Wanneer dan welquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet gezegd dat dat vanochtend was?
Dankjequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:54 schreef TMartina het volgende:
[..]
De review is goed hoor.
Zelden zo'n lange review gezien over een vakantie.
Ik mis alleen de min-puntjes
Wat stond er?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef Dastan het volgende:
-weg-
[ Bericht 78% gewijzigd door motorbloempje op 23-06-2011 16:07:14 ]
GEZEGTquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is al 100x gezegt. Herhalen is niet notig.
Ja ik dacht dus dat dat vanochtend was. Leek me al zo vroegquote:
Wat een lutserquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:08 schreef Pino112 het volgende:
[..], heeft ie zelf gedaan, want tekst is zwart ipv grijs.
Ja he?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus dat dat vanochtend was. Leek me al zo vroeg.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar ze treden daar op en je vindt ze slecht (ik ook) of komen ze echt om bekogeld te worden?
Nee, maar ik ben geen lutser. Alleen klein beetje omdat ik erin trapte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar liever 'breath' en 'ik moeten' dan een lutser zijn.
Arme Kikker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben geen lutser. Alleen klein beetje omdat ik erin trapte.
zegdan zegdanquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Ik lig dubbel, lijkt me geniaal.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:11 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]Ik lig dubbel, lijkt me geniaal.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Komen ze zeker daaraan met een wit pak met een rode stip erop
Ze zijn de afluister op een ROCK festival. Ik weet zeker dat 90% van de bezoeker daar zo over denkt :quote:
watquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef Etsu het volgende:
Ik sterf van honger. Heb al 8 boterhammen op vandaag.
Nu word ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Ik heb der wel wakker gesmst btw om 7.15, maar dat wilde ze ook
Ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat er een verschil in zit.
Zal aan liggen dat ik depressief ben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan heb ik altijd vreetkick namelijk.
Bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Herionjunk en eten gaat goed samen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nee, maar over eten praten is immerquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat, ik vertel je toch niet hoe het er uit ziet of wel?
CURRYquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
FRIETJESSSS BOOOH MAYONAISE EN CURRY EN UITJES EN SATESAUS JAJ
Kapsalon.quote:
Sowieso BEPquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ze zijn de afluister op een ROCK festival. Ik weet zeker dat 90% van de bezoeker daar zo over denkt :
Maar gelukkig is er nog een andere tent waar Digitalism afsluit.
Jij gaat tegen mij in. Dus je vraagt om ruzie en wil vechten. Ik nodig je van harte uit, jongen. Morgenmiddag om 13.00 op Rotterdam Centraal, spoor 2.quote:
Cyberpesten doet ook pijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
FRIETJESSSS BOOOH MAYONAISE EN CURRY EN UITJES EN SATESAUS JAJ
Besteed ik geen geld aan, noch de moeite.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij gaat tegen mij in. Dus je vraagt om ruzie en wil vechten. Ik nodig je van harte uit, jongen. Morgenmiddag om 13.00 op Rotterdam Centraal, spoor 2.
Impliceren dat je geld hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Besteed ik geen geld aan, noch de moeite.
Ik heb geld, voor Lowlands.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je geld hebt.![]()
Je loopt al weken te roepen dat je geen geld hebt.
Andere hand in broekzak?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
kom niet haten bezem a zammal ik djoek je met klik klak dit dat andre hand in broek zak
tjaquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:23 schreef Etsu het volgende:
Naar een festival gaan, of een concert._________!
Wat is daar huillachwaardig aan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:23 schreef Etsu het volgende:
Naar een festival gaan, of een concert._________!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja nonchalant kill ik die jong zo met onverschillig ander hand in broek zak
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:24 schreef Dastan het volgende:
Ik zou ook wel naar Lowlands willen, maar niemand gaat.Alleen een handjevol alto's die ik stelselmatig ontwijk.
Ook wel het type dat daar heen zou gaan, me dunktquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:24 schreef Dastan het volgende:
Ik zou ook wel naar Lowlands willen, maar niemand gaat.Alleen een handjevol alto's die ik stelselmatig ontwijk.
Weet je überhaupt wat er op Lowlands komt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ook wel het type dat daar heen zou gaan, me dunkt![]()
Ja, uiteraard.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Waarvoor wil je? Muziek toch hé?
Qua bezoekers of programma?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet je überhaupt wat er op Lowlands komt?
