Is er een programma wat ik vergeten ben te installeren waardoor ik al deze meldingen krijg? Een update oid? Ik heb Windows 7.quote:Kan toegangspunt van procedure alSource3i niet vinden in DLL-bestand OpenAL32.dll
Had je voorheen ook windows 7?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:37 schreef Mr.DD het volgende:
Is er een programma wat ik vergeten ben te installeren waardoor ik al deze meldingen krijg? Een update oid? Ik heb Windows 7.
Alvast bedankt.
Zoek anders ff op google naar "gateway blabla rare code" ...quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:37 schreef Mr.DD het volgende:
... op een gegeven moment een error dat die of die andere gateway blabla rare code etc niet klopte ..
Het gaat niet om de specifieke meldingen, vooral om het feit dat ik overal DLL meldingen krijg. Die ene melding had twee hits op Google, en gaven geen oplossing.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:37 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Zoek anders ff op google naar "gateway blabla rare code" ...
Dus TS, doe wat moeite en noem de exacte foutmelding ..
Jupquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:46 schreef muhahaha het volgende:
Videokaart drivers, Directx etc ook opnieuw geinstalleerd? Eerste hit op google levert een aanwijzing in die richting.
Het is een update-versie. Dus Vista, en daaroverheen Windows 7-update.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef fokthesystem het volgende:
Klinkt als een gedownloade w7 met foutief overgenomen/ingestelde paden naar zekere systeem mappen.
Of heb je wel OEM ?
Doe wat Dwan hierboven vertelt. De DLL's kan je opnieuw in windows prakken met :quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:31 schreef Mr.DD het volgende:
Het is een update-versie. Dus Vista, en daaroverheen Windows 7-update.
Ik kan die 'performance monitor' van je niet vinden? Waar staat die precies? Er staat wel een andere 'proces monitor'.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:07 schreef Dwan het volgende:
k denk dat hij de DLL op een verkeerde locatie zoekt.
download performance monitor van de sysinternals site. start een trace en doe dan de handelingen tot je de fout melding krijgt. stop de trace en ga vanaf onder af aan kijken waar hij de dll zoekt. ik vermoed dat hij er niet is. copieer dan de dll van de plek waar hij geinstalleerd staat en plaats hem in de directory.
misschien opnieuw de dll registreren met srvreg of zoiets=
succes
Deze net gedaan: regsvr32 openal32.dllquote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Doe wat Dwan hierboven vertelt. De DLL's kan je opnieuw in windows prakken met :
REGSVR32. Dat doe je in start > uitvoeren.
Register or unregister a DLL. Syntax :
REGSVR32 [/U] [/S] [/C] [/I:[ Command_Line]] DLL_Name REGSVR32 [/U] [/S] [/C] /N /I:[Command_Line] DLL_Name
Meestal is dit al voldoende : regsvr32 eendllfilenaam.dll
quote:Module 'openal32.dll' is geladen, maar het toegangspunt DllRegisterServer is niet gevonden.
Zorg ervoor dat 'openal32.dll' een geldig DLL- of OCX-bestand is en probeer het vervolgens opnieuw.
ga naar start > uitvoeren > typ in de zoekbalkquote:
"de module mscvr71.dll kan niet worden geladen". Niet dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ga naar start > uitvoeren > typ in de zoekbalk
SFC /scanonce en druk enter
herstart de PC
als het goed is is er een controle uitgevoerd op de systeem bestanden heeft dit het opgelost of meer info verstrekt? we horen het wel.
Sowieso moet deze ook op de juiste plek actief zijn: start > typ : regsvr32 mscvr71.dll
1. dat kan maar is uitermate byzonder.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:10 schreef Mr.DD het volgende:
"de module mscvr71.dll kan niet worden geladen". Niet dus.
http://img405.imageshack.us/img405/8617/knipseldr.png (copy/paste deze link)quote:Op zondag 26 juni 2011 19:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
1. dat kan maar is uitermate byzonder.
2. is het in je laatste bericht een typefout, of in de opdracht welke je werkelijk op je computer deed, zie de verschillen :
jij tikte:
ms c v r71.dll
en hij moet zo:
ms v c r71.dll
En hier C:\Windows\SysWOW64\ hoort ie in te staan. Dus wellicht moet je hem eerst nog ergens los downloaden als die kaduuk/weg is.
Misschien, weet ik niet zeker, moet ie zo, voluit :
regsvr32 C:\Windows\SysWOW64\mscvr71.dll
Dus moet je hem ergens downloaden, de eventueel huidige renamen in .dll.old (voor als die niet stuk is en dit het niet oplost) lost het het wel op dan kan die gerenamede weg).quote:Op zondag 26 juni 2011 20:18 schreef Mr.DD het volgende:
[ http://img405.imageshack.us/img405/8617/knipseldr.png (copy/paste deze link) ]
Hmm, ik probeer net een game te installeren en hij wil niet uitpakken. Ga ik kijken bij processen, zie ik dat 'unpack.dll' 500.000kb geheugen zit te vragen. Het gaat niet lekker hiero!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dus moet je hem ergens downloaden, de eventueel huidige renamen in .dll.old (voor als die niet stuk is en dit het niet oplost) lost het het wel op dan kan die gerenamede weg).
En dan wel de versie voor jouw W7 (home, premium, ultimate, 32, 64 e.d.)
Voor dit alles, op eigen risico te doen, eerst dit lezen: http://computeropschonen.com/windows-dll/dll-download/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |