erg sociaal, en zit om de bij elkaar in huis..

Mijn vried is echt ongelooflijk close, dus dagelijks zullen we bevoorbeeld 10 glazen nodig hebben (wij, zijn ouders + broer en zus met hun partners)

Dagelijks? Zit je dagelijks met z'n allen bij elkaar? Maar goed, schat zelf in hoeveel je nodig hebt, de meeste spullen die je nodig hebt zijn wel genoemd.
pi_98564247
Jup, niet vaak de tegerlijtkijd hoor, maar vaak komt 2/3 van die familie min. 1 maal per dag bij de ander.
pi_98564768
waarom gebakvorkjes? pak gewone vorken :{w
pi_98566797
je had bij de ikea altijd zo'n startbox voor in de keuken.
ik kan nu alleen het servies set nog vinden. pannen enzo was ook een set van.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 juni 2011 @ 19:31:35 #20
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98567353
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:58 schreef Lienekien het volgende:
gele keukendoekjes
Ik las Geile keukendoekjes :@ :')

donderdag 23 juni 2011 @ 21:02:37 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_98572620
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:20 schreef Junior-PerfectWoman het volgende:

Dan pak je de ontbijtbordjes als extra schoteltjes. Extra gebaksvorkjes kun je gemakkelijk ergens kwijt, maar om nou 12 gebaksschoteltjes in je kast te hebben...
The love you take is equal to the love you make.
pi_98585279
Wij hebben een 90-delige bestekset voor 9 personen, met deze inhoud:
9 lepels, 9 vorken, 9 messen, 9 kleine lepels, 9 kleine vorken, 9 kleine messen, 9 cocktaillepels (toetjes-lepels), 9 cocktailvorken (gebaksvorkjes), 12 theelepels, 1 taartschep, 1 sauslepel, 2 serveerlepels, 1 saladelepel en 1 saladevork.

Daarnaast:
Kurkentrekker, bieropener, aardappelschilmesje/dunschiller, een rekje met kookmateriaal (zoals een spatel of een pollepel), blikopener, vleestang, ovenhandschoenen, voorraad-bussen, grote borden, kleine borden, diepe borden, soepkommen, glazen (Action!), toetjesschaaltjes, koffie/thee-kopjes, maatbeker, vergiet, trechter, messenblok (Ikea), 2 koekenpannen, een wok, een grillpan, een tosti-ijzer, een broodrooster, 2 grote pannen (voor aardappels koken bijv), afwasteil, afwasborsteltje, afwasmiddel, afdruiprek, rasp, zo'n spatel waarmee je beslag uit een kom haalt..

Ik heb vast nog wel veel meer, maar dit is from the top of my head. :)
pi_98588561
Voilá, een checklijst, just in case, je zal iets missen :s)

http://www.huishoudplaza.(...)jst-checklist-uitzet

Google is your best friend _O_
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_98589058
Overigens, sommige dingen mis je niet hoor, zoals hier, een theepot, neehee, heb al een heetwaterdinges. Suiker/ en melkgeval, neehee, heb koffiemelkkuipjes en zoetjes, komkommerrasp= ben je mal, gaat beter met een kaasschaaf en zowat nog, kortom, ik heb na 30 jaar eigen huishouden meer in de lades liggen hangen en staan dan ik gebruik, en dan ben ik een kookfanaat. Dus begin rustig en vul aan wat je mist. Veel pannen en koekepannen in meerder formaten is dat wel weer een must . Je wilt echt geen megagrote koekenpan hebben om slechts twee eitjes te bakken en niet enkel een hele kleine wokpan om bami te maken. Even oefenen dus :+
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 24 juni 2011 @ 07:35:23 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_98592913
ik gebruik juist wel een grote pan om meerdere eieren te bakken, zo kun je ze nog (een beetje) gescheiden houden. wat ik enorm mis op dit moment zijn een fatsoenlijke hapjespan om bv spaghettisaus te maken en m'n oven die begint te roken zodra hij in de buurt van de 100 graden komt. Ik raad je dus aan om dingen die je verwacht vaak en intensief te gebruiken zeker niet op te besparen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')