Terechte klacht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die Lowlands vergelijken met Pinkpop, Pinkpop
![]()
Zulke types vind je op alle festivals.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ook wel het type dat daar heen zou gaan, me dunkt![]()
Ga mee naar Decibel dan dit dat. Of mee naar Free Festival, Kikker komt misschien ookquote:
Beiden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Qua bezoekers of programma?
Programma keek ik net, crap.
Pinkpop is ook bagger, op Deadmau5 (en evt. 30STM en KoL) na.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die Lowlands vergelijken met Pinkpop, Pinkpop
![]()
Van dit jaar?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef jordyqwerty het volgende:
Dastan, wat lijkt je mooi wat op Lowlands speelt?
deadmau5quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Pinkpop is ook bagger, op Deadmau5 (en evt. 30STM en KoL) na.
Ik wil best mee. Wanneer is het, zijn er nog kaartjes etc? Ik moet wel vrij vragen namelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Ga mee naar Decibel dan dit dat. Of mee naar Free Festival, Kikker komt misschien ook
Bezoekerstype is verwachtbaar alto's enzo, aan de muziek te zien.quote:
Pik je mij op dan dan ga ik ook meequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil best mee. Wanneer is het, zijn er nog kaartjes etc? Ik moet wel vrij vragen namelijk.
Dan moeten we als de 3 FOK!kers die daar heengaan even wat afspreken denkquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik wil best mee. Wanneer is het, zijn er nog kaartjes etc? Ik moet wel vrij vragen namelijk.
Technoquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Zaterdagnacht is voornamelijk techno/minimal enzo he op Lowlands, even dat je het weet.
Dit, op diegene die ik nog noemde na.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
deadmau5
De rest
Organisatie van Pinkpop
Decibel niet. Maar Free Festival is 16 juli, Almerequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig. Ze komt toch niet uit Zwolle hè
?
Jup, of: http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.htmlquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:28 schreef Joosterd het volgende:
http://www.freefestival.nl/harder/harder.html toch?
Dan ken ik d'r waarschijnlijk nietquote:
Eckte heldenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Boef en de gelogeerde aap op Lowlandsrot op.
17 Juli ga ik al naar Bokpop.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup, of: http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.html
Maar dit is de 16equote:
Kies mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben dan wel alleen denk ik.Of mijn vriendje moet mee willen, maar dat weet ik niet zeker..
Dat is een dag naar mijn verjaardag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Decibel niet. Maar Free Festival is 16 juli, Almere. Kaartjes (guarantee tickets) zijn nog verkrijgbaar en krijg je muntjes voor. Het is namelijk Free Festival
.
Gelukkig komen er nog wel iets van 80 namen bij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Edward Sharpe and Magnetic Zeros
wat is deze
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is een dag na mijn verjaardag.
Ja kloptquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is een dag naar mijn verjaardag.
Wolf Gang is nog OK.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:31 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Gelukkig komen er nog wel iets van 80 namen bij.
Van de namen van vandaag word ik niet echt blij.
Wij zijn met vijf man en Kikker komt misschienquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben dan wel alleen denk ik.Of mijn vriendje moet mee willen, maar dat weet ik niet zeker..
quote:
Sfeer op een festival is sowieso altijd mooi.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mwa, dit jaar springt er voor mij niet veel uit. Arctic Monkeys zijn wel gaaf.
Daar spelen echt grafbands.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef Flitskikker het volgende:
Ik las op Twitter net iets over Parkpop?
Godverdomme zeg. Neem een woord, knal er "pop" achter en je hebt een pauperfestival
Ja maar ik ken jullie niet echt enzo. Ik ben best verlegen hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij zijn met vijf man en Kikker komt misschien.
Ik ook. Srsly.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar ik ken jullie niet echt enzo. Ik ben best verlegen hoor.![]()
Dat deden we bij de kroegentocht, iedereen werd vol in de ogen gespoten door die kerel. Maar ik in de mond, want ik zat vooraanquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef Dastan het volgende:
Maar ja, verjaardagen sowieso.
[ afbeelding ]
Jaa, altijd! Met jou?quote:
Heen en weer reizen, jij liever dan ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef Gideon_92 het volgende:
ik ga weer werken
vanochtend ook al van 7-10
Met champagne hèquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat deden we bij de kroegentocht, iedereen werd vol in de ogen gespoten door die kerel. Maar ik in de mond, want ik zat vooraan.
Hoe is het met je EXA baard?quote:
Hooiiiiiiiiiiiiquote:
Succesquote:
Ik vind de stem van de zanger niet mooi. Ook van Oasis, is het niet?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sfeer op een festival is sowieso altijd mooi.
Wat vind je van Beady Eye dan?
Ik zal niet bijtenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar ik ken jullie niet echt enzo. Ik ben best verlegen hoor.![]()
gatver, kamelenteenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef Dastan het volgende:
Maar ja, verjaardagen sowieso.
[ afbeelding ]
is maar 7 min fietsen. En er meot toch geld op de bankrekening komenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heen en weer reizen, jij liever dan ik.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben te lui om op iedereen te reageren, sorry
watquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat deden we bij de kroegentocht, iedereen werd vol in de ogen gespoten door die kerel. Maar ik in de mond, want ik zat vooraan.
Juist.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
Het valt me op dat tijdens de examens er meer mensen in de SC waren en het leuker was dan nu
Oke, maar hoest met Nick?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik ben te lui om op iedereen te reageren, sorry
quote:
quote:
Hoe zou dat toch komenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
Het valt me op dat tijdens de examens er meer mensen in de SC waren en het leuker was dan nu
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Citizen_Kane het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De sfeer in de nacht voor de uitslag
Ja, je kan ze zien als de 'voortzetting' van Oasis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind de stem van de zanger niet mooi. Ook van Oasis, is het niet?
Snap ik ook welquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niks meer denk ik.
[..]
Gelukkig. Maar ik vind het wel eng.
en by miiquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar grote kans dat ik je wel mag in 't echt
.
Ik weet niet, ik ben raar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Maar grote kans dat ik je wel mag in 't echt
.
Bazen jongen, bazen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Edward Sharpe and Magnetic Zeros
wat is deze
Wel aardig, maar ben er geen fan van of zo. Dat bedoelde ik meer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, je kan ze zien als de 'voortzetting' van Oasis.
En de soulmuzikanten dan? Zoals Mayer Hawthorne
Ach, misschien ben ik die dag in z'n toestand dat ik iedereen wel dood wil knuffelenquote:
Ja, ik ken ze. Maar dan staat daar weer een hele gang op het podium, en voor een festival mwah mwah. Voor thuis, ok.quote:
Ik ben over het algemeen wel in die toestand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ach, misschien ben ik die dag in z'n toestand dat ik iedereen wel dood wil knuffelen![]()
O, dan kom ik ook wel even langs.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Ach, misschien ben ik die dag in z'n toestand dat ik iedereen wel dood wil knuffelen![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Is dat een vraag? Retorisch zekers hèquote:
Is met wel meer bands zo. Kun je eigenlijk zo'n heel festival wel afschaffen, als je het zo bekijkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, ik ken ze. Maar dan staat daar weer een hele gang op het podium, en voor een festival mwah mwah. Voor thuis, ok.
Kan ik wel gebruiken dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen wel in die toestand.![]()
Gezelligquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dan kom ik ook wel even langs.
Woon er heel dichtbij namelijk.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Dastan het volgende:
Grapje, hoor.
Ik hou niet van die muziek.
Ik hou van knuffelen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken dan waarschijnlijk.
[..]
Gezellig
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel aardig, maar ben er geen fan van of zo. Dat bedoelde ik meer.
Maar ja, ik ga nog wel een keer. Nu ben ik nog wachtende op Bob Dylan of Willie Nelson die naar Nederland komt.![]()
Hoop dat Nelson nog even blijft leven en richting Amsterdam gaat binnenkort.
Lijerquote:
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.htmlquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik hou van knuffelen.Alleen Almere is wel teringver. Ik heb wel vakantie dan, dus ik zal wel eens kijken.
Mag ik even een linkje wat er allemaal komt enzo? Ja ik ben lui.
Hoe duur waren die "kaarten"?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef yosander het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/195737:Free_Festival.html
Ja, het is ook leuk om te horen, natuurlijk. Bovendien komt er altijd muziek voorbij die je niet kent maar toch heel leuk is. Ik bedoelde gewoon dat er geen artiesten komen die ik sowieso al lang wilde zien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Soul vind ik wel relaxed om even bij te staan.
En dit dan? Komt ook op LL.
Mweh, iedereen vindt gewoon andere dingen op festivals leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is met wel meer bands zo. Kun je eigenlijk zo'n heel festival wel afschaffen, als je het zo bekijkt.
Lol.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
14 euro nog wat uiteindelijk met die servicekosten. Krijg je vier muntjes (t.w.v. ¤2,50 volgens mij) voor.quote:
Sowieso heb ik een erg brede muzieksmaak en vind ik 80% van wat op LL komt wel oké. Dusja, ik zwerf gewoon rond denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, het is ook leuk om te horen, natuurlijk. Bovendien komt er altijd muziek voorbij die je niet kent maar toch heel leuk is. Ik bedoelde gewoon dat er geen artiesten komen die ik sowieso al lang wilde zien.
Ik ga nu luisteren.
Is wel vet maar al gezien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Soul vind ik wel relaxed om even bij te staan.
En dit dan? Komt ook op LL.
Dat dus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso heb ik een erg brede muzieksmaak en vind ik 80% van wat op LL komt wel oké. Dusja, ik zwerf gewoon rond denk ik
Is goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Tatanka heujj. Ik kijk wel eens oke Sander?
Tot danquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Tatanka heujj. Ik kijk wel eens oke Sander?
Hey ik heb nog niet gezegd dat ik kom ik ben die avond daarvoor ook jarig.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey ik heb nog niet gezegd dat ik kom ik ben die avond daarvoor ook jarig.
MAAR DAN VERWACHT IK WEL EEN CADEAUTJE.![]()
Moet je dan wat te snoepen hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hey ik heb nog niet gezegd dat ik kom ik ben die avond daarvoor ook jarig.
MAAR DAN VERWACHT IK WEL EEN CADEAUTJE.![]()
quote:
Ik doe alleen aan drank. Oh en wiet soms. Ofzo. Is alweer jaren geleden maar goed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je dan wat te snoepen hebben?
Pilsje danquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Ik doe alleen aan drank. Oh en wiet soms. Ofzo. Is alweer jaren geleden maar goed.Ik ben heel braaf.
Haha, ik lust geen bier. Wel wijn of wat sterkers! Maar ik drink eigenlijk ook nooit dus na 2 wijntjes ben ik al teut hm.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Pilsje dan?
Ik ben verder ook heel braaf hoor.
Fles vodka uit Bulgarijequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, ik lust geen bier. Wel wijn of wat sterkers! Maar ik drink eigenlijk ook nooit dus na 2 wijntjes ben ik al teut hm.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, ik lust geen bier. Wel wijn of wat sterkers! Maar ik drink eigenlijk ook nooit dus na 2 wijntjes ben ik al teut hm.
Nee joh, apfelkorn ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Fles vodka uit Bulgarije? Wordt alleen lastig meesmokkelen zo'n fles
.
Da's lekker spulquote:
Als ik het mix met 7up, valt het wel mee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Da's lekker spul. Maar daar word je dan vast ook wel snel teut van
?
Hmm...quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie lachen mij uit.Ik ben gewoon braaf.
Ja die vodka moet eigenlijk ook mixen hèquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik het mix met 7up, valt het wel mee.Wijn komt harder aan.
Gelukkig had ik al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja mijn naam is inderdaad een hoax.
Ja vodka is wel lekker met sinas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja die vodka moet eigenlijk ook mixen hè. Maar apfelkorn ken ik alleen van de shotjes
.
Zou niet goed zijn als het dat niet was.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Gelukkig had ik al zo'n vermoeden.
Wodka is gemaakt om mee te mengen. D'r zit namelijk totaal geen smaak aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:00 schreef luukieboy2 het volgende:
Vodka moet je niet mengen, dan kan je net zo goed iets anders kopen
Heul wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Wodka is gemaakt om mee te mengen. D'r zit namelijk totaal geen smaak aan.
Wat moet je er dan mee? Nippen zoals een vriend van me doet, of shotjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:00 schreef luukieboy2 het volgende:
Vodka moet je niet mengen, dan kan je net zo goed iets anders kopen
Gewoon, drinken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat moet je er dan mee? Nippen zoals een vriend van me doet, of shotjes?
Het is gewoon goedkoop spul om mee te mixen.
Heeft een vriend van me op de vakantie ook uitgevonden. Werd de vodka-boy van de vakantiequote:Op donderdag 23 juni 2011 16:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja vodka is wel lekker met sinas.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Heeft een vriend van me op de vakantie ook uitgevonden. Werd de vodka-boy van de vakantie.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:02 schreef luukieboy2 het volgende:
Shotten natuurlijk, duhNet alsof jullie 10 biertjes drinken omdat jullie het lekker vinden
Eerste 5-6 drink je omdat het lekker is, daarna drink je omdat je dorst hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:02 schreef luukieboy2 het volgende:
Shotten natuurlijk, duhNet alsof jullie 10 biertjes drinken omdat jullie het lekker vinden
Geen goede herinneringen aan inderdaad, die tweequote:
Coebergh en energyquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:02 schreef Flitskikker het volgende:
Op een feestje afgelopen zaterdag Coubergh+7Up. Na een hoop ervan werd ik er wel lam van
En dan zijn er nog genoeg jongeren die 'mee-drinken', faalhazen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:02 schreef yosander het volgende:
[..]
Eerste 5-6 drink je omdat het lekker is, daarna drink je omdat je dorst hebt.
quote:
Ja en aan het eind van de avond zit 25% van de flesjes nog voor meer dan de helft volquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:04 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
En dan zijn er nog genoeg jongeren die 'mee-drinken', faalhazen.
Zo zie ik ze ook vaak, werk zelf in een jongerencafe, leuk om ze er dan over aan te sprekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja en aan het eind van de avond zit 25% van de flesjes nog voor meer dan de helft vol!!
Ik ben daar altijd zo'n schijthekel aan als ik een feest geef, van die halfvolle flesjes... Gewoon doordrinken, dan gaat je bier ook niet doodquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja en aan het eind van de avond zit 25% van de flesjes nog voor meer dan de helft vol!!
Precies.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bier en vodka is genoeg voor een avond plezier. Allerlei gare mixdrankjes.
Gewoon bras zeggen en een pilsje pakken.quote:
Dat wel, maargoed het is wel lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bier en vodka is genoeg voor een avond plezier. Allerlei gare mixdrankjes.
Ik lust geen bier.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon bras zeggen en een pilsje pakken.
Stom.quote:
Nee, ik doe het ook nooit meerquote:
En dan kotsen als een dolle stier.quote:
Klopt, kan ik helaas bevestigenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan kotsen als een dolle stier.
Geen goed plan.quote:
Viel te verwachten.quote:
Goldstrike + rum ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:12 schreef luukieboy2 het volgende:
Goldstrike, haha, leuke ervaringen mee. Bier + Goldstrike is niet zo'n leuke ervaring.
Ik doe niet aan dronken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Begin je met iets anders, daarna proef je het toch niet meer.
Moet ik dan als een boerenwijf HEUJ BIER ZUIPUH gaan doen?quote:
Zwaar aangeschoten noemt men dat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dronken.
[..]
Moet ik dan als een boerenwijf HEUJ BIER ZUIPUH gaan doen?
Ik doe alleen aan leuk aangeschoten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zwaar aangeschoten noemt men dat.
Ja, dikke prima.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dronken.
[..]
Moet ik dan als een boerenwijf HEUJ BIER ZUIPUH gaan doen?
Dat is vaak wel leuk aangeschoten hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan leuk aangeschoten.
Sambuca vind ik wel lekker, nog geen slechte ervaringen mee gehad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:13 schreef xCore het volgende:
Het is bij mij gelukkig nog niet zo dat ik al bij het ruiken van Goldstrike over m'n nek ga. Dat is alleen bij sambuca
Nee, ik vind mensen vaak erg lastig, maar goed, dat ligt ook aan je ervaringen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is vaak wel leuk aangeschoten hoor
Het is niet zo dat als je bier drinkt dat je meteen een of ander boerenwijf met klompen bent.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben misschien in veel opzichten geen meisje meisje, maar dat vertik ik.
Inderdaad. Alles met drop/anijssmaak is zum kotsenquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:13 schreef xCore het volgende:
Het is bij mij gelukkig nog niet zo dat ik al bij het ruiken van Goldstrike over m'n nek ga. Dat is alleen bij sambuca
Nee maar ik lust ook gewoon geen bier.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je bier drinkt dat je meteen een of ander boerenwijf met klompen bent.
Wijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee maar ik lust ook gewoon geen bier.Ik heb liever wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |